CÓNTOCHE QUE SEI FACER? FEBREIRO 2021

Como cada mes, aquí vos deixamos unha nova entrega do programa "Cóntoche que sei facer?"

Esperamos que vos guste.

Coñece Centieiras! curso 2020/2021

Este ano por mor da Covid-19 as familias non poden entrar no centro en horario lectivo, algo que nos entristece moito xa que a participación das familias é un dos nosos piares básicos.

Por iso, para abrir unha ventá ás aulas e a todo o que se "coce" dentro, preparamos esta presentación cunha morea de vídeos, fotos e pequenas explicacións nas que podedes ver o que facemos, cómo aprendemos e en que proxectos andamos metidos. Esperamos que vos guste!

TORNOU O ENTROIDO!!!

Benqueridas familias!

O Entroido chegou ao noso colexio, e como non podía ser doutro xeito, celebrámolo con moito gusto pero tendo en conta a situación sanitaria na que nos atopamos. Degustamos produtos típicos destas datas de xeito individual para que non poideran ser compartidas, evitando así situacións perigosas. Ao mesmo tempo disfrazámonos cunha temática moi graciosa "EMOTICONOS ou EMOJIS", e ata gravamos un vídeo!!!!. Se queredes ver as fotos dos vosos fillos e fillas tedes que premer AQUÍ.

Móvete con nós! Entroido 2021

Así de ben e mais o pasamos a mañá do venres 12 de febreiro no cole. Móvete con nós! A canción é Móvete!, de Paco Nogueiras Guay

#Mestradeobra. Actividade de investigación: planos da memoria

E arrancamos coa primeira actividade do proxecto #mestradeobra! Que ilusión!

Esta vez, necesitamos da memoria colectiva para recordar como era o noso edificio na antigüidade. Por iso, durante as vacacións de Entroido os nenos e nenas de Centieiras convertiranse en investigadores e investigadoras preguntando aos maiores como recordan o centro fai anos. Cada curso ten unha plantilla asignada, aínda que se vos apetece, vos animamos a facer mais de unha, a traer copias de fotos que teñades pola casa e así entre todos e todas recopilar información e recordos sobre o noso cole.

Ademáis da que levamos cada un/unha para a casa, tamén atoparedes as plantillas extras en adxuntos desta noticia.

Vémonos!

Plan Proxecta: a milla diaria

Este ano temos como obxectivo mellorar o noso benestar físico e emocional. Para elo, comezamos coa actividade "A milla diaria" na que todos os días un, dous ou tres grupos corren ou andan unha distancia proporcional a unha milla nun percorrido polo centro. É súper divertida e toda unha festa! E ademáis coidamos o noso corpo e a nosa mente Guay

CÓNTOCHE QUE SEI FACER? XANEIRO 2021

Xa está aquí un novo programa de "Cóntoche que sei facer?". Con que habilidades e destrezas nos soprenderán este mes os nenos e nenas de Centieiras? Imos descubrilo.

Esperamos que vos guste.

Novas parvas saudables

En Centieiras estamos traballando para mellorar a saúde de todo o alumnado polo que dende esta mesma semana comezamos un novo programa para favorecer o movemento dos nosos nenos e nenas denominado MILLA ESCOLAR, a par fixemos tamén unha revisión das PARVAS SUDABLES que temos no cole e queremos facer novas recomendacións para que a alimentación do alumnado sexa o máis equilibrada posible. Dende o luns 25 de xaneiro, recomendamos seguir este menú:

Parvas saudables

Normas de Organización e Funcionamento (NOF) 19-01-2021

Publicamos adxunto as Normas de Organización e Funcionamento do CEIP Plurilingüe de Centieiras, aprobadas en Claustro e Consello Escolar por maioría absoluta o 19 de xaneiro de 2021.

Iria González Grande,
Directora CEIP Plurilingüe de Centieiras

O noso centro seleccionado para participar no programa Mestra de obra!

Centieiras será durante este curso 2020/2021 un dos tres centros participantes da comarca no programa Mestra de Obra impulsado polo estudo de arquitectura de Fermín Blanco da Coruña e o CFR de Ferrol. Xunto con Leticia, a nosa arquitecta asignada, o centro será o protagonista da elaboración dun proxecto de mellora do centro baseado nos intereses do alumnado e que partirá dos seus deseños e creatividade. Trátase dun programa moi ilusionante, didácticamente interdisciplinar e inclusivo, xa que conta coa participación do entorno, concello e familias.

O martes 26 ás 17h terá lugar no centro a presentación do proxecto. Convidamos a todas as persoas que queiran vir a asistir ao evento. Por mor da Covid, o aforo será limitado polo que as persoas interesadas en vir deberán escribir un correo a: ceip.ascentieiras@edu.xunta.gal co nome e apelidos.

Se queredes ver as accións que xa se levaron a cabo noutros coles, premede aquí

Se queredes seguilos nas súas redes sociais, aquí.

Solicitudes de reserva de praza para centros adscritos - matrícula 2021/2022

Bo día,

Dende o 11 de xaneiro ao 8 de febreiro o alumnado de 6ºEP poderá reservar praza no centro adscrito para cursar secundaria: o CPI a Xunqueira.

Para elo, deberedes cubrir o formulario online que atoparedes nesta dirección: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado , cubrir o impreso adxunto nesta noticia ou recollelo no centro e traelo cuberto ao noso centro no seguinte horario:

Luns, martes, mércores e xoves: 9:50-10:40h.

Recordade que si queredes reservar matrícula noutro centro que non sexa o adscrito (CPI a Xunqueira) todavía non se abreu o prazo.

Grazas.

Bo nadal e Feliz ano 2021

Dende o CEIP Plurilingüe de Centieiras vos agradecemos todo o esforzo, coidado, colaboración e cariño co que nos sentimos acompañados e acompañadas nesta aventura de educar en tempos de Covid.

Buscando que o ano que vén sexa mellor en todos os aspectos, vos desexamos un feliz nadal e un boísimo ano 2021!

Bo Nadal 2020 Centieiras

Postal gañadora do concurso de Nadal. Autora: Iria Maceiras. 1º EP.

Festival Nadal 2020

E por fin o momento que todos estamos esperando estes días: o festival de Nadal!

Boas festas a todos e todas. Vémonos no 2021!!