Despedimos a Tlaloc Villarreal

Tlaloc Villarreal foi durante o curso escolar 2015/2016 o noso auxiliar de conversa en lingua inglesa. O 31 de maio rematou a súa estadía no noso centro, en Galicia e en España. Volve a Norteamérica despois de tres anos en España traballando como auxiliar de conversa (os dous primeiros en Madrid e este último en Monforte). O profesorado máis o alumnado dámoslle un sentidiño adeus agradecéndolle todo o traballo feito durante estes meses e a súa implicación para que aprendamos a expresarnos mellor en inglés. Decímoslle, como lle gustaba escoitar a Tlaloc, ¡ GRACIÑAS !

Desexámoslle moita sorte no seu futuro e o IES Río Cabe espera poder seguir contando nos vindeiros cursos con auxiliares de conversa como Hannah (curso 2014/15) e Tlaloc.

Na seguinte foto de despedida aparece Tlaloc xunto a coordinadora da sección bilíngue (Maite Carreira) e as profesoras das materias que se imparten en inglés: Eva Dios, Música en 3º ESO e Covadonga Yugueros, Tecnoloxía en 2º ESO.