Artes Plásticas

Departamento de Artes Plásticas

Feira de Santos 2021

O alumnado de 4º da ESO do IES de Monterroso, na asignatura de debuxo artístico, realizou estes traballos sobre a Feira de Santos.

Samaín 2021

O alumnado de debuxo artístico de 2º de Bacharelato realizou estes debuxos inspirados nas ilustracións de Fernando Vicente. A edición de Drácula de Bran Stoker coas súas ilustracións atópase na biblioteca do centro.

Entrega de premios de concursos

Hoxe día 22 foi a entrega de premios dos concursos realizados neste trimestre:

Foron convocados polo Equipo de Dinamización Lingüística coa colaboración do Grupo de Traballo da Biblioteca o departamento de L. Galega e L. E para o concurso de postais tamén colaborou o departamento de Plástica.

Podes ver algunhas imaxes da entrega de premios nos seguintes enlaces:

Concurso de postais de Nadal

O equipo de dinamización de Lingua Galega organizou un concurso de postais de Nadal coa colaboración do departamento de artes plásticas.

Vídeo cos traballos de Plástica realizados por alumnos de 1º ESO

No seguinte enlace podedes ver un vídeo cos traballos realizados polos alumnos de 1º ESO dende a casa.

Neste outro enlace podedes ver un vídeo cos traballos realizados por alumnos de 1º ESO A-B en ed. plástica, no mes de maio nas súas casas. Tratábase de crear texturas visuais usando a técnica da estampación.

EXPOSICIÓN DE TRABALLOS INSPIRADOS NA OBRA DE LOUISE BOURGEOIS

Dentro do proxecto "Mulleres na sombra", o alumnado de Artes Plásticas realizou uns traballos tomando como modelo a obra da artista Louise Bourgeois e reciclando lámpadas usadas. Ditos traballos atópanse expostos no vestíbulo do centro.

EXPOSICIÓN DE POSTAIS DE NADAL 2019

No recibidor do instituto están expostas as postais de Nadal realizadas polo alumnado para participar no concurso convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística.

EXPOSICIÓN DE TRABALLOS SOBRE SONIA DELAUNAY

Desde o día 8 de xaneiro pódese ver na entrada do instituto unha exposición de traballos realizados polo alumnado de plástica sobre a artista Sonia Delaunay. Dita exposición está incluída no proxecto interdisciplinar "Mulleres na sombra".

EXPOSICIÓNS DE TRABALLOS SOBRE YAYOI KUSAMA

No recibidor do instituto están expostos os traballos que o alumnado de Artes Plásticas realizou sobre Yayoi Kusama.
Estes traballos están inscritos dentro do Proxecto Interdisciplinar "Mulleres na sombra", no que participan distintos departamentos do centro.

EXPOSICIÓN DE TRABALLOS SOBRE BRIDGET RILEY

O alumnado de 3º ESO realizou estes traballos na materia de Artes Plásticas inspirándose na obra da artista Bridget Riley.
Esta exposición está enmarcarda no proxecto interdisciplinar "Mulleres na sombra", que estamos a desenvolver no instituto durante este curso e que se centra no tema da igualdade.