UN COLEXIO MÁXICO

Ola a toda a comunidade educativa do cole!

Agora que está a piques de rematar o ano queremos compartir con vós o segredo mellor gardado do noso colexio.

SOMOS UN COLE MÁXICO!

Así entenderedes que unha vez ao ano as mestras podemos empregar os poderes máxicos cos nosos alumnos e alumnas.

Pero iso no é todo, temos o poder de transformar situacións complicadas en momentos de ilusión e de inundar de sorrisos e gargalladas as nosas aulas.

E o máis importante de todo, levar a ilusión a todos os fogares e contaxiar a toda a familia a ledicia e a confianza nun futuro mellor.

Bicos e apertas virtuais que agardamos convertir en reais canto antes!

Velaí o noso segredo:

A MAXIA DO NADAL

Este Nadal quixemos convertir o colexio nun lugar máxico e parece que o conseguimos. O gran mago Martín pasoulle poderes as mestras e elas fixeron maxia cos seus alumnos e alumnas. Aquí vos deixamos unha mostra diso.

FELICES FESTAS!!

LECTURAS PARA O NADAL

INFORMACIÓN

Este curso, debido ás medidas de prevención derivadas da COVID- 19 que estamos a levar a cabo no centro, as notas serán entregadas a través de AbalarMóbil.

HISTORIAS DO NADAL

Coa primeira curtametraxe queremos facer unha pequena homenaxe a todos os avós e avoas.

Na segunda curta podedes ver como a tarefa de ser Papá Noel non é tan sinxela e ás veces non todo lle sae como esperaba.