FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E DE MATERIAL ESCOLAR.

No DOG do 22 de maio de 2017 saíu publicada a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e Educación Especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017-2018.

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.
  2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Ed. primaria. Para rendas per cápitas do ano 2015 inferiores a 9.000€.
  3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria. Para rendas per cápita do ano 2015 inferiores a 5.400€.

Prazo de presentación de solicitudes: ata 23 de xuño.

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO(NESTE CURSO 2016-2017).

No adxunto podedes descargar o ANEXO I da solicitude.

Si tedes algunha dúbida podedes pasar por Dirección.

LISTAXES DEFINITIVAS DO ALUMNADO ADMITIDO NO CENTRO

Publícase a listaxe definitiva de ALUMNADO ADMITIDO para o curso 2017-2018.

As resolucións definitivas poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura territorial no prazo de un mes contado desde o día seguinte ao da súa publicación.

Prazo: do 11 de maio ao 12 de xuño

Lembramos que o alumnado admitido deberá realizar a MATRICULA DO 20 AO 30 DE XUÑO.

FIN DE CURSO- ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Podedes consultar horarios de exhibicións das actividades extraescolares.

"CHEA DE VIDA"

Mil voces, as dos escolares de entre 7 e 17 anos de idade de preto dunha vintena de centros educativos da comara, uníronse o xoves 11 para interpretar, xunto á artista cedeiresa Guadi Galego, a canción "Chea de vida". O senlleiro acto, organizado desde o Centro de Formación e recursos para o profesorado (CFR) de Ferrol, tivo ademais como escenario un dos talleres do estaleiro ferrolán de Navantia.

O NOSO COLE PARTICIPOU NESTE EVENTO!!!!!!

(Premer no enlace para ver o vídeo)