Actividades EDLG

Rosalía De Castro

Dende esta semana podemos desfrutar dunha exposición de traxes tradicionais cedidos de balde pola Asociación de Música e Danza Tradicional Queiroa, dous traxes de gala (home e muller) e dous traxes de época (home e muller). A principal diferencia entre ambos é a súa época sendo o de época máis moderno (aprox. época modernista, finais do s. XIX ou principios do s. XX) e o de gala máis antigo (uns 200 anos atrás). Tamén se observan diferencias na súa ostentosidade, xa que o de gala vestíase en festas, vodas, romarías e cerimonias relixiosas e que hoxe en día levan moitas agrupacións de música tradicional, por iso é polo que sexa o máis coñecido fóra e dentro de Galicia.

Ganador@s concurso calendario 2024

Letras galegas

Refrán do mes de Maio

Refrán do mes

Refrán do mes de febreiro

Mandadiños do meco

Refrán do mes de xaneiro

Calendario "Tradiciona-t"

Refrán do mes

Este curso, dentro do noso PDI "Tradiciona-T", o equipo de dinamización da lingua galega promove a actividade "O refrán do mes". Cada mes o alumnado xunto coas familias propón un refrán para o mes e aquí van os primeiros.

Letras galegas 2022

Calendario 2022

Robótica: Letras Galegas

En colaboración co Equipo de Biblioteca desenvolveuse esta actividade de robótica para traballar as Letras Galegas e á homenaxeada deste ano, Xela Arias.

Cofre do tempo

Despois de cantar o himno galego o alumnado encheu este "Cofre do tempo" expresando a través de debuxos e/ou palabras o que significou para eles este curso-Covid tan peculiar para todos. En dez anos volverémolo a abrir, e futuros rapaces poderán facerse unha idea do que foi grazas a estas testemuñas!

Letras Galegas 2021: Himno Galego!

Actividades do EDLG para as Letras Galegas 2021

- Actividade de robótica para educación infantil, 1.º, 2.º e 3.º de educación primaria:

- Pasapalabras para 5.º e 6.º de educación primaria:

SOLUCIÓN:

- Biografía de Xela Arias con pictogramas:

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER Á BIOGRAFÍA

- Genially para 4,º, 5.º e 6.º de educación primaria:

- Cómics sobre a vida e obra de Xela Arias elaborados polo alumnado de 6.ºB de educación primaria:

24 de febreiro, Día de Rosalía de Castro

O alumnado de 2.ºB de educación primaria fixo este "mapa mental" para coñecer á autora.

Día da poesía 2021

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AO POEMA

Julieta Bassi Galleni, de 1.ºB de educación primaria, recita este bonito poema na radio escolar para conmemorar esta data (21 de febreiro, Día da Poesía).