Lingua galega e literatura

APUNTAMENTOS E MATERIAL DE APOIO

Clicando AQUÍ accederás a unha páxina onde atoparás os apuntamentos e material de apoio dos temas que tratamos nas aulas.

Blog de Anxo e María

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DO CURSO 2019/2020

Ante a suspensión das clases, a Programación da materia de Lingua Galega e Literatura, foi adaptada á nova situación.
Pódese consultar no arquivo adxunto.

PUBLICIDADE ANTI-TABACO

O ALUMNADO DO EDLG DE 1º ESO CREOU ESTA PUBLICIDADE. PODES VER MÁIS CARTEIS PREMENDO SOBRE A IMAXE.

2 DE ABRIL: NOVASS INSTRUCIÓNS PARA OS ALUMNOS DE PILAR CAAMAÑO

Para ver as novass instrucións, calcade neste ENLACE.

1 DE ABRIL: NOVAS INSTRUCIÓNS PARA OS ALUMNOS DE PILAR CAAMAÑO

Na vosa páxina web, tedes nova información.

Calcade neste ENLACE.

28 DE MARZO: NOVAS INSTRUCIÓNS DE PILAR CAAMAÑO

Clica neste ENLACE

23 DE MARZO: NOVAS INSTRUCIÓNS PARA OS ALUMNOS DE PILAR CAAMAÑO

Clicando neste ENLACE, poderás acceder a novas instrucións.

INSTRUCIÓNS PARA OS ALUMNOS DE PILAR CAAMAÑO

Dado que cando retomemos as clases teremos que facer as probas que quedaron pendentes nesta 2ª Avaliación, deixo instrucións do que convén que vaiades facendo nas vosas casas.

(Adxunto o meu enderezo electrónico para calquera consulta que queirades facerme: pcaamanho@gmail.com)

Revisade esta información de cando en vez por se, nos proximos días,  fose preciso engadir algunha instrución, aclaración...

Ata a volta! Un saúdo!

INSTRUCIÓNS PARA OS MEUS ALUMNOS DE 1º DE ESO (DESDOBRE 1)

No que queda desta 2ª Avaliación, tiñamos que acabar de ver a 5ª e a 6ª Lección.

O material destas leccións está colgado na miña páxina web (no apartado de repasos); é convinte que repasedes o que xa está visto e que preparedes o que quedaba por ver.

Tamén podiades ler o libro de lectura da 3ª Avaliación. Lembrade que podedes elixir entre:

• Tonecho de Rebordechao, de Breogán Riveiro.
  • O fío vermello, de An Alfaya.
    (Os dous na Plataforma GALICIALE)

INSTRUCIÓNS PARA OS MEUS ALUMNOS DE 4º DE ESO (4ºB, DESDOBRE 1 DE 4ºD)

No que queda desta 2ª Avaliación, tiñamos que acabar de ver OS CONTIDOS DE  LINGUA

Xa tedes todo o material;  é convinte que repasedes e completedes o que xa está visto e que preparedes o que quedaba por ver (Tipos de textos).

Tamén é convinte que leades o libro da 3ª Avaliación, Senlleiras (de Antía Yáñez); o 24 de abril vai vir a autora a falar del.