Palabra do mes de xaneiro: BAGA

Daniela Boedo Arza, de 2.ºB de educación primaria, gañadora da palabra do mes de xaneiro con BAGAfroito de endocarpo brando e carnoso, con sementes, que adoita ter forma redondeada e cores rechamantes.

Outras palabras finalistas foron: sapoconcho, bolboreta, garabata, salgado, cachelo, cachola, enchedoiro, lume, cogombro, peperetadas, androlla, errata, trapallada.

NADAL NA BIBLIOTECA

No mes de decembro os nenos e as nenas cas súas clases visitaron a biblioteca de centro para participar nunha actividade chamado STEAM (ciencias, tecnoloxia, enxeñería, arte e matemáticas). Os membros do equipo da biblioteca contaron un conto e despois o alumnado tiña un reto que conseguir.

Aqui está o vídeo:

San Silvestre 2019 e Badaladas 2020

Pasámolo xenial, agardamos que as familias tamén, graciñas por pasar esta xornada con nós. Agradecer ao Concello de Sada as augas e os plátanos que repartiu para todos os participantes e ao Clube de Atletismo de Sada por participar con nós, así como que estamos encantados de contar coa participación de ASPACE.

Visita dos Reis Magos

O xoves os Reis Magos viñeron ao cole a repartir ilusión e caramelos ;-) Aquí veredes a reportaxe da visita aos máis pequenos do cole.

Got Talent

@s mestr@s de 3º de Ed. Primaria prepararon un Got Talent ao que... se animou a participar e asistir gran parte do cole; unha actividade na que, puideron amosar os seus talentos potenciando a autoestima do alumnado, a competencia en comunicación lingüística e todo.. baixo un ambiente lúdico.

Encontros ed. Infantil

Ao rematar o trimestre o alumnado de educación infantil amosou aos compis e ás compis das outras clases de infantil o que estiveron traballando. Dado que, este curso todo o centro está inmerso no PDI sobre o mercado, todas as clases contaron a montaxe do seu posto e promocionárono. Logo, deron a degustar os seus produtos.

Felices festas

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA ESTE NADAL

Dende a biblioteca do centro, mandámosvos as nosas recomendacións de lectura para este nadal.

Pódesde descargar en PDF

Felices festas!

Calendario saudable.

PREME NA IMAXE PARA VER O CALENDARIO

Día das Artes Galegas 2020: Domingo de Andrade.

No vindeiro 2020 Domingo de Andrade é galardoado no Día das Artes Galegas. Para conmemoralo o alumnado decorou este marcapáxinas para despois regallarlo a outro compañeiro. Trátase da Torre do Reloxo da catedral de Santiago de Compostela.

PREME NA IMAXE PARA DESCARGALO

Podcast IV: A mellor sopa do mundo.

PREME NA IMAXE PARA ESCOITAR O PODCAST

Panxoliña

"Panxoliña Beatle con pictogramas", elaborada en colaboracións cos EDLG do CEIP Plurilingüe Anxo da Garda e do CEIP de Arteixo.

Gañadora da palabra do mes de decembro: MIOLO.

Alba López Pardo, de 2.ºA de educación primaria, gañadora da palabra do mes de decembro con "MIOLO": "parte interior do pan".

Outras palabras finalistas foron: androlla, carballeira, aguinaldo, caramuxo, agasallos, silbarda, volaván, chineiro, xiba e agasallo.

Noraboa a todos os participantes!

INICIO OFICIAL DA MILLA DIARIA 19/20

O mércores da pasada semana iniciamos oficialmente o programa da Milla diaria e por iso baixamos a facer o percorrido tod@s xunt@s.

Foi moi gratificante, tanto que nos propusimos un reto. Non vos adiantamos moito, só que buscaremos colaboración