Extraescolares e complementarias

Participación do alumnado de Artes no II catálogo Ilustradas

O II Catálogo Ilustradas é un interesante proxecto promovido pola Deputación da Coruña e desenrolado pola empresa Promove a través do Programa de Axudas para a produción de proxectos singulares de especial interese cultural (2020) destinado a favorecer iniciativas que fomenten o desenvolvemento cultural da nosa comunidade e un fermoso xeito de visibilizar o traballo, en moitos casos silenciado, das mulleres galegas e un xeito máis de traballar pola igualdade.

Na elaboración deste catálogo participaron a totalidade dos centros educativos relacionados coas artes plásticas da provincia da Coruña e serviu como ferramenta de intervención pedagóxica en materia de igualdade entre o alumnado participante no proxecto, favorecendo non só a aprendizaxe técnica, senón tamén a reflexión e a investigación sobre mulleres para coñecer o

seu legado.

O II Catálogo Ilustradas está centrado en mulleres que naceron ou desenvolveron a súa actividade en Galicia, e que non estaban recollidas no primeiro catálogo. Mulleres do pasado ou do presente, máis ou menos coñecidas, todas elas foron fonte de inspiración para o alumnado, e este catálogo é unha homenaxe para darlles a visibilidade que merecen.

Das ilustracións que presentou o alumnado de 1º e 2º de bacharelato de Artes do noso centro, foron seleccionados oito traballos para formar parte do catálogo final. Rita Sánchez Dosil de 1º bacharelato E, acadou un dos premios dos patrocinadores polo seu retrato da escritora María Reimóndez.

Esta semana fixemos entrega do premio, os diplomas e os agasallos ao noso alumnado alumnado.

Os traballos presentados xunto co catálogo estarán expostos no centro. Tamén podedes consultar os catálogos I e II na biblioteca.

Celebración do Nadal no IES Praia Barraña

O próximo 21 de decembro, con motivo da finalización do trimestre, celebraremos durante as dúas últimas horas lectivas desa data unha chocolatada solidaria para todo o centro. Convidámosvos a todos e todas a que participedes na mesma aportando un pouco de comida non perecedeira para poder colaborar co Concello no reparto de comida entre aquela xente do lugar que este Nadal teña algunha necesidade deste tipo.

Os rapaces de 4º da ESO, asemade, aproveitarán  o evento para recadar fondos para a excursión de fin de curso vendendo doces preparados na casa e que poderemos adquirir dunrante esas dúas horas de celebración.

Ademais, disputarase un partido de fútbol sala que enfrontará ao equipo gañador do torneo RecreActivos cunha selección de "vellas glorias" con máis anos ao lombo do profesorado e persoal non docente.

Ao remate destas actividades (13:45 h) cada grupo de alumnos (independentemente de que estea en materias específicas) subirá á súa aula de referencia  para recoller as notas da 1º Avaliación.

Desexámosvos a todos moita sorte e un Bo Nadal.

EspazoFamilias_Boiro

28/11/2018
Europe/Madrid

O EspazoFamilias_Boiro quere invitarvos á primeira das actividades coas que queremos contribuír a sumar ferramentas e reflexións ao labor educativo que compartimos familias e escola.

VIAXE FIN DA ESO A ROMA

Os alumnos de 4º de ESO foron de viaxe de fin de curso a Roma, unha viaxe cultural pero tamén de lecer. Visitaron os monumentos máis emblemáticos da cidade e fixeron unha gran camiñata pola Vía Apia que rematou nunha visita ás catacumbas. Todo dentro dun ambiente moi divertido no que disfrutaron moito.

APADRIÑAMENTO LECTOR

O pasado 1 de xuño o alumnado de 2º da ESO apadriñaron lectores e lectoras de infantil, de 5 anos, no colexio Praia Xardín. Grandes e pequenos gozaron da lectura e pasaron unha hora moi divertida.

Esta actividade é o segundo curso que se realiza e consideramos a experiencia moi positiva. Dende a Biblioteca Escolar seguiremos traballando polo fomento da lectura e pola relación e comunicación con outras bibliotecas da contorna.