Blogue de Silvia Abrodos

Admisión 2019-2020

O prazo de presentación de solicitudes abrangue dende o 1 ate o 20 de marzo.

O dia 18 o centro estará pechado, por ser un dos días non lectivos escollidos polo centro e aprobados pola X. Territorial.

Adxuntamos:

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión.

Instruccións da Xefatura Territorial de A Coruña.

Lexislación aplicable no proceso de admisión.

Aplicación Admisión Alumnado.

Anexo II: Solicitude Admisión.

Información sobre o centro e prazos.

Xornada de portas abertas

Todos os anos o CEIP PLurilingüe O Mosteirón organiza unha xornada de portas abertas para todas aquelas familias que quieran coñecer o centro, o xeito de traballo e resolver dúbidas que lle poidan xurdir, polo que o vindeiro mércores 22 de Febreiro,  todas as familias que queiran coñecer o centro educativo están convidadas a facelo.

Radio Voz- Voces de A Coruña

Hoxe Inés de 6º de EI e Telmo de 2º Ep, foron coa profe Sule a Radio Voz ao programa "Voces de A Coruña" a falar do proxecto Voz Natura "Mosteirón fora plásticos e ilusión". Fixeron unha intervención brillante! Noraboa!!!!!!

San Silvestre 2019 e Badaladas 2020

Pasámolo xenial, agardamos que as familias tamén, graciñas por pasar esta xornada con nós. Agradecer ao Concello de Sada as augas e os plátanos que repartiu para todos os participantes e ao Clube de Atletismo de Sada por participar con nós, así como que estamos encantados de contar coa participación de ASPACE.

Visita dos Reis Magos

O xoves os Reis Magos viñeron ao cole a repartir ilusión e caramelos ;-) Aquí veredes a reportaxe da visita aos máis pequenos do cole.

Got Talent

@s mestr@s de 3º de Ed. Primaria prepararon un Got Talent ao que... se animou a participar e asistir gran parte do cole; unha actividade na que, puideron amosar os seus talentos potenciando a autoestima do alumnado, a competencia en comunicación lingüística e todo.. baixo un ambiente lúdico.

Encontros ed. Infantil

Ao rematar o trimestre o alumnado de educación infantil amosou aos compis e ás compis das outras clases de infantil o que estiveron traballando. Dado que, este curso todo o centro está inmerso no PDI sobre o mercado, todas as clases contaron a montaxe do seu posto e promocionárono. Logo, deron a degustar os seus produtos.

Felices festas

25 N- Mosteirón en Negro- Violencia 0

Obradoiro de cociña na clase das tartarugas

Obradoiro de cociña en 3º B

Esta semana viñeron dúas nais a realizar un obradoiro de cociña en 3º B e regaláronnos este fermoso video, moitas grazas!

Magosto 2019

Onte, celebrouse o magosto no cole organizado polo EDLG, que rematou cuns xogos que preparou o equipo de actividades extraescolares e complementarias.

Agradecer ás familias que viñeron asar as castañas a súa labor, ao grupo "A Meda do Castro" que viñese amenizar o evento, ao Concello de Sada por deixarnos as parrillas e a ASPACE por vin compartir un momentiño do seu tempo con nós.

Samaín en Educación Infantil

Ao longo de toda a semana en infantil realizáronse diversos obradoiros creativos nos que o alumnado experimentou, aprendeu e compartiu cos compañeiros/as das tres clases.

Escape Room de Samaín

O alumnado de terceiro tivo que poñer a proba as súas habilidades para resolver o misterio que veredes ao final do video, o mellor o entusiasmados que estaban e que o fixeron en equipo.

ENKI

O sábado 19 de outubro un grupo de profes e familias fomos á carreira de obstáculos ENKI, organizada pola Fundación Abrente. Un evento no que, ademais de colaborar coa Fundación pasamos unha tarde divertida, deportiva e saudable... sumamos quilómetros para Piefcitos!!!

Grazas ás familias que nos puideron acompañar!

Para o ano volvemos, a experiencia foi moi boa!!!