5º Educación infantil

CONTOS DE BOCA 3º TRIMESTRE

Neste tercer trimestre contamos coa presenza de Emilio e Lilí para os contos de boca.

Emilio, o papá de Lara F, trouxo un conto que nos encandilou a todas e todos e pasamos un rato moi agradable escoitándoo.

Lilí, a tía de Aitor ,é bibliotecaria e tivemos a gran sorte que trouxo catro contos para ler con nós. Estivemos tan atentas/os que limos os catro e ainda queríamos máis.

Grazas Emilio e Lilí pola vosa compañia.

MATES EN FAMILIA 26 DE MAIO.

O pasado 26 de maio tivemos o último mates en familia deste curso.

Contamos coa visita de Raquel e Iris, Silvia, María e David.

Para este día tan especial escollimos os xogos que máis nos gustaron dos talleres anteriores. Pasámolo xenial!

Grazas familias por vir a pasar todos os venres un ratiño a nosa clase e poder disfrutar da vosa compañia.

MAR DE PALABRAS 19 MAIO

Hoxe en mar de palabras tivemos a visita de Natalia, Alejandra, Fani e Alberto.

Con Alejandra xogamos a ler a tarxeta que nos tocara, buscala no crucigrama e completar coas letras que correspondían.

Natalia xogou con nos a buscar e rodear todas as imaxes que comezaran por cada letra que elixíamos.

Alberto foi o encargado do bingo de palabras e por último, Fani axudounos a xogar a oca de letras, tirando o dado e dicindo en alto o nome da imaxe que nos tocou buscando despois a letra pola que comezaba esa mesma imaxe.

Grazas familias!

MATES EN FAMILIA 12 DE MAIO

O pasado venres 12 de maio viñeron a xogar a mates en familia, Victor, Roberto, Silvia, Carol e Fany.

Con Victor xogaron a contar as froitas e tocar o timbre para dicir o resultado o máis rápido posible.

Roberto foi o encargado de buscar cantas imaxes tiña cada tarxeta dependendo do número de puntos que saíra en cada unha.

Con Silvia tiraban un ou dous dados, a escoller. Dependendo do número que saíra tiñan que poñer no traboleiro o peixe enriba dese número.

Carol encargouse de ir sacando tarxetas con distintas series de cores e elas/es facían esa composición e toda presa.

E por último, con Fany fixeron unha ficha onde tiñan que contar o número de obxectos.

Grazas familias.

PARABÉNS JULIETA!

Onte Julieta estivo de aniversario. Xa cumpliu 5 anos!

Estivemos observando as fotos dende o día que naceu ata o día de onte e Julieta cambiuo moito.

O día que naceu estaba tan bonita e sobre todo tan pequeniña.

Despois de dar as 5 voltas ao redor do sol celebramos cunha merenda todos/as xunt@s.

Julieta, agardamos que o pasaras moi ben este día.

Un bico xigante.

MAR DE PALABRAS 5 DE MAIO

Hoxe a  mar de palabras veu Natalia, Silvia, Julia e Raquel que veu acompañada por Iris que xa ten moitas ganas de vir ao cole a xogar con todos/as.

Natalia foi a encargada do xogo do timbre, onde sacaba unha tarxeta e tiñan que dicir todo o vocabulario que correspondera a esa e

tarxeta pero sempre tocando o timbre antes de falar.

Silvia xogou coas letras de cores, onde partindo das tarxetas que tivera cada un podían poñer as letras se correspondían a súa cor se non, perdían turno.

Con Raquel tiraban os dados de letras e tiñan que dicir na maior brevidade posible todas as palabras que comezaran por esas letras.

E por último, Julia axudounos a encontrar todos os obxectos que comezaran pola mesma letra que as nosas miniaturas.

Grazas familias por vir.

PARABÉNS MARTÍN!

Hoxe Martín cumpre 5 anos. Despois de dar 5 voltas ao redor do sol, pasando así polos días, meses e estacións do ano, chegamos ao día de hoxe.

Martín cambiou moito. Sorprendeunos que o día que naceu xa tiña pelo pero o que todos e todas tíñamos claro que dende o seu primer ano ata o día de hoxe, Martín cambiou na altura xa que, observamos que é moooooito máis alto pero esa sonrisa de pillería xa a tiña dende moi pequeno.

Martín, agardamos que pasaras un día xenial.

Grazas pola merenda.

Un bico xigante!

MATES EN FAMILIA 28 de abril

Hoxe a mates en familia viñeron a xogar Julia, Jessica e Julia.

Julia xogou con nós a oca dos números, Jessica co noso amigo Doc axudounos a completar as misións que nos ordenaba,

Julia encargouse de axudarnos a contar as perlas dos pingüíns para así escoller o número que correspondía a cada tarxeta e,

por último, levamos a cabo unha ficha onde puxemos o número de pétalos que correspondía a cada círculo para así completar flores.

Grazas familias por vir a pasar este ratiño.

PLANTAS 3º TRIMESTRE

Neste terceiro trimestre as encargadas e encarga dos de traer as súas plantas foron:Lucas, Ainhara, Chloe, Pablo, Daniel e Carmen S.

Esta proposta didáctica ten como obxectivo que as nenas e os nenos adquiran coñecementos sobre as plantas co fin de identificalos como seres vivos, á vez que os achega á natureza permitíndolles observar, de primeira man, o desenvolvemento das plantas e xerar hábitos de respecto e coidado cara a elas, a través de actividades lúdicas e manipulativas.

Xa forma parte da nosa rutina diaria de coidala, regala, quitarlle flores secas...

MAR DE PALABRAS 21 DE ABRIL

Hoxe en mar de palabras tivemos a sorte de poder xogar con Julia, Silvia, Lilí e Carlos o padriño de Daniel.

Con Julia xoamos a completar con letras de madeira as palabras das tarxetas.

Con Silvia completamos unha ficha onde tíñamos que poñer a letra pola que comezaba cada debuxo.

Con Lilí escollíamos unha tarxeta dos catro grupos que nos ofrecia: animais, alimentos, deportes e nomes de persoa. Detrás de cada carta encontrábamos 4 letras e nos tíñamos que pensar unha palabras que tivera unha desas letras.

E por último, como Carlos era a primeira vez que viña a nosa clase xogamos o bingo que é unha das actividades que máis nos gusta.

Grazas familias por vir a pasar este ratiño con nos. Agardamos que o pasárades moi ben.