Skip to Content

Lexislación, Próximo curso, Información sobre o centro, Documentación matrícula., Alumnado do centro- Renovación anual datos

Admisión 2023.24

Proxecto Educativo do Centro.

Lexislación que regula a admisión.

Resultado sobre o sorteo público para resolver empates no caso de obter a mesma puntuación no procedemento ordinario de admisión. 

Información sobre o centro: Oferta de postos escolares, prazos, área de influencia, servicios complementarios, criterios de admisión.

A solicitude farase preferentemente por medios electrónicos (aplicación admisión alumnado + rexistro), de facerse no centro, secretaría estará aberta de 09:00 a 14:00, non é necesario pedir cita previa.

Aplicación "admisionalumnado"- Importante_ Logo de cubrir na aplicación débense seguir os pasos para asinar dixitalmente e crear rexistro de entrada.

Solicitude admisión (Galego)

Solicitude admisión (Castelá)

Importante: Se o/a alumno/a está matriculado noutro centro é necesario presentar certificado de matrícula.

 

Nota informativa:

Todo o alumnado poderá presentar solicitude de admisión, pedindo ata 6 centro por orde de preferente, e alegar os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren. Esta solicitude dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar.

Despois de presentar unha solicitude de admisión, para renunciar a ela deberá facerse expresamente indicando no recadro correspondente da nova solicitude que deberá presentarse.

A solicitude de admisión é única para cada alumno/a e terá carácter vinculante. A súa presentación implica que son certos os datos que se indican nela.

A existencia dunha solicitude de admisión presentada en prazo sen renunciar expresamente á anterior e, así mesmo, a existencia dunha solicitude de admisión sen ter renunciado á praza reservada a 28 de febreiro (este incluído) poderán ser causa de perda do dereito a participar no procedemento nos termos previstos no artigo 8 da orde do 21 de outubro de 2022( Situación alumnado que reservou praza nun centro adscrito).

O alumnado que ten praza neste centro non ten que volver realizar o proceso para o vindeiro curso, dado que ten a praza ata rematar a escolaridade no colexio (6º EP). Este procedemento so é para alumnado de nova incorporación. 

Entrega de documentación para a baremación- 4º, 5º e 6º Ed. infantil

Dende o 21 de marzo de 2024 ate o 5 de abril de 2024 está aberto o prazo para entregar a documentaciónxustificativa dos criterios de baremos alegados, que queren que marcaron na solicitude de admisión.

Se autorizaron a consulta ou a entregaron previamente a documentación  non é preciso volver entregala.

Esta documentación teraa que entregar as familias que solicitaron praza para 4º, 5º e 6º de Ed. Infantil.

Para calquera duda poden chamar ao 881.880.972

Ou escribir un e mail a ceip.mosteiron@edu.xunta.gal 

 

Admisión 2024-2025

-Lexislación que regula o procedemento:

* Para o curso 2024.25:

- Instrucións anuais. Instrucións da direción xeral de centros e recursos humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado en cenros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2024-25. 

-Resultado do sorteo público para establecer o código de desempate.Resolución do 27 de febreiro de 2024 da dirección xeral de centros e recursos humanos.

-Documentación do centro:

* Proxecto Educativo.

* Como é o noso colexio (video).

-Información de prazas e datas importantes.

- Información prazas e prazos.

-Documentación que é preciso entregar.

* No caso de baremar a documentación entregarase entre o 21 de marzo e o 5 de abril.

-Solicitude de admisión:

* En galego.

* En castelá.

- Acceso directo á aplicación mediante a cal se pode cubrir a solicitude de admisión.

- Admisiónalumnado.

Importante: Seguir todos os pasos ata chegar a asinar con chave 365 ou certificado dixital e xere o rexistro e o código de desempate.

Documentación 2023.24- Matrícula

Novo ingreso

Educación Infantil.

-Formulario materias.

-Matrícula.

Educación Primaria

-Formulario materias.

-Matrícula

Alumnos/as que este ano están no centro:

-Formulario Ed. Infantil.

-Formulario Ed. Primaria.

Documentos que deben cubrir todos/as: Novo ingreso e alumnado centro:

- Servicios complementarios.

-Autorizados a recoller e saídas.

-Imaxe e cuestionario TIC.

-Carne bus.

Listaxes definitivas admitidos e admitidas

Pódense consultar as listaxes definitivas de alumnos/as admitidos/as e non admitidos/as para o vindeiro curso no taboleiro de anuncios do centro, entre as 08:30 e as 14:30 ou ben, as persoas que realizaron a solicitude dende a chave 365 entrando na propia aplicación dende hoxe.

Non se van indicar por teléfono nin por e mail listaxes de admitidos/as nin de non admitidos. Todos estos son datos de carácter persoal suxeitos á protección de datos, por tanto, tampouco está permitido sacar fotografías da listaxe, se alguen o fai será o responsable de dito feito.

Non houbo modificacións respecto á listaxe provisional.

Matrícula entre o 20 e o 30 de xuño. Indicaremos toda a documentación que é preciso entregar en breve.

Matrícula alumnado novo ingreso e documentación alumnado continuidad

O prazo para realizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño de xeito presencial no centro.

O alumnado que está matriculado este curso no centro non ten que reservar praza, so cubrir a actualización de datos (datos, cuestionario TIC, dereito de imaxe, autorizados a recoller, ficha médica) e solicitar transporte e comedor. O luns (21.06)enviarase ás casas a documentación da que dispoñamos ata ese día.  Deberá entregarse ata o 30 de xuño no centro. 

Cuestionario TIC

Ficha médica alumnado continuidade.

Ficha médica alumnado novo ingreso.

Autorizacións.

Impreso de optativas educación primaria. 

Carnet de bus (ate 1º EP)

Impreso de matrícula (alumnado novo ingreso)

Impreso infantil (Novo ingreso)

Información 4º Ed. Infantil 

Solicitude servizos complementarios. 

Instrucións comedor. 

 

Información sobre o centro

Consulta o Proxecto Educativo no seguinte enlace (IR)

 

Para acceder ao documento do período de adaptación cliquea no enlace (IR), é preciso ter en conta que en base ao calendario escolar, anualmente establécese como vai ser o período de adaptación, con horarios para cada grupo de alumnos/as que son comunicados ás familias. 

Distribuir contido


by Dr. Radut