Becas para alumnado NEAE

Foron convocadas as becas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo. O prazo de presentación vai dende o 19 de maio ate o 30 de setembro de 2022, presentaranse no propio centro.

Toda a información pode consultarse nos seguintes enlaces:

Dúbidas: https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Convocatoria: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan  axudas para adquirir libros de texto e material esiolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ed. secundaria obrigatoria e ed. especial en centros docentes sostidos con fondos  públicos para o curso esiolar 2022/2023 (código  de proiedemeóto ED330B) (Diario Ofcial de Galicia do 18 de maio de 2022). Enlace

Información do propio centro.

Anexos que hai que traer cubertos; IMPORTANTE: SON 2:

Anexo I castelá

Anexo I galego

Anexo II Castelá

Anexo II galego

Prazo de presentación do 19 de maio de 2022 ao 22 de xuño de 2022.

Listaxes definitivas admitidos e admitidas

Pódense consultar as listaxes definitivas de alumnos/as admitidos/as e non admitidos/as para o vindeiro curso no taboleiro de anuncios do centro, entre as 08:30 e as 14:30 ou ben, as persoas que realizaron a solicitude dende a chave 365 entrando na propia aplicación dende hoxe.

Non se van indicar por teléfono nin por e mail listaxes de admitidos/as nin de non admitidos. Todos estos son datos de carácter persoal suxeitos á protección de datos, por tanto, tampouco está permitido sacar fotografías da listaxe, se alguen o fai será o responsable de dito feito.

Non houbo modificacións respecto á listaxe provisional.

Matrícula entre o 20 e o 30 de xuño. Indicaremos toda a documentación que é preciso entregar en breve.

Letras galegas 2022

Saída á granxa escola "O Ventoso"_ Ed. Infantil

Curso iniciación á vela

O alumnado de 5º de EP comezou un curso de iniciación á vela dentro do programa Xogade en colaboración co Concello de Sada.

Escola de familias con Antonio Rial

Grazas a Antonio Rial achegámonos á profundida da importancia dun uso axeitado de novas tecnoloxías, videoxogos... experiencia moi grafiticante.

EN-CAIXA-CONTOS

Neste actividade, cada grupo tiña que plasmar a esencia do conto nunha caixa de madeira.... quedaron ESPECTACULARES! Parabéns a todos e todas!

Pinchade a imaxe para poder ver todas os En_Caixa_contos!

Actividades da Reserva da Biosfera

Nos seguintes vídeos poderedes ver ao alumnado de  1º e 3º Ed. Primaria coas actividades propostas pola Reserva da Biosfera dentro do programa "Educando na biosfera".

Obradoiros históricos

Para finalizar o trimestre fixemos diferentes obradoiros en base ás épocas da historia:

Exposición ovos decorados polas familias

Aquí deixamos unha pequena mostra da actividade realizada polas familias: Baleirado de ovos e decoración.

Grazas familias.

Novidades biblioteca Marzo 2022

Ola familias!

O trimestre está a piques de rematar, a para darlle a benvida ao mes de abril, deixámosvos algunhas das novidades mercadas no mes de marzo na biblioteca do centro.

Pinchade na imaxe para ver o vídeo resumo, ou no PDF adxunto.

Feliz lectura!

DECORACIÓN OVOS DE PRIMAVERA

Ola familias!

Aquí tedes ao noso auxiliar de conversa Daniel explicándonos como baleirar un ovo para que despois o poidamos decorar para participar na mostra de Ovos que terá lugar no noso colexio.

Animádevos a participar!!!!

Rocódromo doce

Dentro do proxecto Edusaúde dos contratos programa e do proxecto de patios activos do propio centro realizouse este mural.

Entrega de documentación xustificativa dos criterios de admisión- 4º e 6º Ed. Infantil

Todas as persoas que solicitaron praza para o vindeiro curso para 4º de educación infantil e 6º de educación infantil deberán facer entrega da documentación xustificativa para que a puntuación solicitada sexa valorada en base a eles.

O documentación que certifique que ten irmá/irmán estudando no centro xérase dende o propio centro.

Prazo de presentación: Do 24 de marzo de 2022 ao 6 de abril de 2022. (Non se recollerán documentos antes da data prevista nin despois, tampouco por e mail).

Volvemos deixar o enlace á documentación (Acceder)

3º Ed. Primaria di non á Guerra con unha fermosa canción

O alumnado de valores de 3º Ep traballou o paz a través da seguinte canción.

Entroido 2022

Neste entroido histórico Mosteirón... fixo historia: puidemos ver personaxes dende a Prehistoria ate o século XXI. A primeira sorpresa da mañá foi facer a nosa ruta histórica buscando personaxes da historia: había fotos de mestr@s noutra época, polo que o traballo foi doble, un averiguar a época histórica e dous saber que mestr@s era o da foto.

Logo tivemos degustación de filloas e un desfile onde nos puidemos ver!