-Lexislación que regula o procedemento:
- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 11/02/2022).
- ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, (DOG, 08/11/2022).
* Para o curso 2024.25:
- Instrucións anuais. Instrucións da direción xeral de centros e recursos humanos sobre o desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado en cenros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2024-25.
-Documentación do centro:
* Como é o noso colexio (video).
-Información de prazas e datas importantes.
- Información prazas e prazos.
-Documentación que é preciso entregar.
* No caso de baremar a documentación entregarase entre o 21 de marzo e o 5 de abril.
-Solicitude de admisión:
- Acceso directo á aplicación mediante a cal se pode cubrir a solicitude de admisión.
Importante: Seguir todos os pasos ata chegar a asinar con chave 365 ou certificado dixital e xere o rexistro e o código de desempate.
Anexo | Tamaño |
---|---|
ED550B-Galego.pdf | 1.39 MB |
ED550B-Castelan.pdf | 1.4 MB |
Cartel de admision.pdf | 242.27 KB |
Documentación.pdf | 121.96 KB |