CALENDARIO ESCOLAR 2019-2020

CALENDARIO ESCOLAR 2019-2020.

CALENDARIO DE ACTUACIÓNS PARA O CONSELLO ESCOLAR E IMPRESO DE CANDIDATURA

Adxuntamos o calendario para o proceso de selección do consello escolar.

Ademáis tamén podedes descargar o formulario que deberán cubrir todas as persoas candidatas. Tamén estará dispoñible en conserxería.

COMEZO DE CURSO

AS CLASES COMEZARÁN O 12 DE SETEMBRO NO HORARIO HABITUAL (9:40 A 14:40).

Ese día haberá servizo de almorzo (8:00 a 9:30) e de xantar.

O alumnado de 3 anos o seu horario será o acordado coa titora na reunión segundo o periodo de adaptación.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E DE MATERIAL ESCOLAR

Estimadas familias:

No DOG do 21 de maio de 2018 saíu publicada a Orde de 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, Secundaria e Educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018-2019.

1.- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

2.- AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Ed. Primaria. Para rendas per cápita do ano 2016 inferiores a 9.000 €.

3.- AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria. Para rendas per cápita do ano 2016 imferiores a 5.600€.

Prazo de presentación das solicitudes: dende hoxe día 22 ata 22 de xuño.

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (neste curso 2017-2018).

Si necesitades máis información podedes pasar polo centro.

A Directora

Patricia Mª Cons Formoso