PROGRAMA TEI

Como xa sabedes o noso centro implantou este curso o programa TEI (Titoría Entre Iguais), orientado a mellorar a integración escolar e traballar por unha escola inclusiva e non violenta.

Adxúntase documento explicativo con detalles do programa e fotos do nomeamento de titores/as.

CALENDARIO ESCOLAR

calendario escolar 2017-2018

Ademais dos días non lectivos e festivos sinalados no calendario escolar, tampouco haberá clase o venres 13 de outubro nin o venres 18 de maio, posto que son os días non lectivos de libre elección escollidos polos centros educativos de Ferrol.

CALENDARIO ESCOLAR

AS CLASES COMEZARÁN O 11 DE SETEMBRO NO HORARIO HABITUAL  (9:40 A 14:40).

Ese día haberá servizo de almorzo (8:00 a 9:30) e de xantar.

O alumnado de 3 anos o seu  horario será o acordado na reunión de xuño coa titora polo período de adaptación.

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

Todos os alumnos/as de 3°, 4°,5° e 6° de Ed. Primaria adxudicaránselles todos os libros de texto agás o cuadernillo de inglés que o terán que mercar.

ENTREGA DOS CHEQUES : Na conserxería do centro en horario de 10:00 a 13:00.

ENTREGA DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO: No mes de setiembre,  ao comenzar as clases.