Blogues

UN COLEXIO MÁXICO

Ola a toda a comunidade educativa do cole!

Agora que está a piques de rematar o ano queremos compartir con vós o segredo mellor gardado do noso colexio.

SOMOS UN COLE MÁXICO!

Así entenderedes que unha vez ao ano as mestras podemos empregar os poderes máxicos cos nosos alumnos e alumnas.

Pero iso no é todo, temos o poder de transformar situacións complicadas en momentos de ilusión e de inundar de sorrisos e gargalladas as nosas aulas.

E o máis importante de todo, levar a ilusión a todos os fogares e contaxiar a toda a familia a ledicia e a confianza nun futuro mellor.

Bicos e apertas virtuais que agardamos convertir en reais canto antes!

Velaí o noso segredo:

LECTURAS PARA O NADAL

FICHAS DE INTELIGENCIA PARA CADA UNO DE LOS CURSOS!

Estas Navidades podéis aprovechar para trabajar un poquito con estas fichas de inteligencia para poder empezar superanimados el segundo trimestre!!!!

Hay una entrada para cada cursoSorriso

ACTIVIDADES NAVIDEÑAS PARA OS MÁIS PEQUES!!!

Deixóvos unhas actividades para poder xogar estas navidades en casa, son actividades moi divertidas para poder realizar coas vosas familias.

PROFE, MIRA QUE FIXEN!!!!!

Podedes ler este libro  para demostrarlle as vosas profes todo o que sabedes facer, seguro que as sorprendedes con todo o que facedes e o ben que ledes.

Moitos bicos!!!!!Beso