Cursos dispoñíbeis

NESTE ESPAZO COMPARTIREI PROPOSTAS CON DIFERENTES TIPOS DE MATERIAIS E ADAPTADO ÁS CARACTERÍSTICAS DO ALUMNADO.

En este curso trabajaremos los planetas, el espacio, constelaciones...

Conta atrás para o NADAL!

TEMAS RELACIONADOS CO PROXECTO ANUAL DO CENTRO:
A SAÚDE.
BACTERIAS E VIRUS
ENFERMIDADE E SAÚDE
HÁBITOS DE HIXIENE
DIETA SAUDABLE
ALIMENTOS SANS

Aquí subiremos o traballo que debemos realizar se non podemor ir ao cole durante un tempo prolongado.

Relator: José Carlos González Fernández

Actualización de Ferramentas Dixitais. Nivel Básico.

Probando Robótica Educativa Javi!

Neste curso traballaremos o currículo da materia de lingua inglesa.

Neste curso traballaremos o currículo da materia de Lingua Inglesa de primeiro de E.P.

Neste curso traballaremos os contidos curriculares da área de Educación Física de 2º curso de E. Primario

Traballaremos  os contidos do Currículo de Educación Física de 6º de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de Educación Física de 5º curso de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de 4º curso de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de Educación Física de 3º curso de Ensino Primario.

Actividades para traballar co alumnado de NEAE de 1º,2º e 3º Ed. Primaria ao longo do curso.

Actividades e recursos para o alumnado con NEAE desenvolvendo o traballo ao longo do curso académico.

Actividades e recursos para o alumnado con NEAE a desenvolver ao longo do curso escolar.

Novas do sitio

(Aínda non hai temas de debate neste foro)