LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2018/19

Adxuntamos as listas de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2018/19.

RESOLUCIÓN DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

Adxuntamos documento da resolución da comisión de escolarización para o curso 2018/19.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Adxuntamos a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Como documento adxunto tamén aparece o formulario de solicitude do fondo solidario, axudas de libro de texto e materal escolar.

ADMISIÓN

REVISTA ESCOLAR

ACTUACIÓN DE PACO NOGUEIRAS

No cole tivemos a actuación de Paco Nogueiras, pasámolo moi ben e máis coñecendo a importancia dos libros, da lectura e das tradicións galegas.

ENCONTROS DE TRIBUS AFRICANAS

Os peques de infantil neste terceiro trimestre tamén levaron a cabo un encontro no que expoñen as súas aparendizaxes aos seus compañeiros e compañeiras; nesta ocasión viaxaron a África e cada clase especializouse nunha tribu e aquí tedes unha pequena mostra do resultado (aínda que hai que dicir que tamén tiveron obradoiro de cociña africana).

MERENDA SAUDABLE VOZ NATURA

Este luns puxemos fin ao programa Voz Natura, por este curso, cunha merenda saudable. Para a merenda saudable nenos/as e maiores elaboraron brochetas de froitas que degustamos todos xuntos!

LETRAS GALEGAS 2018

Festexamos o día das letras galegas coa actuación da Asociación de Música e Danza Tradicional Queiroa, coa que aprendemos bailes, cancións.. e tamén cos alumnos/as que se están formando na súa asociación... e como non, todos e todas fixemos foliada!

Tamén vos deixamos un video do alumnado de infantil realizando unha alfombra floral, despois de escoitar a Queiroa (dado que fixeron dous pases).

LINGUA MATERNA

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua propuxeron a actividade que se amosa no video, na que, o alumnado de primaria completa o rosco do pasapalaba e os nenos e nenas de educación infantil din as súas palabras preferidas.