Listaxes definitivas de fondo de libros

Listaxes definitivas de admitidos.

Listaxes definitivas de excluídos.

Entrega de libros: Luns día 9 de setembro de 11:30 a 13:30.

Libros de texto e material complementario para o curso 2019/2020

Achegamos a relación de libros de texto e material complementario nos arquivos adxuntos.

Calquer incidencia na compra dos libros por favor facédenolo saber.

Aviso ao alumnado de 3º EP: Non mercar o libro de lecturas "El Dragón de Jano".

Festa fin de curso

Remata un curso cheo de emocións e experiencias. Agora so queda repoñer forzas para un novo curso.

Grazas a tod@s @s que colaborastes con nós ao longo do curso, na festa, á ANPA pola súa implicación e ao grupo True Mountains por este super concerto.

BO VERÁN!

Brañas de Valga

Colaboración Comedor

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP PLURILINGÜE “O MOSTEIRÓN”, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo curso 2019-2020, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, en horario de 13,45 a 15,30 horas, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

A compensación económica polos gastos de dedicación e desprazamentos xerados pola colaboración no comedor que percibirán os membros da comunidade escolar será de 9,39 € por día de asistencia efectiva ao comedor e o xantar.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto dende o 22 de xuño ata o día 11 de setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2019.

Fotos curso 2018/2019

Para poder descargar as fotos de cada clase, ide a arquivos adxuntos e aí están xa nomeadas por cursos.

Gañador da palabra do mes de xuño: SARABIA

O gañador deste mes foi Alex De la Fuente Pardiñas, coa palabra "SARABIA".

Outras palabras finalistas foron: vichelocrego, pexegueiro, ollomol, cachelo, falangueiro, arroutada.

Entrega de diplomas TEI

Noraboa a todas e todos as titoras e os titores e ás/ós titorizados/as.

Graduación

Gala Final Reserva da Biosfera

Hoxe o alumnado de 5º de Ed. Primaria asistou á Gala Final da Reserva da Biosfera onde expuxeron o seu traballo sobre o proxecto no que estiveron traballando; dito traballo versaba sobre a auga: os usos, de onde ven, a ETAP... gran traballo o exposto! Noraboa!

O Moure Mouro

Esta semana tivemos ao Moure Mouro no cole para o alumnado de educación infantil, primeiro e segundo.

Gañadores da palabra do mes de maio: FERVENZA e BARALLOCAS

Este mes tivemos dous gañadores: Iria Lestón Suárez, de 3. º A de educación primaria, e Brais Dapena Pereira, de 2. º B de educación primaria. Foron os gañadores da palabra do mes de maio con: FERVENZA e BARALLOCAS.

Outras palabras finalistas foron: xoaniña, maxia, queimacasas, manteigoso, luscofusco, faldriqueira, arco da vella e chirlar.

Noraboa a todos os participantes e ás familias colaboradoras!

Xogos tradicionais

Co gallo da semana das Letras Galegas en Educación Física estiveron a traballar os xogos tradicionais.

Maxia no cole