vese un gif animado sobre o que está soando no fio musical

FATIE SOCIO/A DA ANPA CURSO 2024/2025

ANPA DO CEIP FONTES BAÍÑA

FAITE SOCIO/A!

XUNTOS PODEMOS FACER MÁIS COUSAS

Quen somos?

Somos un conxunto de familias implicadas na educación dos nosos fillos e fillas con ganas de impulsar e de desenvolver proxectos e actividades para complementar a súa formación, así como fomentar a convivencia entre a comunidade educativa.

Actualmente, a maioría das familias do cole son socias da Anpa. O noso obxectivo é chegar ao 100%. Xuntos teremos máis voz e poderemos facer moitas máis cousas.

Qué facemos?

Participamos no proxecto educativo do centro, xestionamos o comedor, as actividades extraescolares e outros servizos, colaboramos no mantemento e mellora das instalacións, colaboramos en distintas actividades organizadas polo centro como as orlas de fin de ciclo, excursións, saídas, magosto, festas de fin de curso, visita de papá Noel, ect...Somos un enlace entre as familias e o centro para atopar solucións aos temas que nos interesan e nos preocupan.

Cómo participar

Podes asociarte á ANPA cubrindo o formulario de inscrición que atoparás no seguinte código Qr e facendo unha achega anual de 15€ por familia no seguinte n.º de conta do Santander: ES48 0049 4368 9429 1005 2764, indicando o nome completo do neno/a e o curso.

Se necesitas máis información ou participar na asociación dun xeito máis activo, escríbenos a: anpafontes@hotmail.es

Listado de libros de texto para o curso 2024-2025

Preme na imaxe para ver o listado

CHEGAN OS PILKO PACO AO CEIP FONTES-BAÍÑA!

SIGNIFICADO de PILKO PACO
Pilko-bola

Paco: paz

PILKO PACO: dentro ten 6 pedras porque 6 respiracións son as ideais: respirar e expirar polo nariz.

Realízase pedra por pedra: unha pedra inhalar-exhalar ata que notes que chega á barriga, céntrarse na respiración. O foco de atención é a pedra.
As respiracións lentas son as que calman os nervios.

Activamos 2 sentidos:
1. A vista
2. O tacto

Estase deseñando para setembro activar un terceiro e un cuarto sentido con guías concretas de uso informativas.

Este curso presentouse na aula de 1º EP.  A ferramenta estará a disposición de todo o alumnado na aula de convivencia.

(CP. INCLÚE)

Recomendacións lectoras

Como cada ano cando remata o cole, desde o equipo de Biblioteca Creativa queremos animarvos a que continuedes a ler durante todo o verán e, por iso, recomendámosvos algúns exemplares que cremos, poden ser do voso agrado.

Picade na imaxe para ampliar.

Aproveitamos para desexarvos un bo verán!

Biblú agárdavos en setembro con moitas novidades!

A MAXIA DA ALEGRÍA

A través de este vídeo abrimos unha ventaniña para amosar o traballo coordinado polo  Departamento de Orientación dentro do programa InclueT, no que se traballou a emoción da ALEGRÍA co alumnado de Educación Infantil.

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER AO VÍDEO.

FESTA DA AUGA dos peques de Infantil.

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER AO VÍDEO.

Fai uns días os máis peques do cole foron despedíndose de este maravilloso curso refrescándose con diversos xogos.

FONDO SOLIDARIO e AXUDAS 2024-2025

A Xunta abre o prazo para solicitar as seguintes AXUDAS:

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO:

Destinatarios: alumnos que o vindeiro curso 2024/2025 cursen 1º e 2º de Educación Primaria.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR:

Destinatarios: alumnos que o vindeiro curso 2024/2025 cursen Educación Primaria.

FONDO SOLIDARIO (banco de libros):

Destinatarios: alumnado que o vindeiro curso 2024/2025 cursen 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. O alumnado que foi beneficiario este curso do fondo de libros deberán devolver os libros  antes do 21 de xuño seguindo as indicacións da titora. De non ser así perdería o dereito a estas axudas.

O alumnado de 6º Educación Primaria adscrito ao IES 1º DE MARZO ten que presentar a solicitude na secretaría do instituto.

preme na imaxe para ler a forma de presentación de solicitudes:

Arquivos adxuntos para ler e descargar:

Surf

A semana pasada as clases de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria fomos á praia de Patos a facer surf.

Podedes ver as imaxes que recollen algúns dos momentos da nosa mañá a continuación.

Álbum: *Curso 2023-2024* -> Surf

Graduacións curso 2023-2024

Preme na imaxe para ler o programa!

OBRADOIRO DE MINDFULNESS

Fai uns días tivemos a sorte de contar no cole coa presenza de  Yaiza, instructora de ioga e mindfulness, quen nos impartiu varios obradoiros de Mindfulness tanto ao alumnado como ao profesorado.

A práctica do mindfulness é positiva para todos os nenos e nenas axudándolle a relaxarse, a pensar e a  tomar conciencia do seu corpo, as súas emociòns e os seus pensamentos.