Día da Familia

Hoxe é o Día da Familia, un dos elementos máis indispensables da nosa escola ás que lles estamos inmensamente agradecidas: sempre dispostas a axudar, a colaborar con nós, a participar en todo aquilo que propoñemos, a darnos ideas, a conversar e intercambiar impresións. Sen vós nada sería posible.

No cole tamén creamos pequenas familias: convivimos, traballamos xuntos e xuntas, tratamos de comprendernos, de falar e de escoitar, de compartir momentos...Aquí vos deixamos a nosa foto de "familia". Quixemos facela para recordar estes momentos compartidos ao longo de todo este ano e para tela presente do mesmo xeito que temos ás súas verdadeiras familias cada día connosco na escola.