#Desafío72h: 400 adolescentes de Culleredo asumen o reto de vivir tres días en galego

Desafío 72 h

Alumnado da ESO e do Bacharelato dos dous institutos de ensino secundario de Culleredo, o IES Eduardo Blanco Amor e o IES Rego de Trabe, participan simultaneamente no #Desafío72h, o reto de falar en galego durante tres días.

Un total de case 400 alumnas e alumnos decidiron, voluntariamente, participar a través da sinatura dun contrato de compromiso lingüístico, onde tiñan que elixir entre dous niveis: falar galego durante tres días no instituto ou falar galego durante tres días tanto dentro como fóra do instituto. A gran maioría escolleu a opción completa, chamada: Eu ❤ galego +. Nesta acción, impulsada polo Club de Lingua do Rego de Trabe, participan 200 alumnos/as do noso IES. O cumprimento do reto lévase a cabo os días 10, 11 e 12 de maio.

Información completa no arquivo anexo.

AnexoTamaño
Nota-informativa-Desafío72h-Culleredo.pdf712.8 KB