BOLETIN BIBLIOTECA

Poñemos á disposición das familias, un boletín detallando as actividades do primeiro trimeste así como as ideas que temos para este segundo trimestre.

NADAL NA BIBLIOTECA

No mes de decembro os nenos e as nenas cas súas clases visitaron a biblioteca de centro para participar nunha actividade chamado STEAM (ciencias, tecnoloxia, enxeñería, arte e matemáticas). Os membros do equipo da biblioteca contaron un conto e despois o alumnado tiña un reto que conseguir.

Aqui está o vídeo:

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA ESTE NADAL

Dende a biblioteca do centro, mandámosvos as nosas recomendacións de lectura para este nadal.

Pódesde descargar en PDF

Felices festas!

Comeza o Nadal na biblioteca

Xa está todo listo na biblioteca para a chegada do Nadal.

Temos contos novos relacionados co tema, ademais dalgúns clásicos. Animámosvos a subir a ler un conto do Nadal no tempo de lecer á calor da cheminea.

Temos moitas sorpresas organizadas para a semana que vén.....que andará organizando Nikoletto con este carro?

DÍA DA DIVERSIDADE NA BIBLIOTECA MOSTEIRÓN

Co obxectivo de concienciar ao noso alumnado sobre a diversidade, poñemos a disposición unha variedade de libros relacionados con este tema. Ao longo da semana pasada, o alumnado que visitaba a biblioteca durante o tempo de lecer, tivo a oportunidade de engadir palabras positivas para poñer debaixo do noso paraugas.

25N na biblioteca

Para o día 25N, a biblioteca propuxo unha actividade chamada coas miñas mans podo na que cada alumno e alumna, dentro dunha man decorada, tiña que escribir un verbo, indicando algo positivo que podemos facer coas nosas mans. Na biblioteca expuxemos unteha variedade de libros sobre o tema da violencia e xogamos a un crucigrama xigante.

O DÍA DA MÚSICA NA BIBLIOTECA

Hoxe celebrouse o día da música na nosa biblioteca co profe Héctor. Fixemos quebracabezas de diferentes compositores, participamos en xogos das emocións escoitando música, creamos notas musicais con plastilina e escoitamos libros CD.

Lembrade que temos moitos contos con música na biblioteca.

MÚSICA

O VENRES CELÉBRASE O DÍA DA MÚSICA. ACUDIDE Á BIBLIOTECA NO TEMPO DE LECER PARA FORMAR PARTE DA NOSA CELEBRACIÓN CON XOGOS E MÚSICA!

SAMAÍN NA BIBLIOTECA MOSTEIRON

No vídeo podedes ver as actividades que realizaron as nenas e os nenos na biblioteca Mosteirón durante o tempo de lecer. Fixeron marcapáxinas monstruosas e receitas de medo e outono!

ACTIVIDADES NO TEMPO DE LECER

HOXE FOI O PRIMEIRO DÍA DAS ACTIVIDADES DE OUTONO E SAMAIN NA BIBLIOTECA E ACUDIRON MOITOS NENOS E NENAS DE PRIMARIA NO TEMPO DE LECER PARA FACER MARCAPAXINAS E PARA ESCRIBIR RECEITAS DE MEDO.

SEGUIREMOS O RESTO DA SEMANA!

Actividades outono e Samaín na biblioteca

A semana que ven comezamos cas actividades de Samaín e o outono na biblioteca durante o tempo de lecer.

Animádevos a escribir receitas de medo (temos uns ingredientes moi peculiares!).

Tamén podedes vir facer marcapáxinas.

Acudide!!!

O Outono na biblioteca de Mosteirón

Chega o outono a nosa biblioteca e xa estamos a preparar actividades para Samaín e o Magosto, cara a sus chegada,  recomendámosvos estas lecturas!

LISTOS PARA A LECTURA!

No mes de setembro inauguramos a Biblioteca do centro para o curso 2019/2020!

O Moure Mouro

Esta semana tivemos ao Moure Mouro no cole para o alumnado de educación infantil, primeiro e segundo.

Día do Libro

Polo día do libro o alumnado de 1º foi á biblioteca "Ramón Suárez Picallo" de Sada e realizar un maratón de lectura. Aquí vai unha pequena mostra.