BOOKTUBERS

Convertámonos en booktubers!

A todos e todas sónanos a palabra "youtuber", pero... "BOOKTUBER"? Que é iso?

Un booktuber é unha persoa que fai un vídeo  no que fala dun libro que liu. Pode facer un resumo do libro, contarnos se lle gustou ou non, falar da súa personaxe favorita e un longo etcétera.

Como converterme en booktuber? Guay Guay Guay

1. PRESENTACIÓN

Antes de nada, temos que presentarnos. Despois, temos que presentar o libro do que imos falar: título, autor/a e ilustrador/a.

2. O MEOLLO DA CUESTIÓN

Esta parte é a principal.

Aqui podemos explicar brevemente de que trata o libro e incluso podemos falar das personaxes máis importantes. Tamén podemos dicir se nos gustou ou non o libro e por que.

3. DESPEDIDA

Despídome dunha maneira orixinal.

Se quero, antes de despedirme, podo ler unha frase que me chamara moito a atención do libro.

***Todo o que dicimos no vídeo, temos que facelo desde un enfoque divertido, coa finalidade de "captar" a atención das persoas que ven o vídeo e de que o pasen ben.

A verdade é que na internet, non hai moitos booktubers de literatura infantil; hai moitos máis de literatura xuvenil e adulta. Na nosa man está crear e compartir vídeos coa finalidade de promover a lectura e abrir as portas á imaxinación. Animádevos!!! GuiñoGuiño

BOOKTRAILERS! A carteleira dos libros!

De seguro que estades cansos e cansas de ver tráilers de filmes antes de ir ao cine.

Pero... sabiades que tamén hai tráilers de libros?!

SI, SI! TRÁILERS DE LIBROS!!

Neste apartado da páxina web do cole imos ir poñendo algúns que vos poden interesar.

Os que están máis dirixidos a Educación Infantil, estarán escritos de cor verde.

Os de Primaria, en azul.

Imaxinades que todos nos puxeramos mans á obra e crearamos os nosos booktráilers para presentar un libro?! Sería XENIAAAAL! Animádevos!!

3, 2, 1... ACCIÓN!

BIBLIONETFLIX: 3º, 4 e 5º EP

BOOKFLIX 3º EP

O alumnado de 3º de EP realizou este fermoso mural coas súas mellores lecturas:

RETO BIBLIONETFLIX 3º - 4º - 5º EP

O alumnado de 5º de EP realizou o reto de BiblioNetflix mediante grupos cooperativos sobre 5 libros escollidos da plataforma ELBE.2. Este é o resultado:

Álbum: Sen categoría -> BIBLIONETFLIX