FAMILIAS LECTORAS

Unha avoa estivo na clase de primeiro e segundo. O sea neto estaba encantado!!

MOITAS GRACIAS POLA COLABORACIÓN!!!

FAMILIAS LECTORAS

A nai dunha alumna da clase dos pequenos no momento da lectura.

MONTAS GRACIAS POLAR COLABORACIÓN!!

FAMILIAS LECTORAS

Onte  comezamos esta actividade e agardamos un bo resultado. As familias están respondendo e os nenos xa están disfrutando das lecturas.

Que ledicia contar coas familias!

Os nenos e nenas están orgullosos destas visitas lectoras

ANIMÁDEVOS!!!

NAVEGA CON RUMBO

Visita do Inspector de Policía á aula de 5° e 6°.

NAVEGA CON RUMBO

Hoxe nos visitou un Inspector de policía para contarnos un pouco sobre os perigos de Internet, unha charla moi interesante para os nosos alumnos e alumnas de 5º e 6º de Educación Primaria.

A Internet representa un mundo de posibilidades para o lecer e a aprendizaxe pero tamén supón unha serie de riscos, como son os contidos inapropiados ou a facilidade de contacto con persoas que non son sempre o que semellan ou din ser.

A intención desta charla é que os nosos alumnos e alumnas se mentalicen da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para poder espremerlles toda a substancia posible e adquirir boas experiencias e novos coñecementos.

Esperemos que a charla de hoxe fose de gran axuda para os alumnos e alumnas de 5º e 6º.