Educación plástica e visual

VISITA A EXPOSICION FACT & FICTION HELMUT NEWTON 4º ESO

o pasado 22 de Xaneiro os alumnos de 4º da ESO da materia de educación plástica visitaron a exposcion fotográfica FACT & FICTION podes ver fotos da visita AQUI

Asi mesmo levaron a cabo un obradoiro de fotografía do cal podes ver as fotos AQUI

EXCURSION EASD PABLO PICASSO + MUSEO BELAS ARTES + EXPO PETER LINDBERGH

O pasado dia 25 de febreiro o alumnado de educación plástica de 4º de ESO e de debuxo técnico e debuxo artístico de 1º BACH realizaron esta saída da que desfrutaron moito.

Deixámosvos o acceso ás fotos da actividade aquí

Exposición "TRAZOS MAESTROS" DEBUXOS HOLANDESES E FLAMENCOS DO VICTORIA & ALBERT MUSEUM. 4º da ESO e 1º Bach

O xoves 16 de Maio o alumnado coa materia de EPVA 4° ESO A, B, C e coa materia de DEBUXO TÉCNICO I de 1° Bach. A  acudiron á Fundación Barrié de A Coruña para ver a exposición "TRAZOS MAESTROS" DEBUXOS HOLANDESES E FLAMENCOS DO VICTORIA & ALBERT MUSEUM. A saída,  foi organizada polo Departamento de Debuxo do noso centro.

(clic na imaxe para acceder á galería)

16 de maio de 2019

XI XORNADAS PEDAGÓXICAS AGEDA - ESTAMPACIÓN DIRECTA EN AULA: SERIGRAFÍA E STENCIL

Un éxito as XI XORNADAS PEDAGÓXICAS DE AGEDA (Asociación de Profesores de Debuxo e Artes Plásticas de Galiza) albergadas a pasada fín de semana 26, 27 de Abril, no IES REGO DE TRABE en Culleredo. Desenroláronse as posibilidades técnicas de dúas técnicas complementarias a SERIGRAFÍA e o STENCIL, profesores relatores: Héctor Francesch e Nacho Baamonde.

(fai clic na imaxe para acceder á galería de fotos do curso)