Iniciar sesión: Acceso

Blogues

NOVAS PROPOSTAS E XOGOS EN FAMILIA

Ola familias, 

aquí voltamos para contarvos todas as novidades da semana.

Unha das propostas foi facer colares: que ben nos quedaron e como traballamos a coordinación óculomanual, aínda que non somos conscientes diso.

Tamén seguimos co noso flipbook das flores. Nesta ocasión coñecimos o Jacinto e para formar o seu nome buscamos as letras en revistas. Despois, como pasou coas outras flores, fixemos o debuxo.

O sol desta semana lembrounos a praia, así que a area chegou á nosa clase: traballamos os trasvases, fixemos figuras e ata algúns fixemos un volcán ( a profe síntese moi orgullosa de como relacionamos contidos e de como estamos avanzando).

Dentro do proxecto de China e seguindo coa súa escritura, debuxamos o significado dalgunhas palabras chinas.

E tamén avanzamos no proxecto dos volcáns. Nesta ocasión coñecimos os tipos de volcáns segundo a súa actividade e clasificamos imaxes de cada tipo.

As propostas de lóxica matemática xiraron entorno ao conteo e asociación de grafía cantidade no caso dos peques de 3 anos contando bichiños ou flores.

Completar as casiñas dos números, sempre adaptados a cada un, no caso dos peques de 4 anos.

E os crucinúmeros no peques de 5 anos. Como nos esforzamos e iso vese no proceso.

Outra proposta sensorial e de trasvases foi manipular boliñas de xel.

E seguimos co conteo cos peques de 3 anos. Nesta ocasión contaron as flores dos ramos e os puxeron na maceta correspondente.

Os maiores da clase reforzamos a resta, vendo que non só consiste en quitar elementos, senón tamén en ir hacia atrás.

E os peques de 4 anos reforzamos a suma con este robot tan simpático.

Este mes estamos de cheo traballando a cooperación, e que mellor que vivenciala. Por iso tivemos que traballar en equipo para que un globo non caese ao chan ou pillar aos compañeiros/as formando unha serpe humana.

Cando nos xuntamos os de 4 e 5 anos das dúas clases realizamos actividades de traballo en equipo, pero tamén de reforzo de lectoescritura. Esta semana tiñamos que anotar palabras, por parellas, que comezasen por a letra indicada no papel. Sairon palabras moi variadas: nomes de compañeiros/as, estilos musicais...

E rematamos a semana co area, pero nesta ocasión traballamos os grafismos de forma máis manipulativa e sensorial.

Os maiores xogamos ao quen é quen. Para iso limos o dato que nos daban, miramos quen cumplia co requisito, limos o nome o o anotamos (traballo de lectoescritura).

E os de 4 anos formamos o nome dunhas imaxes ordeando as letras que nos daban, pasiño a pasiño seguimos avanzando.

E como non, os peques de 3 anos somos uns campeóns avanzando na iniciación á lectoescritura formando os nomes de elementos da primavera.

Para rematar a semana tivemos a sorte de contar con tres mamás que nos adicaron o seu tempo e viñeron xogar a xogos de mesa con nós e os compañeiros/as da outra clase. Nesta ocasión os de 3 anos xogamos ao xogo dos Ourizos e a búsqueda de follas e ao Zingo, para traballar a atención, o vocabulario e o control inhibitorio; os de 4 anos ao Color Line e ao Speed Cups, intentando controlarnos e traballar o control inhibitorio como os nos compis; e os de 5 anos ao Monza e o Speed Jungle, reforzando a atención,a estratexia, a toma de decisións...

Boa fin de semana!!

DESPEDIMOS ABRIL E DÁMOSLLE A BENVIDA A MAIO

Ola familias!!

Esta semana foi un pouco rara con ese festivo no medio, pero nós seguimos traballando moito.

Continuamos co flipbook das flores. Nesta ocasión coñecimos o tulipán e para formar o seu nome tivemos que cortar as letras e colocalas por orde. Despois debuxamos un tulipán. Así traballamos lectoescritura, arte e o manexo das tesoiras.

Tamén fixemos unha actividade de arte diferente ás que estamos acostumados. Cun patrón dunha imaxe fixemos o seu contorno, nós a rematamos poñendo os detalles, as coloreamos e despois escribimos o seu nome. Canto estamos avanzando!!

E seguimos con China. Esta semana coñecimos o seu alfabeto. Que símbolos empregan!!! Para poder practicalos escribimos o noso nome en chino nunha tela máxica empregando unha pincel con auga, que cando a auga se vai secando o escrito desaparece.

E como rematamos abril, tivemos que facer o rexistro do tempo. Afianzando o conteo e grafía dos números.

Grazas a Valentina e Marco puidemos tocar lava do volcán das Palmas.

E este mes en valores estamos traballando a cooperación e que mellor que vivenciala para poder interiorizala. Así que nos xuntamos en pequenos grupos para montar quebracabezas.

Na asemblea seguimos traballando moitisimo e afianzando contidos como o anterior e posterior e as equivalencias.

A vindeira semana moito máis!!Guiño

SEMANA DO LIBRO E DE DESPEDIDA

Ola familias!!

Vaia semana tan intensa tivemos. E tamén triste por ter que despedirnos de Ana.

Aquí vos amosamos todo o traballado durante estes días.

Comezamos o luns cunha proposta sensorial e de creatividade posto que tivemos que ser xardineiros/as e decorar macetas con flores e como terra tivemos que botar lentellas, traballando así os trasvases.

Como propostas de lóxicamatemática, os peques da clase tivemos que ordenar cartas da baralla contando os elementos que había en cada unha, afianzando o conteo e a didentificación de números.

Os maiores completamos as flores numéricas, traballando o anterior e posterior e sumas e restar decenas.

E os peques de 4 anos completaron un gusaniño ao que lle faltaban números.

Tamén rematamos as nosas flores para o día do libro, pois este ano fixemos unha versión da flor de San Jordi e nós fixemos unha margarida, pintándoa da cor que quixéramos (toma de decisións) e escribindo nunha folliña o día que se celebraba e o ano.

En canto ao proxecto dos volcáns, nesta ocasión fixemos un experimento creando o magma,e vendo como pasa por cada unha das parte do volcán, así repasamos o traballado a semana pasada.

E como proposta de arte decoramos unha bolboreta con grafismos creativos escollidos por nós, o que supuxo aprender a facer algún novo e así avanzamos na realización de novos debuxos.

Outra das actividades para celebrar a Semana do Libro e que fixemos cos nosos compañeiros/as de primaria foi recomendar o noso libro favorito e para iso debuxamos a súa portada, escribimos o título e pintamos unhas estrelas segundo nos gustaba moito ou pouco.

E compartimos momentos especiais cos apadriñamentos lectores, onde os maiores lles leron as máis peques do cole.

E aquí vedes como expuxemos as nosas recomendacións de libros no mural de Bookflix.

Seguimos co flipbook das flores, nesta ocasión coñecemos o lirio e tivemos que debuxalo e formar o seu nome poñendo selos de letras de cores, sempre a actividade adaptada ao nivel do alumnado.

Outra das actividades foi debuxarnos e traballar a representación do esquema corporal, decorando despois o marco.

Esta semana tivemos unha proposta de minimundo relacionada coa primavera e pudiemos crear e manipular un material novo.

Tamén realizamos outra proposta de lóxicamatemática. Os maiores completamos os crucinúmeros, os peques de 4 anos colocamos osiños de cores dentro da táboa do 100 nos números que dicía a mestra, e os peques de 3 anos contamos elementos nunha tarxeta e poñiamos unha pinza no número correspondente, traballando conteo, motricidade fina e identificación de números.

Para rematar o mes da saúde, falamos da importancia de facer deporte e exercicio e nesta ocasión bailamos seguindo os pasos dunhas coreografías.

Os xoves nos xuntamos os peques de 4 e 5 anos das dúas aulas de infantil e esta semana traballamos a entrevista, entrevistando a un compañeiro/as realizándolle as preguntas da folla e deixando rexistro, traballando a expresión oral e a lectoescritura.

E rematamos a semana traballando as nosas mans coa plastilina.

Traballando a creatividade decorando un arco da vella con pompóns de cores.

E como proposta de lectoescritura tivemos que poñerlle o nome a unhas imaxes que había nunha folla buscamdo dito nome nuns carteis que estaban repartidos pola aula. Os peques de 3 anos tiñan que buscar a súa inicial.

E por último limos o conto de "Vivan as uñas de cores" e despois pintamos uñas traballando a concentración, a atención, a coordinación óculo-manual.

Logo seguimos vendo a película dos Octonautas e o Cinturón de fuego.

E como di o título desta publicación, esta semana tamén foi de despedida. A profe Ana rematou a súas prácticas e tivo que marchar, algo que nos puxo moi tristes porque a queremos moito e a imos botar de menos.

Ana queremos dicirte que foi un privilexio terte con nós, aprender de ti, compartir momentos contigo e que tes un lugar no noso corazón para sempre. Querémoste e sabes que poder vir cando queiras. Esta sempre será a túa clase.

COMIDA CHINA E MOITO MÁIS!!

Ola familias!!!

Esta semana as propostas xiraron entorno á primavera, a comida china e a comezar a preparar algo para o Día do Libro, que é a vindeira semana.

Nunha das propostas estreamos un material novo: xardín de flores. A mestra deunos unha opción, pero nós desenvolvimos a nosa creatividade e fixemos marabillas.

Tivemos na clase unha carreira de insectos para traballar aspectos da lóxicamantemática como a subitización, o conteo, a identificación de números, pero tamén o respecto das normas do xogo e o turno.

Seguimos coa lóxicamatemática, e os peques da clase tiveron que contar os elementos plantados na horta e identificar o número, asociando así a grafía- cantidade.

E os de 4 e 5 anos traballamos a descomposicón de números, pero duhna forma diferente ás casiñas. Nesta ocasión con flores e o dominó. Así no centro da flor había un número e nós tiñamos que atopar as ficha de dominó que representaban ese número. Canto coteo, subitización, atención, concentración...

E como traballamos as nosa mans? Pois as pipetas son unha ferramenta que nos fai traballar moito coas mans, aínda que no sexamos conscientes diso. E como nos gusta moito desconxelar, nesta ocasión tivemos que liberar do xeo elementos da natureza como follas, flores...

E seguimos co proxecto dos volcáns. Esta semana coñecimos as partes. Nunha pequena maqueta do interior do volcán démolles nome as partes e as coloreamos.

Como proposta de arte traballamos a simetría completando o corpo dunha xoaniña.

E máis traballo de mans collendo bichos escondidos nunha mesa sensorial de lentellas e clasificándoos por cores, traballando outro aspecto tan importante como é a clasificación.

Esta semana tocounos a nós ir a regar ao invernadoiro as leitugas.

E a vida práctica está presente en todo momento dentro da aula: que nos caen lentellas ao chan pois as recollemos coa vasoira e o recolledor.

Como vos dicimos ao principio, a semana que ven é a Semana do Libro e nós xa comezamos a preparar algo, que veredes rematado prontiño.

Tamén estivemos decorando a bata da profe Ana estampando esponxiñas con formas.

E esta semana coñecimos un pouco máis de China, nesta ocasión a súa gastronomía: arroz, té, galletas da sorte... E estivemos traballando os trasvases de líquidos servindo o té, manipulando e preparando platos de arroz, preparando comida para levar, pero nesta ocasión eran pompóns para traballar a pinza e tamén intentamos facer galletas da sorte, pero non nos saíron. E non pasa nada porque isto tamén é unha aprendizaxe: ás veces as cousas non saen como nos gustarían e non pasa nada. Equivocarse non é malo e o que temos que facer é non rendirnos e seguilo intentando, e iso é o que imos facer porque imos ver en qué nos puidemos equivocar e imos intentar facelas outro día. 

Distribuir contido