PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

Con data do día 10 de maio de 2021 pubícanse as listaxes definitivas de admisión de alumnado para o curso 2021-2022.

Non houbo cambios con respecto ás listas provisionais, polo que estas quedan confirmadas automaticamente.

INFORMACIÓN SOBRE ITINERARIOS, MODALIDADES E ÁREAS E MATERIAS OPTATIVAS

Nas seguintes ligazóns terá acceso a información útil a ter en conta antes de cubrir o formulario da sondaxe para o deseño da oferta educativa:

RESEÑAS DE ÁREAS E MATERIAS OPTATIVAS

Breve descrición de algunhas das áreas ou materias optativas que se ofertan dende os departamentos didácticos, susceptibles de formar parte da oferta educativa do 2021-22 en función da demanda do alumnado:

DÍA NA CIENCIA NA RÚA 2020

A pesar das circunstancias anómalas non podemos deixar de festexar un día tan consolidado na cidade da Coruña como o da ciencia na rúa, no que vimos de participar por segundo ano. Nesta ocasión, non puido ser na rúa, senón no teatro, pero non por iso se restou ilusión e traballo.

Participaron o alumnado que forma parte do Club de Ciencia, xunto cos docentes que levan xogando e investigando na ciencia dende o comezo de curso, xuntándose en boa parte dos recreos.

Só unha pequena parte deles puideron amosar o seu traballo dende o esecnario do teatro, e uns cantos máis puideron acompañalos dende o patio de butacas, pois o acceso estaba fortemente limitado. Inda así, fomos moitos os que estivemos pendentes e contentos do seu rotundo éxito. Parabéns!

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DO PRIMEIRO CUADRIMESTRE DA ESA

O mércores 12 de maio realizaranse os exames correspondentes á convocatoria extraordinaria do primeiro cuadrimestre da ESA:

10.10h: Ámbito científico

11.30h: Ámbito social

12.30h: Ámbito de comunicación

CALENDARIOS DAS SEMANAS DE EXAMES DE BACHARELATO

Nas datas que comprenden os seguintes calendarios o alumnado de Bacharelato só asistirá ao centro para a realización dos exames ou das clases que lles correspondan. O profesorado terá informado ao seu alumnado ao respecto.

1º de Bacharelato

2º de Bacharelato

DÍA DO LIBRO 2021

No Rego de Trabe festexamos o día do libro cun bookface!

Entrega de Diplomas ao alumnado de 4º ESO e 1º Bach participante na XII Olimpiada de Xeoloxía

Alumnado de 4º e de 1º Bacharelato participou na XII Olimpiada de Xeoloxía, celebrada na sede de A Coruña o  24 de febreiro de 2021. A iniciativa correu a cargo do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía do centro.

Unha alumna de 4º conseguiu un accésit.

O venres 16 de abril, a dirección do IES Rego de Trabe xunto co profesorado de Bioloxía e Xeoloxía entregou uns diplomas recoñecendo a participación do alumnado e felicitando polos resultados.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021-2022

No taboleiro do vestíbulo do centro, pódense consultar as listaxes provisionais de admisiónde alumnado para o curso 2021-2022.