Accesos rápidos

Deporte adaptado con ENKI

Actividades na biblio

Admisión 2024-2025

-Lexislación que regula o procedemento:

* Para o curso 2024.25:

- Instrucións anuais. Instrucións da direción xeral de centros e recursos humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado en cenros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2024-25.

-Resultado do sorteo público para establecer o código de desempate.Resolución do 27 de febreiro de 2024 da dirección xeral de centros e recursos humanos.

-Documentación do centro:

* Proxecto Educativo.

* Como é o noso colexio (video).

-Información de prazas e datas importantes.

- Información prazas e prazos.

-Documentación que é preciso entregar.

* No caso de baremar a documentación entregarase entre o 21 de marzo e o 5 de abril.

-Solicitude de admisión:

* En galego.

* En castelá.

- Acceso directo á aplicación mediante a cal se pode cubrir a solicitude de admisión.

- Admisiónalumnado.

Importante: Seguir todos os pasos ata chegar a asinar con chave 365 ou certificado dixital e xere o rexistro e o código de desempate.

Diputad@s por un día

O noso cole!

Rosalía De Castro

Dende esta semana podemos desfrutar dunha exposición de traxes tradicionais cedidos de balde pola Asociación de Música e Danza Tradicional Queiroa, dous traxes de gala (home e muller) e dous traxes de época (home e muller). A principal diferencia entre ambos é a súa época sendo o de época máis moderno (aprox. época modernista, finais do s. XIX ou principios do s. XX) e o de gala máis antigo (uns 200 anos atrás). Tamén se observan diferencias na súa ostentosidade, xa que o de gala vestíase en festas, vodas, romarías e cerimonias relixiosas e que hoxe en día levan moitas agrupacións de música tradicional, por iso é polo que sexa o máis coñecido fóra e dentro de Galicia.

Maquetas en 3º EP

Entroido 2024

Mandadiños do meco

Cliquea, comeza a pensar, logo a crear e en todo momento a desfrutar.

Día da paz e da non violencia

Ganador@s concurso calendario 2024

Calendario 2024- Calendario olímpico

Cliquea na imaxe para descargalo.

Xornada de portas abertas

Reserva praza no IES O Mosteirón

O alumnado que remata os seus estudos no CEIP Plurilingüe O Mosteirón (6º Ed. Primaria) e desexa continualos no IES adscrito, no IES O Mosteirón deberá solicitar a reserva de praza dende o 15 de xaneiro ao 5 de febreiro (ED 550A). Se pola contra desexan que vaian a outro instituto deberán agardar ao praza ordinario do 1 ao 20 de Marzo.

A solicitude presentarase preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal (imprescindible que sexa asinado en sede electrónica para obter rexistro de entrada, senón non se considera presentado).
Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente (na secretaría do CEIP Plurilingüe O Mosteirón de 09’00 a 14’00 h.)

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

• Solicitude de reserva – anexo I e anexo I-bis (Documento: ED550A) ou a través da aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado)
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras

Lembrámoslles que só se pode presentar unha única solicitude.

Para calquera dúbida que Vdes. poidan ter (horarios, comedor, rutas de transporte escolar, ...) deberán poñerse en contacto co Instituto “O Mosteirón” (Tlf. 881.880.949)

San Silvestre e Badaladas 2024

Melloras para o colexio

Todo o claustro e persoal non docente estamos inmensamente encantados coa nova que vos poñemos.

A finais do ano 2018 comezamos os contactos coa Xefatura Territorial de Educación para manifestar a nosa preocupación pola cuberta do centro. Logo de varias reunións durante anos para ir vendo diferentes posibilidades e varias accións máis, por fin chegou a noticia máis esperada, no verán de 2024 comezarán os obras.

Bo nadal

25 N