O FURANCHO DE EF

Camiño á fama! 2022/2023

Durante este curso estamos a crear coreografías nos nosos descansos activos. Anímaste a bailar con nós? Bota un vistazo ás que levamos xa feitas!

CROS XOGADE NARÓN 2023!!!

Ola, rapazada e familias!

Aquí vos deixamos unhas fotos da xornada de CROS levada a cabo este mércores 20 de decembro de 2023 nas pistas de atletismo de Río Seco (Narón).

Unha morea de alumnos/as de diferentes centros educativos da contorna, desfrutamos dunha xornada de deporte ao aire libre onde cada un tratou de facelo o millor posible. Uns/has acadaron o seu obxectivo, outros/as andiveron preto, pero o máis importante é que todos/as fixérono xenial e vivenciaron unha xornada de socialización con outros compañeiros/as dos diferentes colexios. O importante non era a victoria, senón participar, polo que síntome moi ledo por elo. Aínda así, houbo xente que acadou o podium. Parabéns para todos/as por querer participar e polo traballo feito.

Desexo que vos gostara e esperamos voltar e repetir nun futuro destas xornadas.

Apertas varias e felices festas!!!

TALLER DE PRIMEIROS AUXILIOS

Bo día, familias e alumnado!

O pasado martes, 12 de decembro de 2023, levamos a cabo unha actividade de primeiros auxilios e RCP básica (Reanimación Cardiopulmonar) para 5º de educación primaria. Un taller teórico-práctico moi interesante e que todo o mundo deberiamos de estar mínimamente preparados, pois estamos a falar de poder salvar unha vida nalgún momento. Esta actividade está directamente relacionada coas áreas de educación física e ciencias naturais, ao igual que englobada dentro do programa educativo de EduSáude.

Participou o alumnado de 5º, grazas á intervención de tres profesionais (enfermeiras residentes coa especialidade de Enfermaría Comunitaria). Desenvolveuse unha parte teórica cunha interacción co alumnado para posteriormente, en grupos, facer o taller práćtico. Abordáronse diferentes aspectos tales como: primeira forma de actuación ante unha situación dunha persoa inconsciente tirada no chan - PAS (protexer, alertar e socorrer), chamada ao 112, PLS (posición lateral de seguridade), como actuar ante un atragantamento e finalmente, como se faría unha RCP. Aprendemos moitas cousas para poder salvar VIDAS!!!

TRABALLAMOS A ALIMENTACIÓN

Que traballo realiza unha nutricionista? Como clasificamos os alimentos? Que deberíamos incluir na nosa alimentación? Hoxe repasamos todo isto grazas á colaboración do Centro de Saúde de Fene. Nutricionista e enfermeira impartion un obradoiro hoxe ao alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º.

Comezamos por unha pequena explicación teórica na biblioteca para logo poñernos xa a aplicar o aprendido. Por unha banda, os e as maiores fixeron un encrucillado sobre froita de tempada e verduras e as e os pequenos atoparon as diferenzas entre dúas imaxes. Por outra realizamos carreiras de relevos no patio nas que tiñamos que clasificar os alimentos.

Grazas polo ofrecemento e por divulgar saúde!

ACTIVIDADE DE VERÁN: REMO!!!

Ola, rapazada! Ola, familias!

Déixovos por eiquí unha información dunha actividade de verán que promove o Clube do Mar de Mugardos.

Desexo que sexa do voso interese.

Moitas apertas... e bo verán!!!

CAMIÑO Á FAMA 6ºA e 6ºB

Ola, familias!

Un novo vídeo de Camiño á Fama elaborado polos dous sextos de educación primaria o anterior venres, día 2 de xuño. Desta vez coreografían o tema "Don´t you worry". O derradeiro dos derradeiros pois este ano acaban a súa etapa no Ceip Centieiras. Amizades... a seguir bailando e desfrutando da vidaaaaa! Un pracer enorme!!!

CAMIÑO Á FAMA 3º EI

Ola, familias!

Deixámosovos por eiquí un nova coreografía de Camiño á Fama que fixemos este pasado venres (26 de maio de 2023). Desta vez tocoulle aos máis pequerrechos/as do colexio e unha vez máis... ARRASARON!!! Bailaron unha canción de "Uxía Lambona e a Banda Molona".

CAMPAMENTO DE VERÁN "JUSTO AL REVÉS"

Ola, familias!

Envíovos información que me pasaron sobre o campamento de verán que organiza a escola de tenis "JUSTO AL REVÉS". Desexo que sexa do voso interese.

Apertas varias.

Abel

CAMIÑO Á FAMA 6° EI

Ola, familias!