DÍA DAS BIBLIOTECAS

Onte celebrouse o Día Das Bibliotecas escolares!

Para celebrar este día, ao longo deste semana, o alumnado poderá participar nnha actividade de lectura e escritura de outono e Samaín.

Ademáis, preparamos coa axuda de equipo de EDLG, un recuncho de lectura chamado "A Lareira do Camiño", un lugar para ir ler os libros que recomendamos. Agora mesmo temos expostos libros do outono.

Dende a Asesoria de Bibliotecas escolares de Galicia, o lema deste ano é "sempre o teu carón". Deixámosvos o cartel en formato PDF.

Catálogo biblioteca Online

Aínda que o alumnado poida visitar a biblioteca unha vez á semana coa súa titoría e no tempo de lecer cando lle corresponde, queremos compartir unha guia para poder buscar un libro online. Seguindo a guia, dende casa, podedes ver que libros temos dispoñibles no centro.

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER Á GUÍA

Mambo COVID Ed. Infantil

Traballo en equipo en tempos de COVID en infantil, aínda que non poidamos estar xuntos si podemos compartir traballo!

Novo dicionario castelán-galego.

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AO CONTIDO

Gañador da palabra do mes de outubro: TIRABOLEIRO.

Alberto Santos Fraga, de 6.ºB de educación primaria, gañador da palabra do mes de outubro con "TIRABOLEIRO"(Persoa encargada de manexar o botafumeiro, particularmente o da catedral de Santiago de Compostela). Ademais de aportar unha palabra moi novidosa e relacionada co camiño de Santiago, tamén acertou no debuxo, que era "Cruz de Santiago".

Outras palabras finalistas foron: besbello, amorodo, magosto, reirrei, marexada, escarapote, bolboreta, luzada, fervenza, bordón.

ENKI MOSTEIRÓN

Deixámosvos un resumo do que foi a ENKI no noso cole.

Moitísimas grazas a todas as familias por colaborar!!

Resultamos gañadores en tres categorías da ENKI.

Radio Picariña.

Un recurso fantástico para escoitar músiga infantil en galego.

PREME NA IMAXE PARA ESCOITAR A RADIO

Entrevista da Radio Nacional de España no centro.

Radio Nacional de España entrevistou a varios mestres sobre o funcionamento do noso centro ante as novas medidas que tivemos que adoptar pola situación da Covid-19. Paga a pena escoitala para ter unha información clara e concisa sobre as novas normas.

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR O AUDIO DA ENTREVISTA

Como entrar no Camiño de Mosteirón!

Benvid@s familias, nenos e nenas!

Presentamos a entrada ao cole coa situación COVID. A partir do xoves xa nos vemos e non nos faltan ganas!