2º BAC

Alumnos 2º BAC

Presentación da USC e ABAU

O martes 26 de abril tivo lugar unha charla na que se informou ao alumnado de 2º de Bacharelato sobre a oferta universitaria da USC, os servizos universitarios, as ABAU, os programas de intercambio e outras cuestións de interese relacionadas cos seus futuros estudos universitarios.

ABAU

Charla para conmemorar o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

O luns 7 de febreiro acompañounos a investigadora María Rico, antiga alumna do centro, para darlle unha charla ao alumnado de 2º Bacharelato sobre o papel da muller no ámbito da investigación. Esta actividade realizouse en colaboración coa Universidade de Vigo.

Samaín 2021

O alumnado de debuxo artístico de 2º de Bacharelato realizou estes debuxos inspirados nas ilustracións de Fernando Vicente. A edición de Drácula de Bran Stoker coas súas ilustracións atópase na biblioteca do centro.

GRADUACIÓN DE 2º DE BACHARELATO

O martes 18 de maio tivo lugar unha celebración no centro para despedir ao alumnado que cursou 2º de Bacharelato.
Debido á situación de pandemia non puideron asistir as familias, polo que se conectaron por videoconferencia. Ademais, o acto foi retransmitido en directo por youtube.

Conferencia de Manuel Portas

O día 23 de marzo tivemos o pracer de ter con nós a Manuel Portas, autor do libro  Por puntos que lemos no primeiro trimestre en 2º de BAC e no Club de Lectura de Adultos,  e co que o seu autor gañou o Premio Blanco Amor 2018.

Foi un encontro moi entrañable no que  Manuel Portas nos  estivo comentando o seu libro e respondendo ás preguntas do alumnado. Tamén nos deu a súa opinión acerca da situación actual do galego.

Guía de estudos superiores de Galicia 2020-2021 La Voz de Galicia

A Voz de Galicia publicou a 2ª edición Guía estudos superiores de Galicia “Que quero estudiar”.

Esta guía inclúe información de toda a oferta de estudos universitarios, ciclos formativos de grao superior e, outras ensinanzas organizadas nas catro ramas de coñecemento: Artes, Humanidades, Ciencias Sociais e Ciencias. Os diferentes  estudos inclúen unha descrición básica sobre a titulación, os centros onde se ofertan, as notas de corte, as materias de bacharelato que ponderan para cada grao e as saídas profesionais. Ademais, inclúe información básica sobre másteres, aloxamento e bolsas de estudo.

Tamén podes atopar a información utilizando este buscador https://estudiarengalicia.lavozdegalicia.es/, a través do que navegarás utilizando diferentes criterios de búsqueda.

ABAU 2020. Modelos de exame

A CIUG ven de facer público os modelos de exame ABAU 2020.

Pódense consultar en https://ciug.gal/gal/abau/modelos

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO

Na tarde do martes 22 de maio celebrouse a cerimonia de graduación e despedida do alumnado de 2º de Bacharelato

Técnicas para a búsqueda de emprego

O vindeiro venres 30 de abril o alumnado de 2º BAC asistirá a un obradoiro orientado ao aprendizaxe de técnicas de emprego efectivas para a búsqueda do seu primeiro emprego.

Vilamor

O día 22 de marzo presentarase a película "Vilamor" dirixida por Ignacio Vilar. O director do filme e tres dos actores e actrices principais estarán con nós para dar unha pequena charla sobre a película que se estrea en Lugo o vindeiro 30 de marzo