Seleccionar filtrado por categoría
Seleccionar filtrado por tipo de evento
Luns Xuño 17, 2024
Comezo:17/06/2024 09:00

A biblioteca do IES Val do Asma coordinará unha actividade para a última semana de curso, na que, por unha banda, se dará a coñecer ao alumnado persoas de distintos ámbitos (ciencia, cinema, arte, música, literatura, ...) que sexan relevantes e representen ao colectivo LGTBIQ+ e, por outra, realizaránse proxeccións de películas sobre a diversidade na biblioteca.

Martes Xuño 18, 2024

Mércores Xuño 19, 2024

Xoves Xuño 20, 2024
Comezo:17/06/2024 09:00
Fin:20/06/2024 14:00

Venres Xuño 21, 2024
Comezo:21/06/2024 11:00
Fin:21/06/2024 12:00

Acto de homenaxe aos Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024. En cursos anteriores, despois da ABAU, tiña lugar o acto de entrega de diplomas aos Mellores Expedientes, organizado pola USC. A partires de agora será un acto conxunto as tres universidades públicas do Sistema Universitario de Galicia (SUG) e da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades y Formación Profesional, aínda que cada curso será organizado por unha delas. Este ano a organización correspóndelle á Universidade da Coruña (UDC). O acto contará coa presenza das máximas autoridades académicas e políticas.

Dende o IES Val do Asma queremos unirnos aos parabéns das universidades da Coruña, Santiago de Compostela e Vigo polos éxitos acadados polo estudantado do noso centro, que conta con unha estudante premiada.

O venres, día 21 de xuño, ás 11:30 horas terá lugar o acto de recoñecemento, MEGABAU 2024, no Coliseum na cidade da Coruña da nosa alumna premiada que estará acompañada polo Director en funcións. Parabéns Ada!

Comezo:21/06/2024 12:35
Fin:21/06/2024 14:15

Último día lectivo adicado á devolución dos préstamos da biblioteca, devolución de chaves de taquillas, recollida de material, etc., e a partir das 12:35 horas, haberá un acto festivo, no Salón de Actos, que consistirá na proxección dunha curtametraxe e unha festa musical na que participarán Oscar & Friends e a actuación estelar de Diego BF.