Iniciar sesión: Acceso

Educación Infantil, Aula de 3 anos

SAMAÍN

Os máis pequenos e pequenas do cole desfrutaron un montón coas propostas terroríficas traballadas ao longo das últimas semanas.

Aquí vai unha pequena mostra:

  • Experimentamos libremente na mesa sensorial:

  • Motricidade fina. Debullamos millo:

  • Arte.Decoramos cabazas:

  • Coordinación ollo-man, motricidade fina. Preparamos apócemas terroríficas:

  • Grafomotricidade. Fixemos percorridos de samaín:

  • Conteo. Contamos elementos (bruxas, vampiros, morcegos...):

  • Seriacións: 

  • Direccionalidade. Desprazámonos polo taboleiro terrorífico seguindo as indicacións das frechas:

  • E...chegado o día disfrazámonos para participar nos obradoiros, que ben o pasamos!!!

Decoramos camisetas coa ténica do estampado:

Fixemos colares de zonchos:

Coloreamos e escribimos os nosos medos, para posteriormente enterralos no "Pozo dos medos":

Preparamos unha merenda terroríficamente saudable; nela había unha pantasma, unha cabaza e unha araña:

E despois, como non podía ser doutro xeito, a zampamos!!!! mmmmmm que boa estaba :

Ata pronto familias!!!

Os peques de 3

Boas tardes familias!

Por aquí vos deixamos unhas fotiños das propostas que fixemos nestas últimas semanas nos recantos.

  • Lectoescritura:
    • Buscamos na mesa sensorial a nosa foto e o noso nome para compoñelo posteriormente coas letras móbiles.
    • Comezamos a traballar co álbum dos medios de transporte:
      1. Abrimos un sobre que contén cromos cos medios de transporte.
      2. Identificamos se se trata dun medio de transporte  terrestre, marítimo ou aéreo e buscamos no álbum a estrada, o mar ou o aire.
      3. Pegamos o cromo no lugar correspondente tendo en conta o número que ten pola parte traseira.
      4. E finalmente estampamos as vogais que faltan para compoñer os seus nomes.

  • Loxicomatemática:
    • Reproducimos os patróns empregando paus depresores.
    • Contamos elementos e asociamos grafía e cantidade.
    • Contamos follas de outono e colocamos a pinza no número correspondente.
    • Facemos series con elementos naturais do outono.
    • Na asamblea facemos series con figuras xeométricas.

  • Arte:
    • Estampamos "follas" coas pegadas dos nosos dedos.
    • Pintamos rolos de cartón...para que serán?

  • Construccións:

  • Experimentamos libremente na mesa sensorial:

  • Ollamos contos da nosa biblioteca de aula:

  • Celebramos o 3º aniversario de Mateo:

  • E xogamos no patio aproveitando ao máximo as raiolas de sol:

Ata pronto!! Sorriso

APRENDEMOS XOGANDO

Boas tardes familias!Sorriso

Aquí vos deixamos un breve resumo das propostas de aula traballadas ao longo de esta semana.

  • Escollemos unha letra, e buscamos todas as que sexan iguais:
  • Poñémoslles aos pelóns tantos "pelos" como o número indica:
  • Asociamos grafía e cantidade, tendo como apoio a recta numérica: 
  • Movémonos pola recta numérica seguindo as indicacións dadas: 
  • Xogamos ao Lince:
  • Grafismo seguindo as indicacións do dado:
  • Tinguimos pasta de cores para experimentar na nosa mesa sensorial nova:                               

 Boa finde!

PERÍODO DE ADAPTACIÓN SUPERADO!

Os pequenos e pequenas de 3 anos xa remataron o período de adaptación!

Foron días de sorpresas, de actividades, de xogos e moitas emocións. Días adicados a coñecer aos novos compañeiros e compañeiras, ás profes, os recantos da aula e as diferentes zonas do patio. Pouco a pouco imos adaptándonos ao novo horario e ás rutinas  como a asamblea, a hora da merenda ou as sesións de relaxación.

Estamos listos e listas para seguir avanzando nesta nova etapa!!

Distribuir contido