Francés

Departamento de Francés

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO-CULTURAL FRANCÉS

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO-CULTURAL ENTRE O ALUMNADO DE 2º ESO,3º ESO e 1º BACHARELATO DE FRANCÉS DO I.E.S. DE MONTERROSO E O CENTRO EDUCATIVO ASOCIADO DE FRANCIA Lycée Nôtre Dame La Salle De Vihiers-49 Maine et Loire (Pays de la Loire) France , ORGANIZADO POLO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS.

O alumnado de Francés do IES de Monterroso participou no 2º e 3º trimestre do curso 2022-2023 nun intercambio virtual lingüístico-cultural co instituto NÔTRE-DAME LA SALLE de  Pays de La Loire(FRANCIA) na elaboración de diferentes actividades realizadas a través de vídeos e  clases virtuais.

O enlace para acceder ós vídeos é o seguinte:

TEATRO EN FRANCÉS

ACTIVIDADES DO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS CORRESPONDENTES Ó CURSO 2022-2023

O pasado 21 de abril o alumnado de 2º, 3º de E.S.O. e 1º de Bacharelato que cursa a materia de Francés no IES de Monterroso asistiu á obra de teatro en francés "le Petit Prince" de Antoine de Saint-Exupéry que foi representada  no auditorio da facultade de Veterinaria en Lugo.
A saída foi organizada polo Departamento de Francés , previa lectura en francés e interpretación por parte do devandito alumnado daqueles capítulos máis representativos do Principiño nas clases anteriores á representación así como o estudio do autor.

TRABALLOS REALIZADOS POLO ALUMNADO DE FRANCÉS

Mostras de traballos feitos polo alumnado de Francés

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

DÍA DA PAZ

O alumnado de 2º ESO confeccionou un mural en clase de titoría co gallo da celebración do Día da Paz do 30 de xaneiro de 2019.

TEATRO EN OURENSE

O 28 de febrerio de 2019 o alumnado de francés foi ao Teatro Principal de Ourense ver Cyrano de Bergerac, de Edmond Rostand.

SEMANA DO LIBRO

Este ano decidimos adicar a Semana do Libro á novela de Antoine de Saint-Exupéry, O Principiño, para conmemorar o 75 aniversario da súa publicación.