CALENDARIO ESCOLAR

calendario escolar 2017-2018

Ademais dos días non lectivos e festivos sinalados no calendario escolar, tampouco haberá clase o venres 13 de outubro nin o venres 18 de maio, posto que son os días non lectivos de libre elección escollidos polos centros educativos de Ferrol.

CALENDARIO ESCOLAR

AS CLASES COMEZARÁN O 11 DE SETEMBRO NO HORARIO HABITUAL  (9:40 A 14:40).

Ese día haberá servizo de almorzo (8:00 a 9:30) e de xantar.

O alumnado de 3 anos o seu  horario será o acordado na reunión de xuño coa titora polo período de adaptación.

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

Todos os alumnos/as de 3°, 4°,5° e 6° de Ed. Primaria adxudicaránselles todos os libros de texto agás o cuadernillo de inglés que o terán que mercar.

ENTREGA DOS CHEQUES : Na conserxería do centro en horario de 10:00 a 13:00.

ENTREGA DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO: No mes de setiembre,  ao comenzar as clases.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018.

Tedes o listado de libros e material escolar de todos os cursos 2017-2018.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E DE MATERIAL ESCOLAR.

No DOG do 22 de maio de 2017 saíu publicada a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, secundaria e Educación Especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017-2018.

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.
  2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Ed. primaria. Para rendas per cápitas do ano 2015 inferiores a 9.000€.
  3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria. Para rendas per cápita do ano 2015 inferiores a 5.400€.

Prazo de presentación de solicitudes: ata 23 de xuño.

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO(NESTE CURSO 2016-2017).

No adxunto podedes descargar o ANEXO I da solicitude.

Si tedes algunha dúbida podedes pasar por Dirección.