vese un gif animado sobre o que está soando no fio musical

Punto Laranxa

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades publicou recentemente o Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar, así como a actualización do Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento d o acoso e ciberacoso escolar co fin de dar resposta a este tipo de situacións nos centros educativos da nosa comunidade autónoma.

Unha das medidas establecidas nestes documentos é a instalación do denominado Punto Laranxa en cada un dos centros de ensino. Trátase dun espazo físico onde calquera persoa poderá denunciar de xeito anónimo unha situación de posible acoso ou ciberacoso escolar.

O CEIP está a espera de recibir o material que conforma o mencionado Punto Laranxa, o cal será instalado nun lugar visible do centro e accesible para todas as persoas que forman parte da comunidade educativa.

Este punto consta dunha caixa onde calquera persoa pode depositar información relativa a unha posible situación de acoso ou ciberacoso escolar e, ademais, dun pequeno espazo onde o centro será quen de incorporar información adicional relacionada con esta temática.

No CEIP FONTES BAÍÑA constituiuse o denominado Equipo ACAE (Actuación Contra o Acoso Escolar), un equipo docente encargado de levar adiante as medidas establecidas no devandito protocolo con relación á detección e á intervención ante posibles casos de acoso e ciberacoso escolar. Este equipo está formado por:

• A xefa do Departamento de Orientación: Noelia Fernández Colmenero
  • A coordinadora de benestar e convivencia: Montserrat Prado Abril
  • Un/unha docente nomeado/a pola dirección do centro para cada caso en función do alumnado implicado, que será a persoa instrutora do procedemento corrector, de ser necesario

Punto Laranxa contra o acoso escolar

As persoas  que dende casa queiran enviar unha mensaxe denunciando un posible caso de acoso escolar ou ciberacoso poden facelo a través da páxina web. Premendo no botón punto laranxa, situado na parte dereita da páxina web do centro, ábrese unha caixa na que se pode escribir a mensaxe, esta chegará aos membros do equipo ACAE.

A IGUALDADE NON TEN TRUCO

¿ Por que hai máis magos que magas?

Da man de SARA RODRÍGUEZ e CARLOS TOMICO recibimos un espectáculo divertido e máxico, pensado para transmitir ademais unha mensaxe moi importante:

coñecer ás mulleres ilusionistas!

• ADELAIDE HERRMANN
  • A RAÍÑA DAS MOEDAS: TALMA
  • MISS BALDWIN
  • INÉS A MAGA

Grazas ao CIM do concello de Baiona por este xenial espectáculo!

CONTACONTOS "Aprendendo a querer"

Esta mañá os máis peques do cole (Educación Infantil, 1º e 2º de Primaria) disfrutaron dunha fermosa sesión de contacontos da man da compañía teatral Trinketrinke.

A  sesión titulada "Aprendendo a querer" achegounos á importancia de crear unha boa saúde afectiva, básica para o benestar e desenvolvementos das persoas así como a importancia de previr comportamentos violentos e saber detectar relacións insás.

Todos somos ÚNICOS e IMPORTANTES!

Querámonos BEN!

SAÍDA A VER O TRIBUTO AO MUSICAL “EL REY LEÒN”

PINCHA NA IMAXE  PARA ACCEDER AO VÍDEO.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

O pasado mes de febreiro recibimos no cole a visita de Gemma,científica do Museo Oceanográfico de Vigo e nai dun compañeiro do cole, para conmemorar con nós este día.

Moitísimas grazas a Gemma por tan bonita xornada, e agardamos que sexa un exemplo para moitas nenas que nun futuro queiran adicarse ao mundo da CIENCIA!

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER AO VÍDEO.

Taller de lettering 8M

No taller de Lettering que realizamos esta semana traballamos o

8 de Marzo, Día Internacional da Muller.

Semana da Prensa

Pola Semana da Prensa na escola,  as clases de 4º e 5º de Primaria participamos nunha actividade na que recibimos a visita dun xornalista que traballa na Voz de Galicia, Jorge Noya.

En primeiro lugar contounos en que consiste un periódico, cales son as súas seccións e como se organizan e outras moitas curisiodades relacionadas co seu traballo.

A continuación, en grupos, realizamos unha noticia a partir dos titulares que nos repartiu Jorge. Todos eles estaban relacionados co noso municipio.

Podedes ver algunhas fotos que resumen o que fixemos durante a actividade a continuación.

Álbum: *Curso 2023-2024* -> Semana da prensa

Concerto didáctico Conservatorio Vigo

Grazas ao alumnado e profesorado do Conservatorio Superior de Música de Vigo polo marabilloso concerto didáctico ao que asistimos o xoves 29 de febreiro co alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria.

Puidemos escoitar entre outras as seguintes obras:

-A vida é bela de Nicola Piovani.

-O reloxo sincopado de Leroy Anderson

-A sinfonía dos xoguetes de Mozart.

-A máquina de escribir de Leroy Anderson

-Orfeo nos infernos "danza" de J. Offenbach

Moitas grazas de novo por facernos desfrutar coa vosa música!!

Álbum: Sen categoría -> concerto didáctico

Está soando...