REUNIÓNS ED. PRIMARIA

BENVIDOS AO CURSO 2018.2019

FESTA FIN DE CURSO

O curso chegou ao seu fin e toda a comunidade educativa puxo un broche final a este curso cunha celebración na que a implicación foi impresionante. Moitas familias dirixiron xogos, axudando a preparar a merenda...polo que de verdade gracias a todas as familias, á ANPA por encargarse da merenda, ao persoal non docente que colaborou, aos mestres implicados e á profe que organizou todo isto, Paloma.

Bo verán!!!

GRADUACIÓN

O Martes 19 de xuño tivemos a graduación dos alumnos/as que finalizan 6º de educación primaria e 6º de educación infantil.

NORABOA GRADUADOS  E GRADUADAS!

ACTUACIÓN DE PACO NOGUEIRAS

No cole tivemos a actuación de Paco Nogueiras, pasámolo moi ben e máis coñecendo a importancia dos libros, da lectura e das tradicións galegas.

ENCONTROS DE TRIBUS AFRICANAS

Os peques de infantil neste terceiro trimestre tamén levaron a cabo un encontro no que expoñen as súas aparendizaxes aos seus compañeiros e compañeiras; nesta ocasión viaxaron a África e cada clase especializouse nunha tribu e aquí tedes unha pequena mostra do resultado (aínda que hai que dicir que tamén tiveron obradoiro de cociña africana).

MERENDA SAUDABLE VOZ NATURA

Este luns puxemos fin ao programa Voz Natura, por este curso, cunha merenda saudable. Para a merenda saudable nenos/as e maiores elaboraron brochetas de froitas que degustamos todos xuntos!

LETRAS GALEGAS 2018

Festexamos o día das letras galegas coa actuación da Asociación de Música e Danza Tradicional Queiroa, coa que aprendemos bailes, cancións.. e tamén cos alumnos/as que se están formando na súa asociación... e como non, todos e todas fixemos foliada!

Tamén vos deixamos un video do alumnado de infantil realizando unha alfombra floral, despois de escoitar a Queiroa (dado que fixeron dous pases).

LINGUA MATERNA

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua propuxeron a actividade que se amosa no video, na que, o alumnado de primaria completa o rosco do pasapalaba e os nenos e nenas de educación infantil din as súas palabras preferidas.

II FEIRA DE ABRIL

O pasado venres, festexamos en educación infantil a II Feira de Abril. Durante un tempo estivemos traballando Sevilla, Andalucia, a súas tradicións e creando a nosa propia feira; os nenos/as crearon as casetas, mantóns, farolillos.... Nos días previos á celebración fixemos o encendido do "alumbrao" e o venres foi o día grande no que houbo comida típica, bailes, actuación de profe de música co seu grupo. ...

Os nenos/as pasárono en grande!