AVISO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS!

Informamos as familas que non é necesario mercar os LIBROS DE INGLÉS. O que sí tedes que mercar é o caderno.

Saúdos!

O equipo directivo.

Listaxe DEFINITIVA de admitidos no fondo solidario de LIBROS DE TEXTO

Xa podedes consultar a Listaxe DEFINITIVA do fondo solidario de LIBROS DE TEXTO para o curso 2019-20.

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO DE LIBROS E AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR

Informamos que no taboleiro de anuncios do colexio, está á vosa disposición a LISTAXE  PROVISIONAL de admitidos e excluídos das axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

Aconsellamos revisar a documentación e ante calquera dúbida poñerse en contacto co centro. A LISTAXE DIFINITIVA será publicada na semana do 19 de xullo.

Comunicamos ás familias  beneficiarias de VALES para a axuda de libros e/ou material escolar, que poderedes recollelos en Secretaría ao longo desta semana 9,10,11,12 de xullo en horario de 10:30 a 13:30.

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2019-20

Achegamos listado libros de texto para o curso 2019/20.