Educación física

O IES RDT PARTICIPA NO DÍA DA EF NA CASA

O VINDEIRO MARTES 28/05/2020, CELEBRARASE O DÍA DA EF NA RÚA, QUE ESTE ANO DEBIDO A SITUACIÓN ACTUAL CONVERTESE NO DÍA DA EF NA CASA.

O DEPARTAMENTO DE EF, PROPÓN UN RETO QUE O ALUMNADO TRATARÁ DE REALIZAR CONXUNTAMENTE NUNHA CLASE ONLINE.

ENTRENA NA CASA

DURANTE ESTE PERIODO, NON DEIXES DE ENTRENAR, PARA MANTER UN ESTADO ÓPTIMO DE CONDICIÓN FÍSICA E POLO TANTO UNHA SAÚDE ESTUPENDA.

"O IES RDT QUEDA NA CASA, PERO SEGUE ENTRENANDO"

1º ENTRENAMENTOS FUNCIONAIS

NIVEL 1

NIVEL 2

NIVEL 3

NIVEL 4

NIVEL 5

2º VÍDEOS ENTRENAMENTOS NA CASA

*NOTA: PREMENDO NAS IMAXES PODERÁS ACCEDER A VÍDEOS DE ENTRENAMENTOS

RELÁXATE

DURANTE ESTE PERIODO TAMÉN É FUNDAMENTAL RELAXARSE, POR ISO AQUÍ PODEDES CONSULTAR ALGUNHAS TÉCNICAS: IOGA, PILATES, TÉCNICA DE RELAXACIÓN PROGRESIVA,..

"O IES RDT QUEDA NA CASA, PERO RELÁXASE"

*NOTA: PREMENDO NAS IMAXES PODERÁS VER VÍDEOS EXPLICATIVOS.

ESTIRATE

A FLEXIBILIDADE É A CAPACIDADE FÍSICA BÁSICA, QUE MÁIS NOS PODE BENEFICIAR TRABALLAR NESTE PERIODO DE INACTIVIDADE.

"O IES RDT QUEDA NA CASA, PERO ESTIRA"

* NOTA: PREMENDO NAS IMAXES PODES ACCEDER A VIDEOS EXPLICATIVOS

BAILA

"O IES RDT QUEDA NA CASA, PERO BAILA"

*NOTAPINCHANDO NAS FOTOS PODERÁS VER COREOGRAFÍAS DAS DIFERENTES CANCIÓNS

O IES REGO DE TRABE "QUEDA NA CASA PERO SEGUE MOVÉNDOSE"

Durante este periodo sen clases, dende o Departamento de EF do IES Rego de Trabe, propoñemos varias  actividades para que sigamos pensando na nosa SAÚDE, e non paremos de movernos.

"O IES RDT QUEDA NA CASA, PERO MÓVESE"

ESTIRAMENTOS     ESTÍRATE

ENTRENAMENTOS FUNCIONAIS  ENTRENA

BAILEBAILA

yoga RELÁXATE

NOTA: premendo nas imaxes, poderás acceder a enlaces con diversas actividades.

PARABÉNS CAMPO A TRAVÉS 2019-20

Un novo ano,o IES RDT participou con éxito no programa Xogade dentro da súa modalidade de Campo a Través, colleitando numerosos premios que imos repasar.

1ª FASE LOCAL "As Mariñas": 10/01/2020

Nesta fase participou todo o alumnado de 1º e 2º ESO, e parte de 3º ESO.

Acadáronse as seguintes clasificacións individuais:

Infantil Femenino: Tania Rey (4ª).

Infantil Masculino: Víctor Albores (6º) e Alberto Seoane(8º).

Cadete Femenino: Andrea B. (1ª), Jasmina C. (3ª), Jatna A. (5ª) e Sofía B.(8ª).

Cadete Masculino: Mateo S. (2º), Unai M. (4º), Ian M. (6º), Juan B.(7º) y Diego S. (8º).

Ademáis, acadaron a súa clasificación,os equipos cadete femenino e masculino.

2ª FASE INTERCOMARCAL "Os Menhires": 17/01/2020

A pesar das inclemencias metereolóxicas, o noso alumnado acudiu con entusiasmo.

Acadáronse as seguintes clasificacións individuais:

Infantil Femenino: Tania Rey clasificada provincial.

Infantil Masculino: Víctor Albores clasificado provincial.

Cadete Femenino: Andrea B., Jasmina C., Jatna A.,  Sofía B., Lidia A. e Julia acadaron un excelente 3º posto competindo contra os equipos federados da comarca, e clasificando para o provincial.

Cadete Masculino: Ian, Dani, Nacho, Iago F. e Iago G. acadaron a clasificación por equipos.

3ªFASE PROVINCIAL "Carballo": 06/03/2020

Parabens a todo o alumnado participante (14), nesta derradeira fase, na que o noso centro acadou o 3º posto por equipos en categoría cadete masculino e revalidou o 1º posto conseguido o ano pasado en categoría cadete femenina.

Ademáis, Andrea Bermúdez rozou o podium cun excelente 4º posto individual.

1º posto Cadete Femenino: Andrea, Jasmina,  Sofía, Lidia, Aroa e Julia.

3º posto Cadete Masculino: Mateo, Ian, Aldán, Unai, Dani e Nacho.

Por enriba dos excelentes éxitos deportivos, o máis importante foi os valores de respeto, solidaridade, compañerismo, tolerancia, superación e esforzo, que o alumnado do IES Rego de Trabe, amosou durante estes meses de competición.

FASE LOCAL                      FASE INTERCOMARCAL                   FASE PROVINCIAL
            FOTOS            FOTOS                     FOTOS

*Próximamente

FASE LOCAL CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 10 de xaneiro, o noso alumnado de 1º e 2º ESO, e algún de 3º ESO, participou na Fase Local de Campo a través, do programa Xogade.

Parabéns a todos os participantes, e mención especial para todos os que acadaron a clasificación tanto individual como por equipos para a seguinte proba Intercomarcal.

Inf Fem: Tania Rey (4ª).

Inf Mas: Víctor Albores (6º) e Alberto Seoane (8º).

Cad Fem: Andrea Bermudez (1ª) , Jasmina Couto (3ª), Jatna Y. Asencio (5ª) e Sofía Balado (8ª).

Cad Mas: Mateo Sobrino(2º), Unai Mato(4º), Ian Mosquera(6º), Juan Barrós(7º) y Diego Sánchez(8º).

Ademáis clasificaronse os equipos: INF MAS, CAD FEM e CAD MAS.

FASE LOCAL CAMPO A TRAVÉS

O pasado venres 10 de xaneiro, o noso alumnado de1º, 2º ESO, e algún de 3º ESO, participou na Fase Local de Campo a través que organiza a Xunta de Galicia a travé do programa XOGADE.

Parabéns a todos os participantes, 19 dos cales acadaron a clasificación para a vindeira Fase Intercomarcal que se celebrará o vindeiro sábdo 18 de xaneiro nas inmedicacións da Torre de Hércules.

Mención especial para Andrea Bermudez (1ª cadete), Jasmina Couto (3ª cadete)e Mateo Sobrino (2º cadete), que subiron ó podium.

Tamen obtiveron clasificación individual:

-Infantil femenino: Tania Rey (4ª)

-Infantil Masculino: Víctor Albores(6º) y Alberto Seoane(8º)

-Cadete masculino:Unai Mato (4º), Ian Mosquera (6º), Juan Barros (7º), Diego Sánchez (8º)

-Cadete femenino: Jatna Y.Asencio  (5ª) y Sofia Balado(8ª)

E grazas o traballo grupal obtiveron clasificación 3 equipos: infantil masculino, cadete femenino e cadete masculino.

3ºESO visita as Fraga do Eume e fai kayak

O alumnado de 3º da ESO do RDT visitou as Fragas do Eume e realizou kayak. Foi unha xornada pasada por auga pero chea de bos momentos.

Non te perdas as fotos (fai clic na imaxe para acceder á galería)

3ºESO visita as Fragas do Eume e fai kayak

18 de xuño de 2019