Saltar navegación.


Presentación   |   Horarios   |   Oferta educativa   |   Secretaría   |   Contacto

4º Educación infantil

GRUPOS INTERACTIVOS:MATES EN FAMILIA MAIO

Esta sesión foi a derradeira de Mates en familia para este curso 23-24,pero teremos máis e mellor o vindeiro curso.Xogamos coas pezas Numicon e contamos,tiradas de dados e asociación coa grafía e cantidade,dominó de puntos e ao xogo de cartas o peixe máis pequeno.Gústalles moita que veñades familias e a mín máis.GRAZAS!

MACRO-ANIVERSARIO

Parabéns neste macro-aniversario a Pablo,Inés e Rayant que xa teñen cumpridos os 4 anos.Celebramos na clase un súper cumpre,nunca víramos tantos aspitos xuntos.Pois ben, como facemos sempre seguimos o ritual de dar as voltas ao sol coas súas fotos dende que naceron ata o día de hoxe e contala súa historia de vida resumida.Nunca faltan nas nosas celebracións os tiróns de orellas, as cancións de parabéns e a comilona compartida.

A seguir cumprindo!

 

ESCALERA MARRÓN MONTESSORI

Hola, quiero presentaros en qué estamos estos días. Ahora que ya nos familiarizamos con la torre rosa de Montessori empezamos hoy con la escalera marrón, que es otro material de la pedagogía Montessori compuesta por 10 prismas rectangulares. Trabajamos así el área sensorial experimentando los diferentes grosores,volúmenes ,tamaños y pesos a través de la vista y el tacto.Con esta actividad favorecemos  la coordinación,el orden y la concentración a la hora de montarla.Después de las presentaciones ya pueden usarlas cuando quieran.Mirar sus caras  de atención,se morían de ganas de hacerla....

 

GRUPOS INTERACTIVOS:UN MAR DE PALABRAS

Seguimos cos grupos interactivos e esta semana tocaron actividades de lectura e escritura.Para empezar un bingo de primavera,caminitos de sonidos fonéticos de vogais para chegar á meta,Rasca-rasca para descubrir a palabra segreda e escribila e de derradeira a caixa de sons.Coma sempre estas sesións son moi produccivas .

GRUPOS INTERACTIVOS:MATES EN FAMILIA

Nos grupos desta semana xogamos co Pictureka,patróns de polocubos,creamos monstros según as cantidades indicadas e arquitectura a tope coas pezas de construcción de cidades;e a Fene non lle faltou o centro de saúde,eroski,biblioteca,...Sempre quedan con moita satisfacción de que veñan as familias e eu o entendo porque é marabilloso.Grazas unha vez máis avoas,nais,pais,...

BELEZA ESTÉTICA: CAIXA DE CORES Nº3 MONTESSORI

Seguimos a traballar a Caixa de cores nº 3 de Montessori e igualmente ca vez anterior cando buscaron as cores das súas plantas,quedaron cautivadas e cautivados co abanico de tonalidades que ofrece a caixa.Son 9 cores con 7 tonalidades que van do escuro ao claro.

Buscamos un libro “Semillas”e pensamos en cantas cores presentaba a portada,e así foi como pouco a pouco atopamos todas e non eran poucas.

Outra actividade foi coller cada cor e a súa gama cromática para crear frores e crear un campo primaveral facendo a degradación da cor da máis escura á máis clara.

Descubrimos ademáis a roda cromática e foi marabilloso porque con moita agudeza visual conseguimos presentala e desfrutar da beleza estética e da orde,e definitivamente e o noso material favorito do ámbito sensorial polo que seguiremos xogando con este material.

PARABÉNS ARTAI

Parabéns para Artai que se une ao grupo de 4 anos,deleitounos cuns aspitos e coas súas fotos tan chulas.Artai quixo que Manuela lle tirara das orellas como ritual da celebración e as catro voltas ao sol.Como sempre pintou o seu cadro primaveral co trazo horintal e vertical o cal lle quedou fantástico e por iso quixo ensinalo ao grupo_aula.

GRUPOS INTERACTIVOS

As actividades esta semana de "un mar de palabras"estivo dedicado ás tarxetas tres partes dos animais da granxa,o seu nome propio con tarxetas de rascado con moedas,cociencia fonlóxica das vogais e tamén incluimos plantar leitugas no noso horto escolar familiarizándose co vocabulario axeitado.Felices coas nosas familias colaboradoras.

 

 

CONTOS DE BOCA

Precioso conto o que nos contou María,"A lebre e a tartaruga",por su posto que foi un conto de boca porque como dixo ela o tiña na cabeza e foino contando pouco a pouco creando entre o alumnado moi interés e deixando que a súa imaxinación voara para crear a historia.

É un conto tradicional e educativo que fala sobre valores coma a contancia,a atención,o esforzo,a perseverancia,a calma e tamén da vanidade.

 

Unha carreira entre a lebre e a tartaruga,quen cres que gañará?

Despois deixounos de agasallo o conto en formato libro para ver as imaxes e para telo na aula e poder miralo e narrar de novo a historia.

Grazas María polo teu conto de boca.

COIDAMOS AS PLANTAS

O coidado das plantas é unha actividade importante  da Vida Práctica,aprenden valores como o respecto e amor pola natureza,a reponsabilidade do coidado dun ser vivo e coñecementos máis concretos como o nome das plantas e as súas partes.

Tamén traballamos as cores das plantas coa Caixa de cor número 3 de Montessori que dende que se abre quedan cautivadas e cautivados pola súa beleza.Ten nove cores con sete gradacións e estimula a área sensorial.Buscan e comparan as tonalidades ata aproximarse a cor da planta.

 

Resulta moi positivo que utilicen o sentido do tacto para tocar as flores,a terra,as follas,os pétalos  para aprender o vocabulario.Síntense protagonistas cada día cando teñen que regalas ou quitar unha folla se está mal.SENSIBILIDADE COA NATUREZA!

Distribuir contido