Skip to Content

Convocatorias

Fondo Solidario de libros de texto. Curso 2021 - 2022

 

 

PROCEDEMENTO DE SOLICITUDE DE AXUDAS

ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

CURSO 2021 - 2022

NORMATIVA APLICABLE

 

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B) 

 

DESTINATARIOS

  • Alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.
  • Alumnado cunha discapacidade 65 %.
  • Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
  • O destinatario das axudas para material escolar é todo o alumnado matriculado en educación primaria e en ESO cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros (ata o de agora o límite era de 5.400 euros), e a contía da axuda mantense a mesma, isto é, 50 euros/alumno.

FORMA E LUGAR PRESENTACIÓN SOLICITUDES

  • As solicitudes serán presentadas polos pais/nais ou titores/as legais do alumnado.
  • Única solicitude para todos os fillos admitidos no Centro.

 

                           FORMA DE PRESENTACIÓN

  • As solicitudes serán cubertas a través da aplicación FONDOLIBROS. A través dela cubrirán os datos solicitados pola Administración, gardarán o documento e así obterán o seu número de solicitude.

 

                       LUGAR DE PRESENTACIÓN

  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (non precisa presentación física da solicitude no Centro) [OPCIÓN PREFERENTE]

 

  • Presentación no Centro entregando, debidamente cuberta, a solicitude xerada pola aplicación FONDOLIBROS e a documentación complementaria necesaria (Anexos I e II)

PRAZO PRESENTACIÓN  SOLICITUDES

Do día 21 de maio ao día 22 de xuño de 2021 (este incluído)

DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA

a)    Solicitude de participación.

b)    Anexo II.

c)    Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación real a 31 de decembro de 2019, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:

1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

2º. Certificado ou volante de convivencia.

3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

d)Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

e) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

f)     Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

g)   Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

h)  Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.

PUBLICACIÓN DE ACTOS

Publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro docente: a listaxe provisional e definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario; a listaxe provisional e definitiva de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión; e a relación provisional e definitiva de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en  que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada ou a documentación da que carezan, nas seguintes datas.

  • Publicación das listaxes provisionais:

                   07/07/2021.

  • Reclamación contra as listaxes provisionais:

                   08 e 09 de xullo de 2021.

  • Publicación das listaxes definitivas:

                     14/09/2020.

Matrícula extraordinaria Curso 2020 - 2021

 


 A. Calendario de matrícula


 

 EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

 

Venres 04 de setembro - 09 a 14 horas

 

BACHARELATO
 
Luns 07 de setembro - 09 a 14 horas
 

 


 B. Impresos de matrícula


As familias deberán descargar o impreso correspondente ao curso no que formalicen a matrícula para o vindeiro ano académico dos seus/súas fillos/as e entregalo o día e hora establecidos no calendario anterior no propio centro.

As materias elixidas no seu momento durante a realización da prematrícula que se fixo nos meses de abril/maio constituirán a matrícula do alumno/a para o curso 2020 - 2021.

 

Impreso de matrícula (1º ESO)

Impreso de matrícula (2º ESO)

Impreso de matrícula (3º ESO)

Impreso de matrícula (4º ESO)

Impreso de matrícula (1º BACHARELATO)

Impreso de matrícula (2º BACHARELATO)

 

 

Fondo Solidario de libros de texto. Curso 2020 - 2021

 

 

 CONCERTAR CITA CHAMANDO AO 881 866 601 PARA SER ATENDIDOS/AS

PROCEDEMENTO DE SOLICITUDE DE AXUDAS

ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

CURSO 2020 - 2021

NORMATIVA APLICABLE

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21. Procedemento ED330B

DESTINATARIOS

  • Alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.
  • Alumnado cunha discapacidade 65 %.
  • Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
  • O destinatario das axudas para material escolar é todo o alumnado matriculado en educación primaria e en ESO cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros (ata o de agora o límite era de 5.400 euros), e a contía da axuda mantense a mesma, isto é, 50 euros/alumno.

FORMA E LUGAR PRESENTACIÓN SOLICITUDES

  • As solicitudes serán presentadas polos pais/nais ou titores/as legais do alumnado.
  • Única solicitude para todos os fillos admitidos no Centro.

                           FORMA DE PRESENTACIÓN

  • As solicitudes serán cubertas a través da aplicación FONDOLIBROS. A través dela cubrirán os datos solicitados pola Administración, gardarán o documento e así obterán o seu número de solicitude.

                       LUGAR DE PRESENTACIÓN

  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (non precisa presentación física da solicitude no Centro)

Esta é a opción máis aconsellable este curso por razóns sanitarias.

 

  • Presentación no Centro entregando, debidamente cuberta, a solicitude xerada pola aplicación FONDOLIBROS e a documentación complementaria necesaria (Anexos I e II)

Se se opta por esta segunda e excepcional forma de presentación deberán ter en conta as seguintes normas:

a) Chamar ao 881 866 601 e concertar cita para a entrega da solicitude e documentación. Non se atenderá a ninguén que non tivese concertada hora de atención previa.

b)Acudir ao centro provisto coa respectiva máscara de protección e con todos os documentos impresos, debidamente cubertos e preparados para a súa presentación.

c) No centro deberán gardar as distancias de seguridade interpersoal recomendadas polas autoridades sanitarias (2m) e contarán coas medidas necesarias de desinfección e hixienización de mans.

d) Recoméndase encarecidamente estar no centro o tempo indispensable para a tramitación do procedemento.

PRAZO PRESENTACIÓN  SOLICITUDES

Do día 20 de maio ao día 19 de xuño de 2020 (este incluído)

DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA

a)    Solicitude de participación.

b)    Anexo II.

c)    Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación real a 31 de decembro de 2018, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:

1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

2º. Certificado ou volante de convivencia.

3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

d)   Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

e)Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

f)     Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

g)   Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

h)  Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.

PUBLICACIÓN DE ACTOS

Publicaranse no taboleiro de anuncios do Centro docente: a listaxe provisional e definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario; a listaxe provisional e definitiva de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión; e a relación provisional e definitiva de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en  que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada ou a documentación da que carezan, nas seguintes datas.

  • Publicación das listaxes provisionais:

                   10/07/2020.

  • Reclamación contra as listaxes provisionais:

                   13 e 14 de xullo de 2020.

  • Publicación das listaxes definitivas:

                     14/09/2020.

Convocatoria de axudas para realizar actividades formativas en linguas estranxeiras

 

 

 

 

Achégase ligazón á convocatoriade axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiv. Premendo na imaxe pódese acceder a toda a información.

Apertura do prazo de solicitudes de bolsas do MEFP para o curso 2019 - 2020.

 

Publicadas as convocatorias do MEFP para a solicitude de bolsas para o vindeiro curso 2019 - 2020:

  • Destinatarios: estudantes que, cumprindo os requisitos establecidos na convocatoria, cursen estudos postobrigatorios (1º ou 2º de Bacharelato) ou con necesidades específicas de apoio educativo.
  • Órgano responsable da convocatoria: MEFP.
  • Prazo de solicitudes:do 01 de agosto ao 01 de outubro de 2019 para estudantes de estudos postobrigatorios e do 28 de xullo ao 26 de setembro de 2019 para estudantes con necesidades específicas de apoio educativo.

        No caso de solicitudes de bolsa para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo poderán facerse tamén no noso Centro sen necesidade de presentación telemática.

 

Fondo solidario de libros de texto 2019 - 2020 (listaxes provisionais de admitidos e axudas para adquisición de material escolar)

 

 

 

PUBLICACIÓN DE ACTOS:

 

  • Publicación das listaxes provisionais: 11/07/2019.

 

                    * Ver listaxes no taboleiro de anuncios do Centro.

 

* O vale para a adquisición de material escolar deberá ser recollido no mes de setembro na Secretaría do Centro.

 

  • Reclamación contra as listaxes provisionais: 12 e 15/07/2019.

 

  • Publicación das listaxes definitivas: 13/09/2019.

 

 

                 * Ver listaxes no taboleiro de anuncios do Centro.

 

 

 

Admisión de alumnado no IES Praia Barraña. Curso 2018 - 2019.

 

 

 

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous incluídos.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Información xeral sobre o proceso de admisión e vacantes ofertadas.

Poden lela na seguinte ligazón:

Información xeral e prazas vacantes

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Formulario de admisión ED550B (proporcionado co impreso de prematrícula solicitado polo Centro)

b) DNI do/a alumno/a.

c) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

d) Co obxecto de contribuír a unha mellor organización por parte do Centro, os/as solicitantes deberán indicar as materias que desexan cursar no nivel para o que solicitan praza. Con este obxectivo, na táboa seguinte recóllense os impresos organizados por cursos xunto co formulario normalizado ED550B:

ESO BAC
 
 

 

Nota: todo o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Praia Xardín e IESP A Cachada) que fixo a reserva de praza escolar entre os días 01 e 15 de febreiro está admitido para continuar os seus estudos no IES Praia Barraña na etapa correspondente.

As listaxes deste alumnado admitido polo procedemento de reserva de praza están expostas no taboleiro de anuncios do Centro para a súa consulta pública.

Programa de bolsas Amancio Ortega

Ata o vindeiro 30 de outubro ás 13 h está aberto o prazo para solicitar algunha das 600 bolsas convocadas pola Fundación Amancio Ortega para cursar 1º de Bacharelato nos EUA ou Canadá.

Para máis información pódese premer na imaxe e acceder á web da convocatoria.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut