Actividades curso 2023.24

Anótate na festa de fin de curso

No seguinte enlace tedes toda a información e tamén onde inscribirse.

Amimádevos.

Info e inscrición

Accesos rápidos

Dígocho-EU

Unha nova forma de aprender palabras novas en galegos é a través do Dígocho- Eu. Preséntase unha palabra ao alumnado para intentar investigar o que é, e logo, trabállase sobre ela! Mirade que ideas temos de cousiñas relacionadas coas olimpíadas.

Gracias familias por toda a participación.

As nosas plantacións

Día da Ed. Física Na rúa

O día 17 de abril celebramos o Día da Educación Física na Rúa 2024, este ano co lema "Educación Física e saúde mental", con distintas actividades lúdico-recreativas que tiveron lugar no Paseo Marítimo de Sada. Na xornada participou alumnado de todos os centros educativos da nosa localidade:  CEIP O Mosteirón, CEIP Pedro Barrié de la Maza, I.E.S Isaac Díaz Pardo, I.E.S O Mosteirón e CEIP Sada y sus Contornos.

A actividade contou coa colaboración do Concello de Sada na súa organización e a participación de distintos clubs deportivos: Club Taekwondo Sada, Club Atletismo Sada, Club Salvamento Sada,  Sadanza e Karts Manolo. Grazas a todos eles.

Fotos da actividade

Clica na imaxe para ver o vídeo da xornada

6º Ed. Primaria no entrenamento do Depor

Feira Matemática

Os primeiros vídeos para e de deportistas olímpicos

ENKI

O venres 22 recreamos a ENKI no cole en forma de olimpíada e finalizamos coa batukada de Iguatuke, da Fundación Igualarte.

Entrenamento depor 5º EP

3º EP no entrenamiento do Depor

4º Ed. Primaria en Sogama

En busca dos ovos de pascua

Deporte adaptado con ENKI

Diputad@s por un día

O noso cole!

Rosalía De Castro

Dende esta semana podemos desfrutar dunha exposición de traxes tradicionais cedidos de balde pola Asociación de Música e Danza Tradicional Queiroa, dous traxes de gala (home e muller) e dous traxes de época (home e muller). A principal diferencia entre ambos é a súa época sendo o de época máis moderno (aprox. época modernista, finais do s. XIX ou principios do s. XX) e o de gala máis antigo (uns 200 anos atrás). Tamén se observan diferencias na súa ostentosidade, xa que o de gala vestíase en festas, vodas, romarías e cerimonias relixiosas e que hoxe en día levan moitas agrupacións de música tradicional, por iso é polo que sexa o máis coñecido fóra e dentro de Galicia.

Recibos de comedor