Actividades curso 2018.19

Festa fin de curso

Remata un curso cheo de emocións e experiencias. Agora so queda repoñer forzas para un novo curso.

Grazas a tod@s @s que colaborastes con nós ao longo do curso, na festa, á ANPA pola súa implicación e ao grupo True Mountains por este super concerto.

BO VERÁN!

Brañas de Valga

Entrega de diplomas TEI

Noraboa a todas e todos as titoras e os titores e ás/ós titorizados/as.

Graduación

Gala Final Reserva da Biosfera

Hoxe o alumnado de 5º de Ed. Primaria asistou á Gala Final da Reserva da Biosfera onde expuxeron o seu traballo sobre o proxecto no que estiveron traballando; dito traballo versaba sobre a auga: os usos, de onde ven, a ETAP... gran traballo o exposto! Noraboa!

Alfombras naturais

Coa chegada do bo tempo e o cambio que se produce no entorno aproveitamos a semana das letras galegas para fomentar unha tradición: A creación de alfombras naturais e impulsar o noso PDI de arte.

Grazas ás familias polas aportacións realizadas.

Charla sobre deporte adaptado

A Fundación Abrente veunos dar unha charla sobre o deporte adaptado e sobre a importancia de adoptar sempre as medidas de seguridade indo en vehículos.

Día Mundial do Autismo

Restauración de bancos

O Concello de Sada restaurou os bancos do patio andaluz.

Novas aulas no colexio

A Consellería de Educación, Universidade e FP a través da Xefatura Territorial construíu no noso centro dúas aulas novas, que xa comezaron a ser empregadas polo alumnado de 1º de Educación Primaria. Deste xeito, conseguimos ter un espazo para impartir as clases de Ed. Musical, habilitando unha das antigas aulas de primaria para dito fin.

O persoal do Concello trasladou todos os mobles e colocou as pizarras.

Entroido artístico

Aquí vai a reportaxe da festa de entroido deste ano.

Moitas grazas ás familias pola colaboración.

Cliqueade enriba do título do video e poderedes velo máis grande.

Mandadiños do Meco

Cliqueade na imaxe e veredes todos os mandadiños do meco deste ano! Feliz Entroido!

San Silvestre 2018

Visita dos Reis Magos