Saltar navegación.


Presentación   |   Horarios   |   Oferta educativa   |   Secretaría   |   Contacto

Infantil

Cursos Infantil

 
                      
                            4º Educación Infantil                            5º Educación Infantil                         6º Educación Infantil 
 

Érase unha vez...

Érase unha vez un lugar especial. Moi especial...

Era un lugar marabilloso no que as nenas e os nenos atopaban a maxia de ser e de vivir.

Que lugar cheo de soños !!!!!...e de ciencia e de experiencias, de risas e de coñecementos. De choros e de apertas, de enfados, de amores, de alicerces...

Era un lugar de mancharse co barro e bailar baixo a chuvia, de pintar e cantar, de bailar e xogar.

Un lugar cálido e fermoso no que nenos e nenas observan, tocan, discuten, falan, crean. Aprenden e ensinan. Onde cada día é novo e diferente e que mostra todos os camiños para crecer e para percorrer a vida.

Un lugar que acolle e ofrece oportunidades. Onde caben todas, todos, coas súas diferenzas e as súas peculiaridades, con moita alegría e unha pizca de travesura.

Un lugar que xera enerxía e benestar.

Ese lugar é o noso lugar, onde queremos estar e compartir. Ese lugar está en Fene, é a nosa escola.

O colexio Centieiras.

  

Recreos compartidos

Estes días recibimos a visita dalgunhas nenas e nenos que se incorporarán no mes de setembro ao noso cole. Foron recreos de compartir, explorar os novos espazos, coñecer ás compañeiras e compañeiros que os acompañarán o próximo curso. Encantounos coñecervos e esperámosvos á volta do verán!

 

O mandala: arte-terapia

Que facer coas flores que se marchitan, que nos  agasallan ou que lle caen ás árbores e plantas? Son preguntas que nos xorden despois de todo o curso traballando co noso PDI: Pegadas verdes

Grazas a floristería Ángela Garrote polas flores que nos regalo hoxe fixemos un mandala cos pétalos e restos das flores. 

Creando este mandala activaron a creatividade, motricidade fina e  coordinación óculo-manual. Algunhas nenas e nenos chegaron á calma e relaxacion conectando coas súas emocións e apreciando cores, olores, texturas... 

A peques e adultos os elementos naturais como as flores evócannos sentimentos e sensacións agradables e é como vai despertando o sentido da estética.

Además fixemos tamén os nosos propios perfumes con estas flores marabillosas.

A importancia de traballar o efímero... Lanzamos a pregunta: cando cheguemos mañá como estarán as flores?

 

 

 

Semana de...verduras e hortalizas verdes III. Degustación

Como non podía ser doutro xeito, tamén quixemos facer unha degustación destes produtos, para non desperdiciar nada. Baixamos ao comedor do cole e puxémonos mans á obra. O resultado foi delicioso e repetimos moitas moitas veces!

 

 

SEMANA DE... VERDURAS E HORATLIZAS VERDES II. AS NOSAS FOTOGRAFÍAS

Velaquí vos deixamos as nosas creacións:

 

 

 

 

Semana de...verduras e hortalizas verdes I

Estas dúas semanas, con motivo do noso PDI, levamos a cabo a "Semana de...verduras e hortalizas verdes". As nenas e nenos trouxeron ao cole verduras e hortalizas diferentes e comezamos a traballar: os seus nomes, os seus tamaños, as súas sementes, olores, cores por dentro e por fóra... A continuación clasificámolas para deixalas ben ordenadas.

 Unha vez feito isto coñecimos á artista visual dedicada á fotografía Emily Blincoe (https://www.emilyblincoe.com/60tkmpy3ym6n7w1pxuwgstkaqm2i9n), quen retrata a natureza dun xeito moi fermoso. Ela ten sesións con vexetais, froitas e outros elementos polo que decidimos inspirarnos para realizar as nosas propias sesións, que vos amosaremos proximamente.

 

AMBIENTE DE NATUREZA :MAIO

As propostas foron moi primaverais e relacionadas con flores e insectos como vades ver entre outrtas:

-Floristería con rosas,petunias,caraveis,freesías etc, traballando así vocabulario  novo e manexo dos cartos para comprar e vender.

-Minimundo de flores  para crear diferentes xardíns paisaxísticos e vocabulario das distintas partes dunha flor.

-Tuff-tray con a vida dos insectos,igualmente vocabulario,lupa,pinzas,libro informativo,etc...

-Reto de Lego:facemos unha cabina de teleférico.

-Trasvases con: auga de xerra a vasos e por outra banda de arroz tinguido para repartir en diferentes cuncas.

-Vida práctica:crema de aguacate utilizando a técnica de pelado,cortadoe esmagado do mesmo.

-Taller de arranxos:licuadora,moto e teclado de ordenador.

-Pezas imantadas en creación horizontal na pizarra magnética.

-Resaques metálicos co trapecio e  cuadrifolio para facer unha planta desenvolvendo a forza e control da man,muñeca e dedos.

-Creacción dun transformer seguindo instruccións.

-Policubos para armar unha libélula.

-Picado de números e representación da cantidade.

-Crebacabezas das partes dunha árbore e coloreado das mesmas.

 

 

 

Día da Familia

Hoxe é o Día da Familia, un dos elementos máis indispensables da nosa escola ás que lles estamos inmensamente agradecidas: sempre dispostas a axudar, a colaborar con nós, a participar en todo aquilo que propoñemos, a darnos ideas, a conversar e intercambiar impresións. Sen vós nada sería posible.

 

No cole tamén creamos pequenas familias: convivimos, traballamos xuntos e xuntas, tratamos de comprendernos, de falar e de escoitar, de compartir momentos...Aquí vos deixamos a nosa foto de "familia". Quixemos facela para recordar estes momentos compartidos ao longo de todo este ano e para tela presente do mesmo xeito que temos ás súas verdadeiras familias cada día connosco na escola.

 

 

 

AMBIENTE DE NATUREZA:ABRIL II

Variadas e atractivas foron as propostas quincenais do mes de abril:

 -Policubos para crear unha bolboreta.

 

-Ensartado de boliñas en serie  para facer unha pulseira.

-Taller de arranxos:camión de bombeiros doado por un neno de 6º de EI.

-Trazo de números con lixa e trazo en tablilla.

-Conteo dos ovos que puxo a galiña.

-Resaques metálicos:triángulo e os seus 3 vértices.

-Trasvases de sólidos con fabas pintas.

-Reto Lego:labirinto de canicas.

-Vida práctica:xeado de mandarina(pelado de mandarina e seguimento da receita.

-Xardín botánico:manipilando,follas,pétalos,estigmas e pistilos para a súa creación.

Areeiro: coadores e mangueiras.

Distribuir contido