III CARREIRA SAN SILVESTRE DO MOSTEIRÓN

Despedide o fin de trimestre connosco na “III San Silvestre do Mosteirón”. Este ano, ademais forma parte do programa da Milla diaria, na que buscamos mellorar a condición física de todo o alumnado.

Xa sabedes que todas as familias estades invitadas, pero coa condición de que participedes na andaina/carreira para adultos ou ben acompañando aos vosos fillos/as se son de Ed.

Proclamación de candidatos electos do Consello Escolar por parte da Xunta Electoral

Representantes dos responsables do alumnado

Despois do escrutinio realizado pola Mesa electoral para elección dos representantes dos responsables do alumnado, segundo a acta que se remitiu a esta Xunta Electoral, proclámase como candidatos electos:

-D. Javier García Bello.

-Dna. Paula Pujades Suárez Pumariega

La puerta violeta, Rozalén. Canción con Pictogramas.

Conmemoración do 25N, Día Internacional Contra a Violencia de Xénero.

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA

O martes día 20, conmemoramos o Día Internacional Da Infancia. Para iso fixemos unha gran roda arredor do colexio xuntando as nosas mans para abrazalo, tendo en conta a importancia de que o abrazo era moi igual e moi diferente, porque cada un de nós é diferente. Aproveitamos para que, este abrazo, fose tamén sinal de vida saudable; Este curso todo o centro está inscrito dentro do Plan Proxecta Proxecto Deportivo de Centro: Unha milla diaria, a través do cal pretendemos fomentar unha vida sa baseada na actividade física e na alimentación saudable, por iso, este día a nosa actividade física percorría o centro.

MAGOSTO

O EDLG do cole organizou o  magosto que tivo lugar o día 13. Non faltou nin a música, nin as castañas nin os xogos cos carozos.

Moitas grazas ás familias  polas castañas e ás familias que colaboraron para asalas.

Coa colaboración do Concello de Sada.

Candidaturas ao Consello Escolar

Primeira Xornada Liga Colpbol 18

Comezamos as ligas no tempo de lecer.

Os primeiros equipos en xogar son:

O PREMIO MERLÍN DE LITERATURA INFANTIL 2018 NO COLE

Esta semana tivemos a sorte de que unha familia regalounos o libro  "Kusuma" de Héctor Cajaraville para a biblioteca do centro. Agardamos esta visita enormemente.

Moitas gracias á familia e moitas gracias Héctor.