Equipo directivo

VICEDIRECTOR D. Roberto Zuluaga Díaz
XEFA DE ESTUDOS Dª Mónica Fraga Rodríguez
SECRETARIA Dª Carmen Tutor Lemos

CALENDARIO ELECTORAL DECIDIDO POLA XUNTA ELECTORAL PARA AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

A acta da sesión da Xunta electoral constituida o 3 de novembro figura o calendario electoral que rexirá nas eleccións ao Consello escolar. Pode consultarse mirando o arquivo adxunto

ESPAZO ABALAR: abalarMóbil

As familias do alumnado do IES Rego de Trabe poderán consultar información dos alumnos e alumnas ao seu cargo, de forma totalmente confidencial e privada, dende o seu móbil ou a súa tablet.

A información que atoparán será relativa a:

• faltas de asistencia e de puntualidade
  • faltas de conduta
  • incidencias na aula
  • avisos e notificacións que o prefesorado considere necesario que as familias coñezan

Asimesmo, será posible nalgúns casos xustificar faltas de asistencia ou de puntualidade e concertar cita para reunión de titoría.

Unha vez instalada a aplicación no seu móbil, terá acceso a esa información.  De non ser así, deberá pasar pola secretaría do centro para confirmar o seu número de teléfono.

No seguinte enlace atoparán unha guía rápida para a instalación da aplicación:

E no seguinte enlace unha guía na que se explica como buscar a información que precisen dentro da aplicación: