Cursos dispoñíbeis

TEMAS RELACIONADOS CO PROXECTO ANUAL DO CENTRO:
A SAÚDE.
BACTERIAS E VIRUS
ENFERMIDADE E SAÚDE
HÁBITOS DE HIXIENE
DIETA SAUDABLE
ALIMENTOS SANS

Actividades para traballar co alumnado de NEAE de Ed. Infantil, 1º,2º e 3º Ed. Primaria ao longo do curso.

Actualización de Ferramentas Dixitais.

Probando Robótica Educativa Javi!

Actividades e recursos para o alumnado con NEAE desenvolvendo o traballo ao longo do curso académico.

Actividades e recursos para o alumnado con NEAE a desenvolver ao longo do curso escolar.

Neste curso traballaremos o currículo da materia de Lingua Inglesa de primeiro de E.P.

Neste curso traballaremos os contidos curriculares da área de Educación Física de 2º curso de E. Primario

Traballaremos  os contidos do Currículo de Educación Física de 6º de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de Educación Física de 5º curso de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de 4º curso de Ensino Primario.

Traballaremos os contidos do Currículo de Educación Física de 3º curso de Ensino Primario.

Novas do sitio

(Ningunha nova foi aínda comentada)