SEMANA MICOLÓXICA DE FERROL

Esta semana, malia o mal tempo, as rapazas e rapaces de Educación infantil fomos a Ferrol á unha exposición micolóxica.

Había unha morea de cogomelos: grandes, pequenos, de distintas formas, cores, olores,...

Pero sen dúbida, o que máis lles chamou a atención foi un que tiña un nome moi simpático "Peido de lobo".

II EXPERIMENTO

Esta semana o alumnado de Educación infantil realizamos o segundo experimento do curso.

Nel descubrimos que ocorre cando, despois de encher unha bolsa de auga e pechala lle espetamos lapis??

As hipóteses que xurdiron antes da proba foron distintas: rebentará, sairá moita auga, a auga cambiará de cor,.... Pero algunha é correcta?? Só tedes que probalo na casa.

HELLO, HELLO

Aquí tedes aos nenos e nenas de 5° de infantil saudando e presentándose....en INGLÉS.

Teremosvos informados dos seus progresos.

ANIVERSARIO DE IRIA M.

Feliz cumple Iria!

Hoxe tivemos a celebración do aniversario de Iria Maceiras, pois xa deu cinco voltiñas ao sol.

Como nos puxemos coas lambetadas coas que nos agasallou!!

Moitas grazas compi, e parabéns de parte de todas e de todos.

SAÍDA AO TEATRO

Este xoves  todo o alumnado de infantil fomos a Narón ver unha obra de teatro sobre os animais mariños.

Gustounos moito.

CONCERTO

Hoxe en música fixemos un concerto cos instrumentos da familia da membrana.

Estamos feitos/as uns artistas!

FACEMOS MOSTO

Estes días as nenas e nenos das aulas de infantil estivemos moi atarefados facendo MOSTO. Moitos non sabían o que era, como se elaboraba e, moito menos, a que sabía.

Pero a experiencia foi todo un éxito, pasámolo en grande esmagando as uvas para que saíse o zume.

Unha vez feito, fixemos a súa degustación e, aínda que ao principio algúns foron máis remisos a probalo, ao final gustounos moito. Tanto que quixemos repetir.

ANIVERSARIO DE ENZO

Parabens Enzo!!! Hoxe tivemos a celebración do aniversario de Enzo, que cumpliu 5 aniños. Aproveitamos a ocasión para merendar unhas larpeiradas coas que nos agasallou o noso compi. Grazas de parte de todos e de todas.

PRIMEIRO EXPERIMENTO DO CURSO

A semana pasada as nenas e nenos de infantil fixemos un experimento.

Preguntámoslle, "que pasará se botamos zume de laranxa a un globo?"

As hipóteses foron moi diversas mais tras facelo experimento comprobamos cal era a correcta.

MALETAS VIAXEIRAS

Durante este mes de outubro as MALETAS VIAXEIRAS das distintas aulas de Educación infantil comezaron a visitar as casas dalgunhas pequenas e pequenos. Con albums do verán, fotos das súas afeccións e os seus xoguetes favoritos voltaron á escola.

Todas elas chegaron cargadas de ilusión e moitas historias que contar.

Xa estamos ansiosos/as por ver as seguientes!

"UN MAR DE PALABRAS" E "MATES EN FAMILIA"

Neste novo curso, grazas á colaboración e implicación das familias, podemos seguir gozando das propostas didácticas "UN MAR DE PALABRAS" e "MATES EN FAMILIA".

Que ben o pasamos nestas sesións e cantas cousas aprendemos!

Moitas grazas familias.

Un Samaín terroríficamente divertido!

Durante a mañá de hoxe celebramos no cole o Samaín e Halloween. Comezamos a mañá lendo historias de medo á luz das linternas, escoitamos os contos gañadores do concurso de contos de medo na biblioteca e disfrutamos dunha festa con discoteca,"photocall", aula do terror, taller de pintacaras e taller de cociña de medo. Foi un día divertidísimo!

Debuxos de medo de Educación Infantil, 1º e 2º EP

Os nenos e as nenas de educación infantil e 1º e 2º de EP poñen o seu grao de area facendo debuxos de medo, como cada ano.

Botádelle un ollo ás fotos para comprobar que son verdadeiras monstrosidades!

TALLERES INTERACTIVOS

Este curso as nenas e nenos de Educación Infantil iniciámonos nunha nova proposta de aprendizaxe: OS TALLERES INTERACTIVOS.

Neles, todos os venres, agrupados de forma vertical traballamos xuntos nas distintas actividades propostas.

A tutoría entre iguais, a axuda mútua, o respecto, a colaboración... están moi presentes nestas sesións.