Debuxo

Participación do alumnado de Artes no II catálogo Ilustradas

O II Catálogo Ilustradas é un interesante proxecto promovido pola Deputación da Coruña e desenrolado pola empresa Promove a través do Programa de Axudas para a produción de proxectos singulares de especial interese cultural (2020) destinado a favorecer iniciativas que fomenten o desenvolvemento cultural da nosa comunidade e un fermoso xeito de visibilizar o traballo, en moitos casos silenciado, das mulleres galegas e un xeito máis de traballar pola igualdade.

Na elaboración deste catálogo participaron a totalidade dos centros educativos relacionados coas artes plásticas da provincia da Coruña e serviu como ferramenta de intervención pedagóxica en materia de igualdade entre o alumnado participante no proxecto, favorecendo non só a aprendizaxe técnica, senón tamén a reflexión e a investigación sobre mulleres para coñecer o

seu legado.

O II Catálogo Ilustradas está centrado en mulleres que naceron ou desenvolveron a súa actividade en Galicia, e que non estaban recollidas no primeiro catálogo. Mulleres do pasado ou do presente, máis ou menos coñecidas, todas elas foron fonte de inspiración para o alumnado, e este catálogo é unha homenaxe para darlles a visibilidade que merecen.

Das ilustracións que presentou o alumnado de 1º e 2º de bacharelato de Artes do noso centro, foron seleccionados oito traballos para formar parte do catálogo final. Rita Sánchez Dosil de 1º bacharelato E, acadou un dos premios dos patrocinadores polo seu retrato da escritora María Reimóndez.

Esta semana fixemos entrega do premio, os diplomas e os agasallos ao noso alumnado alumnado.

Os traballos presentados xunto co catálogo estarán expostos no centro. Tamén podedes consultar os catálogos I e II na biblioteca.

DEPARTAMENTO DE DEBUXO

PROFESORES:

• Pascual Jesús Vidal González (Xefe de Departamento)
  • Francisco Blanco Alcaide
  • Daniel Recamán Viéitez

MATERIAS:

• Educación Plástica e visual: 1º, 3º e 4º ESO
  • Cultura audiovisual: 1º BAC
  • Debuxo artístico: 1º e 2º BAC
  • Debuxo técnico: 1º e 2ºBAC
  • Volume: 1º BAC
  • Deseño: 2º BAC
  • Técnicas de expresión gráfica: 2º BAC
  • Obradoiro teatro: 1º BAC
  • Cultura audiovisual II: 2º BAC

PROGRAMACIÓN ANUAL DO DEPARTAMENTO:

• Enlace ao documento en

ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DO DEPARTAMENTO

Exposición dos Alumnos do Bacharelato de Artes

O alumnado do Bacharelato de Artes do IES Praia Barraña ten o pracer de convidarvos á inauguración da súa exposición que terá lugar no Centro Social de Boiro o día 25 de abril ás 19:00.

A temática da exposición ven a coincidir co Proxecto da Biblioteca de Centro, Ética e Dereitos dos Animais.

A exposición permanecerá no Centro Social durante un mes.

II Premio Concurso de Murais

(La Voz de Galicia, 13 de junio 2016)

Enlace á noticia aquí

EXCURSIÓN A PONTEVEDRA

• OS GRUPOS DE 1º E 2º DE BACHARELATO DA MODALIDADE DE ARTES, NO MES DE MARZO DESTE ANO 2015, REALIZAMOS UNHA EXCURSIÓN A PONTEVEDRA, EN CONCRETO ÁS FACULTADES DE CIENCIAS SOCIÁIS E BELAS ARTES ASÍ COMO AO "EDIFICIO SEXTO" DO MUSEO SARMIENTO.

Concurso Murais de Azulexo da Costa da Morte

O IES Praia Barraña resulta gañador da VI Edición do proxecto sociocultural de LAR.

(La Voz de Galicia, 6 de xuño 2014)