Consello escolar

MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR. CURSO 2020-2021

Segundo a Resolución que se indica a continuación (RESOLUCIÓN do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos) e debido ás circunstancias do curso 2020-2021, non se levará a cabo a renovación do consello escolar, prevista para o mes de novembro de 2020. Os nomeamentos que tivesen caducado quedan automaticamente prorrogados ata que se convoque de novo o proceso electoral).

Os membros que forman o Consello escolar son os seguintes:

EQUIPO DIRECTIVO:

Presidenta: Dª Alicia Menéndez Villalva

Xefa de estudos: Dª Mónica Fraga Rodríguez

Secretaria (con voz/sen voto): Dª Carmen Tutor Lemos

REPRESENTANTES DO PROFESORADO:

D. Francisco Barba González

Dª Rosa Mª Loriga Tomé

Dª Mª Dolores Morenza Blanco

Dª Susana Paz García

Dª Elena Peteiro Cancelo

D. Carlos Vera Domínguez

REPRESENTANTES DO ALUMNADO

D. Pablo Astray Rodríguez

Dª Xeila Santomil Meitín

Dª Alba Rodríguez Santos

REPRESENTANTE PERSOAL NON DOCENTE

D. José Manuel Rama Varela

REPRESENTANTES DAS FAMILIAS

Dª Ana Blanco Tasende

Dª Lourdes Jiménez Galán

Dª María Roca García(designada pola ANPA)

REPRESENTANTE DO CONCELLO:

Dª Jéssica Méndez Sánchez

COMPOSICIÓN DAS COMISIÓNS

• COMISIÓN ECONÓMICA: Dª. ALICIA MENÉNDEZ VILLALVA, Dª CARMEN TUTOR LEMOS, D. FRANCISCO BARBA GONZÁLEZ, D. JOSÉ MANUEL RAMA VARELA, Dª LOURDES JIMÉNEZ GALÁN E  D. PABLO ASTRAY RODRÍGUEZ.

• COMISIÓN DE CONVIVENCIA: Dª. ALICIA MENÉNDEZ VILLALVA, Dª MÓNICA FRAGA RODRÍGUEZ, Dª SUSANA PAZ GARCÍA, D. CARLOS VERA DOMÍNGUEZ, Dª XEILA SANTOMIL MEITÍN E Dª MARÍA ROCA GARCÍA.

• COMISIÓN DE BIBLIOTECA: Dª ROSA Mª LORIGA TOMÉ, Dª PILAR CAAMAÑO ABEIJÓN, Dª Mª DOLORES MORENZA BLANCO, Dª ELENA PETEIRO CANCELO, Dª ALBA RODRÍGUEZ SANTOS E Dª ANA BLANCO TASENDE
  • COMISIÓN DE IGUALDADE: Dª ALBA RODRÍGUEZ SANTOS, Dª ANA BLANCO TASENDE, D. JOSÉ MANUEL RAMA VARELA E D. FRANCISCO BARBA GONZÁLEZ.