MAGOSTO E DÍA DO PEÓN

O xoves día 9, no cole fixemos un magosto tradicional, e esta vez, con castañeiros que viñeron ao cole facernos unhas castañas riquísimas!

Despois de comer as castañas tocou o momento de rememorar xogos tradicionais; por unha banda os alumnos/as de primaria tiveron campionato de peón, mentres os de infantil fixeron circuitos de diferentes xogos, nos que os alumnos/as de 6º de primaria ian guiando os xogos: rap do magosto, xogo do peón, búsqueda de pistas, xogos de relevos, decoración, mariola... pasámolos todos , alumnos/as e profes, en grande.

SAMAÍN 2007

O  día 31 Mosteirón volveuse moi terrorífico, tanto que se bailou ao son de Thriller de Michael Jackon, con coreografía realizada dende música e educación física, aquí vai a montaxe reaizada por Dan, o noso auxiliar de conversa.

Os peques de infantil bailaron un baile que prepararon dende psicomotricidade.

LARPEIROS DE MOSTEIRÓN EN SAMAÍN

Os nenos e nenas de educación infantil este curso levan a cabo diversas actividades baixo a denominación "Os larpeiros de Mosteirón", e, a primeira, comezou por facer receitas terroríficas de Samaín. Estaba tan bo e elaborado con tanto cariño que pouco quedou.

MENÚ MES DE NOVEMBRO

MENÚ DO MES DE OUTUBRO

ADXUNTAMOS MENÚ DO MES DE OUTUBRO

HORARIO DE ATENCIÓN Ó PÚBLICO

VENDIMA EN INFANTIL

Este curso, infantil está viaxando por diferentes lugares do mundo, e, a primera parada foi moi preto, na Ribeira Sacra e para adentrarnos na sua tradición, no día de hoxe, todos os peques de infantil puxéronse mans á obra para facer un viño con denominación de orixe. Vendimiamos, esmagamos uvas, descansamos un pouco cunha doce bica... e logo, despois dun pequeno repouso, chegou o momento de probar o noso mosto!!

MENÚ DO MES DE SETEMBRO

ADXUNTAMOS MENÚ SETEMBRO 2017

CIRCULAR DE INICIO DE CURSO

CIRCULAR CON INFORMACIÓN SOBRE HORARIO E ITINERARIOS DE TRANSPORTE ESCOLAR

Dirixímonos a vostedes para informarlles sobre o horario e itinerarios do transporte escolar de Infantil e Primaria a partir do día 11 de Setembro.

REUNIÓN DE COMEZO DE CURSO 2017/18 EDUCACIÓN INFANTIL

ESTIMADAS FAMILIAS:

O PRÓXIMO DÍA XOVES, 7 DE SETEMBRO FARASE UNHA REUNIÓN DIRIXIDA A PAIS E NAIS DOS ALUMNOS DE EDUCACIÓN INFANTIL (3, 4 E 5 ANOS) NAS SÚAS RESPECTIVAS AULAS QUE DARÁ COMEZO ÁS 17:30 H.

ROGAMOS QUE ACUDAN SEN A PRESENZA DOS NEN@S E QUE ESE MESMO DÍA SE APORTE O MATERIAL SOLICITADO.