EDLG

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Este ano, como cada 17 de maio, as nenas e nenos do Ceip Centieiras non quixeron deixar pasar o Día das Letras Galegas sen brindarlle unha celebración especial.

Grazas ás súas aportacións, entre todos e todas, conseguiron crear esta grande nube de palabras, onde se recollen as verbas, para eles/as, máis fermosas da nosa lingua, o galego.

Esperamos que vos guste!!!

CÓNTOCHE QUE SEI FACER?

Hoxe tivemos a segunda entrega de "Cóntoche que sei facer?".

Grazas a esta propota estamos a descubrir as facetas máis descoñecidas dos nosos compañeiros e compañeiras.

Xa estamos chegando que chegue a vindeira emisión.

Moitas grazas pola vosa colaboración familias! Sen vós isto non sería posible.

CÓNTOCHE QUE SEI FACER

Dende o Equipo de Dinamización Lingüística do Centro queremos presentarvos a actividade: CÓNTOCHE QUE SEI FACER?

Con ela pretendemos que o alumando  conte e  ensine o que sabe facer, empregando para ilo a lingua galega, e así acadar unha competencia lingüística a nivel oral. Para iso contamos coa colaboración das  familias e a participación do alumnado.

Hoxe venres 24 de xaneiro, é a primeira proxección dunha serie delas que colgaremos nesta páxina web  para que as desfrutedes.

Agardamos que esta actividade vos guste, e así  descubramos  un pouco máis que saben facer os nosos nenos e nenas.

E lembrade… a seguinte proxección será o 21 de febreiro.

Grazas!

IV Concurso de contos de medo

Como cada ano o noso IV Concurso de Contos de medo nos deixa uns fantásticos relatos. Estes son os que mais nos gustaron e polo tanto, os gañadores.

De 3ºEP: "O Samaín máis terrorífico"

De 4ºEP: "A casa sen saída"

De 5ºEP: "A monxa da igrexa das Angustias"

De 6ºEP: "A Boneca".

Aquí vos quedan para que os leades e pasedes un intre... terroríficamente bo.

Esperamos que vos gusten!

Cóntoche algo? Maio 2019

CÓNTOCHE ALGO?

Todo o bo remata, e a de hoxe será a derradeira edición do noso Cóntoche algo?

Vimos nacer a primeira emisión aló por novembro coa incertidume de se vos gustaría, de se acadariamos o noso obxectivo… e agora, postos xa no mes de xuño, podemos dicir que todas as nosas expectativas se cumpriron.

E isto foi grazas a un traballo en colaborativo fabuloso: das familias, do alumnado, do profesorado... Desenvolvendo xuntos un proxecto común, podemos construír moitas cousas. PARABÉNS POLO TRABALLO BEN FEITO!! NORABOA!!

Cada mes, ao longo do curso, axudamos entre todos nós a difundir tradicións, costumes, lendas e cancións da nosa contorna que pensábamos esquecidas, e que recuperamos. E sempre… EN GALEGO.

DENDE O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA: GRAZAS

“MIL PRIMAVERAS MÁIS PARA

A NOSA LINGUA”

CÓNTOCHE ALGO? - sétima edición -

CÓNTOCHE ALGO?

Penúltimo video de Cóntoche algo! Xa non queda nada para ter gravado a todo o alumnado do cole!

Moitas grazas pola vosa colaboración!

CORRELINGUA 2019

O pasado xoves 9 de maio, todo o colexio foi ao Auditorio de Narón a disfrutar do Correlingua.

Encantounos o concerto de Paco Nogueiras!

CÓNTOCHE ALGO? - sexta edición-

CÓNTOCHE ALGO?

Xa estamos na recta final, pero non perdades os folgos que están a quedar uns videos estupendos!

Moitas grazas pola vosa colaboración!