CALENDARIO ESCOLAR 2018-19

HORARIO DE SECRETARÍA DURANTE O MES DE XULLO

O horario de secretaría durante o mes de xullo será do día 2 ao 13 de xullo de 11:00h a 13:00h.

PRAZOS DE FONDOLIBROS (ACTUALIZADO)

PRAZOS DE FONDOLIBROS:

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS: 29 de xuño.

RECLAMACIÓNS: 4 e 5 de xullo.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS: 10 de xullo.

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL E LIBROS: do 2 ao 13 de xullo e a partir do 3 de setembro (en horario de 11:00 a 13:00 horas).

ENTREGA DOS LIBROS DE FONDOLIBROS: A partir do 12 de setembro.

LISTAXE DO ALUMNADO QUE TEN CONCEDIDO VALE PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E/OU MATERIAL ESCOLAR

Podedes pasar a recollelos do 2 ao 13 de xullo en horario de 11:00h a 13:00h.

Recordade que ten que vir a persoa que solicitou dita axuda ou ben facer unha autorización co voso DNI e o da persoa autorizada.

Para ver a listaxe do alumnado que ten concedido o vale para material premede aquí.

Para ver a listaxe do alumnado que ten concedido o vale para a adquisición de libros de texto, premede aquí.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2018/19

NORMATIVA: Orde de 9 me maio de 2018 (DOG do 21/05/2018)

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 22 de maio ata 22 de xuño de 2018.

LUGAR DE PRESENTACIÓN: Secretaría do centro ou por vía electrónica empregando os formularios normalizados dispoñibles na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros)  e a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal)

ACHÉGASE A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

Fotografías da exhibición de Acrosport

Aquí vos deixamos esta montaxe coas fotos da exhibición de Acrosport. O noso agradecemento a Ulises, pai de Tristán e Xantal por pasarnos estas magniíficas fotografías.

EXHIBICIÓN ACROSPORT VÍDEO

Aquí tedes unha pequena mostra da exhibición de acrosport.Se queredes velas ao completo clicade nos enlaces que aparecen a continuación do vídeo.

O CURSO REMATOU

Cantas cousas fixemos ó longo do curso e todo o que aprendimos!! Encántanos que veñan os nenos doutras aulas a lernos contos e ensinarnos os debuxos, mirade que atentos estamos. Pero se temos que elexir unha das rutinas que máis nos gusta a todas e todos, estamos de acordo en que é...XOGAR e APRENDER nos rincóns!! En pequenos grupos fumos rotando por eles diariamente e pasámolo xenial. No do ARTE sorprendíamos aos mestres coa nosa creatividade, fixemos libros con pegatinas de letras, gomets, cuños e estampacións, debuxos para as familias, dedicatorias de cumpreanos... as CONSTRUCCIÓNS é outro dos favoritos, as pezas de lego, os cubos, os animáis, a composición de figuras e o taller de bricolaxe, entre outros.No rincón da COCIÑA tamén o pasamos moi ben preparando cafés e comida, paseando os bonecos nos seus carros, pranchando a roupa deles, limpando a clase...en definitiva, adoptando pequenas tarefas cotiás que aprenden de todos nós e son fruto da espontaneidade. Os puzzles tamen nos gustan moito, cada día que pasaba conseguíamos acabar un máis grande, axudándose entre sí e compartindo. O rincón da biblioteca e o das letras tamén foi moi divertido, a través da pizarra imantada e os cubos das letras compoñíamos palabras significativas para nos, como pode ser o nome e obxectos que coñecemos.

Deixamosvos estas últimas fotos deste grupo de cuarto de educación infantil e deseamosvos a tod@s unhas felices vacacións! Ata pronto!

PARABÉNS PARA CELIA E XABI!!!!

Aínda que van cumprir os cinco anos  en agosto, xa o celebramos na aula.  Cando veñan en setembro téñense que tachar do listado de catro anos e apuntarse no de cinco. Festa rachada, cantos gusanitos, galletas e gominolas!!!