Igualdade

clica na imaxe para escoitar a fermosa canción coa que as alumnas e alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria, acompañados ao piano pola súa mestra de música EVA, nos EMOCIONARON!!

Título da canción: BOLBORETAS POLO VENTO

Autor: JOSE CARLOS GONZÁLEZ FERNÁNDEZ

Arranxo musical:EVA FERNÁNDEZ REINALDO

AS MULLERES QUE NOS FALTAN.

Nun estudo feito por Ana López Navajas (2015) avaliáronse persoaxes dos libros de texto da ESO:

1. Só un 12.5% son mulleres
  2. Un 5% están en ciencias
  3. En tecnoloxía 1%: 2 de 228 homes en tecnoloxía
  4. No cine o 82% dos científicos están personificados en homes

POR QUÉ ESTA SITUACIÓN?

As alumnas e os alumnos das aulas de 5º e 6º de Educación primaria fixeron unha pequena búsqueda na rede sobre nomes de mulleres e homes que son científicos ou traballan no campo da ciencia e a tecnoloxía en España. Tras a búsqueda puideron comprobar que  só coñecían algún nome como Margarita Salas (porque recentemente saíra na TV).

Actualmente, a pesar dos avances en igualdade, as mulleres teñen unha limitada presenza nas aulas. Tampouco se fala moito das dificultades que tiveron que enfrentar ao longo da historia para acceder á educación e á investigación.

Estaba previsto realizar esta actividade coa visita de CARMEN GLORIA PIÑEIRO, do IEO VIGO, pioneira na Antártida  e veciña de Sabarís (Baiona). Non visitarnos pero contamos con ela para o próximo curso !!

Tras este pequeno traballo de investigación falamos do EFECTO MATILDA, e para sorpresa de todas e todos, unha alumna de 6º EP realizou de xeito voluntario 2 traballos de investigación: EFECTO MATILDA e MULLERES NA LITERATURA.

É de gran importancia ter REFERENTES e demostrarlle a todos e a todas, que poden chegar tan lonxe como elas ou eles desexen e queiran.

"A EDUCACIÓN É A ARMA MÁIS PODEROSA QUE PODES USAR PARA CAMBIAR O MUNDO"

Álbum: Curso 2020-2021 -> POR QUÉ ESTA SITUACIÓN? -8M-

FRIDA KHALO: pintamos o decorado e vestímonos de FRIDA KHALO! xogamos a buscarnos

FONTUGA LILA: nosa mascota da biblioteca cambia de cor polo 8M

SÍMBOLO DA MULLER: Modelamos con plastilina o símbolo da muller

JANE GOODALL: Coñecemos á amiga dos gorilas.

GRETA THUNBERG: pintamos o seu bosque

ADA LOVELACE: súa historia fascinounos

"Cuando las niñas vuelan alto" escoitamos o conto e aprendemos algo moi importante para a vida:

SE QUERES PODES!

Álbum: Curso 2020-2021 -> Actividades Igualdade INfantil

O 28 de xuño é o Día INternacional do Orgullo LGTB. Coa finalidade de promover o respecto cara á diversidade afectivo sexual e de xénero (LGBTIfobia) demos a benvida no CEIP a Roberta, da Asociación Nós Mesmas. Este é un colectivo pola loita dos dereitos das mulleres lesbianas, bisexuais e transexuais,  que traballa dende 2008 impartindo charlas e obradoiros sobre Diversidade afectivo-sexual e de xénero nos centros de ensino públicos da provincia de Pontevedra.

O obradoiro diversidade afectivo sexual e de xénero impartiuse nas aulas de 3º. 5º e 6º de primaria coa finalidade de educar dende as primeiras idades no respecto á diversidade, sexa da índole que sexa. O alumnado foi partícipe no proceso de aprendizaxe en valores. De xeito informal e flexible traballáronse os seguintes obxectivos:

-Previr o acoso entre iguais, o sexismo e a homofobia dende as primeiras idades.

-Favorecer o respecto ás diferencias persoais e familiares.

-Favorecer o coñecemento e o respecto polos dereitos humanos.

-Atender a diversidade afectiva e sexual do alumnado e das súas familias na aula.

Ademáis as alumnas e alumnos de 4º, 5º e 6º de Educación Infantil escoitaron o conto "Unha chea de familias" ,debuxaron e colorearon a bandeira arcoíris LGTB. As diferentes cores simbolizan a diversidade, e no CEIP Fontes Baíña respectamos de maneira inclusiva toda a diversidade de sexos e de xénero.

Álbum: Curso 2020-2021 -> OBRADORIO DIVERSIDADE NÓS MESMAS
 As alumnas e alumnos de 6º curso de Educación Primaria interpretaron o conto: DANIELA PIRATA para conmemorar o 8M- DÍA INTERNACIONAL DA MULLER-
Nun principio tiñamos previsto que actuaran para Educación Infantil pero o éxito da obra foi tan grande que finalmente fixeron pases para toda primaria!
A continuación podedes acceder ao vídeo coa fantástica interpretación!!
NORABOA!!!

ALEXANDRA RIAL PENEDO, alumna de 6º curso de Educación Primaria, é unha moza comprometida coa Igualdade. De xeito voluntario realizou un excelente traballo de investigación sobre as mulleres na literatura. Recoméndovos que premades na imaxe de XUNTAS para poder visualizalo.

GRAZAS ALEXANDRA!

Para conmemorar o 8M, Día Internacional da Muller, o equipo de biblioteca organizou as seguintes actividades:

• Búsqueda pola biblioteca de libros de igualdade (marcados cunha pegatina violeta)
  • Experimento: reparto desigual da recompensa; as nenas reciben unha menor recompensa polo mesmo traballo realizado só polo feito de ser muller.Proxección de un vídeo, reflexión co alumnado e reparto da mesma recompensa sen desigualdades de xénero.
  •  Exposición de libros de igualdade nos 2 recunchos lectores da IGUALDADE.
  • Interpretación do conto: DANIELA PIRATA (polo alumnado de 6º PRIMARIA) para todo o cole.

Álbum: Curso 2020-2021 -> NA PROCURA DA IGUALDADE-8M-

clica na imaxe para ver o traballo realizado pola alumna:

ALEXANDRA RIAL PENEDO

6º EP

PARABÉNS!!!

Hoxe conmemórase o Día das FAMILIAS:

Parabéns a todas e a todos, porque cada persoa ten unha familia!

É moi importante saber que todas as familias son xeniais;

non todas as familias son iguais, cada familia é diferente, única e especial!

MOITÍSIMAS GRAZAS Á CONCELLERÍA DE IGUALDADE E AO CIM DE BAIONA POR AGASALLARNOS COA ACTUACIÓN DA ACTRIZ GALEGA ISABEL RISCO !!

Álbum: Curso 2020-2021 -> ISABEL RISCO -8M-

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.