DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Dentro do proxecto "Resistindo á desinfodemia", no que traballamos de forma conxunta co EDLG da Compañía de María o tema das vacinas en 1° de bacharelato e 4° de ESO, creamos este póster de Isabel Zendal con fotos do alumnado participante:

BO NADAL PARA O REGO DE TRABE

Este é o debuxo gañador, cuxa autora é Suevia Casal de 1°G, co que queremos felicitarvos o Nadal.

MES DA CIENCIA EN GALEGO

O alumnado de 1 bach asistirá online a unha charla de NATALIA BARREIRO  sobre vacinas, organizada polo EDLG e relacionada coa lectura de Os nenos da varíola de María Solar.

O CLUB DE CIENCIAS participa co alumnado da ESO nas charlas ofertadas pola asociación IGACIENCIA:

Sonia Villapol Salgado desde Houston (Texas). Só a ciencia nos rescatará da pandemia. Día 16 de novembro de 12:45 a 14 h

Xacobo de Toro Vídeoprodución na educación. Proxecto XeoClip. Primeiros pasos para ser youtubeiro científico. Día 30 de 9:45 a 11:15

E visionando curtametraxes do Festival de cinema ambiental SUNCINE

COMA UN IRMAU CHE FALO # BLACK LIVES MATTER

REBELDES BOTÁNIC@S

Velaquí o resultado deste mes de rebeldía botánica no Ies Rego de Trabe.

Moitas grazas a todas e todos polo voso gran traballo!

LETRAS 2020

O MAIO DAS LETRAS: BOTÁNIC@S REBELDES

BOTÁNICOS REBELDES

Dende o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía queremos colaborar na celebración do Día das Letras Galegas co departamento de  Lingua Galega dun xeito moi especial: converténdonos  a todos en Botánicos Rebeldes. Como? Amosándolle á nosa veciñanza como se lles chama a esas plantiñas que medran por tódalas partes, entre os muros, nas beirarrúas, na calzada… o seu nome en galego e o seu nome científico, escribindo con xiz eses nomes na beira daquelas que sexamos quen de identificar.

Imaxe de exemplo

Colaborando crearemos unha presentación coas fotografías, que logo mostraremos a todos na web do noso instituto.

Tedes adxunto o arquivo coas instrucións para realizar a actividade.

Animádevos todos a participar!!!

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Máscara Letras Galegas 2020

Abrimos a convocatoria a toda a cidadanía.

Á volta faremos unha exposición das fotos que recibamos.

Tes máis información sobre o autor na sección de RECURSOS DO EDLG