RESULTADOS DAS ELECCIÓNS DO CONSELLO ESCOLAR

Están publicados no taboleiro de entrada do edificio principal.

Grazas pola súa participación!

O equipo directivo.

DÍA NON LECTIVO: 5 DE DECEMBRO

O 5 de decembro de 2022 é non lectivo, polo que a vindeira semana so teremos clase o mércores e o venres.

Atte,

O equipo directivo.

AMPLIACIÓN DO HORARIO PARA A VOTACIÓN DOS REPRESENTANTES DAS FAMILIAS AO CONSELLO ESCOLAR

LUNS 28 DE NOVEMBRO DE 9.00 A 14.00 E DE 16.00 A 19.00.

Atte.

A dirección.

PROBAS DE ACREDITACIÓN DE LINGUA ESTRANXEIRA: INGLÉS

Un ano máis o IES Rego de Trabe será centro Trinity para a realización das probas de inglés que realizará o alumnado de 2º de Bacharelato que solicitou a axuda da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

As probas terán lugar:

• Writing e Readding: o 19 de decembro, ás 10.00 horas.
  • Speaking e Listening: o 21 de decembro, en horario de tarde.

Atte, a xefa do departamento de inglés.

UM POUQUINHO DE CABO VERDE NA NOSSA ESCOLA

Hoje tivemos o prazer de receber na nossa escola dois professores da Universidade de Cabo Verde, Lourenço Gomes e Elter Carlos. Falaram-nos com muito entusiasmo da história e da cultura do seu país, sem faltar o famoso "batuku", que chegou a ser proibido durante o regime colonial. Deu para conhecer tanto as particularidades deste interessante país africano como as semelhanças que há com a Galiza. E também houve tempo no fim para algumas perguntas.

Muitíssimo obrigado, Lourenço e Elter. Esperamos voltar a ver-vos por estas terras em breve!

OBRADOIRO DE TEATRO CON EVARISTO CALVO

Este mes de novembro o alumnado participante no Contrato Programa de teatro está a participar os luns nun obradoiro impartido polo intérprete Evaristo Calvo.

OBRA DE TEATRO PARA O ALUMNADO DE 1º DE ESO

O pasado día 2 de novembro todo o alumnado de 1º de ESO asistiu á representación de unha obra de teatro dentro do programa FESTIGUAL. O título foi "Hugo", nome de un dos protagonistas, que xunto coa súa amiga Alma nos deu idea de canto enriquecen as diferencias, cando somos capaces de respectalas.

XIII Concurso Galego de Robótica e Drons

Alumnado de Tecnoloxía do noso centro participou onte no concurso galego de robótica e drons, acompañados pola súa profesora de Tecnoloxía, e os de 3º de ESO conseguiron a primeira praza!! Parabéns!!