1º BAC

TEATRO EN FRANCÉS

ACTIVIDADES DO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS CORRESPONDENTES Ó CURSO 2022-2023

O pasado 21 de abril o alumnado de 2º, 3º de E.S.O. e 1º de Bacharelato que cursa a materia de Francés no IES de Monterroso asistiu á obra de teatro en francés "le Petit Prince" de Antoine de Saint-Exupéry que foi representada  no auditorio da facultade de Veterinaria en Lugo.
A saída foi organizada polo Departamento de Francés , previa lectura en francés e interpretación por parte do devandito alumnado daqueles capítulos máis representativos do Principiño nas clases anteriores á representación así como o estudio do autor.

ROTEIRO XEOLÓXICO EN CABO ORTEGAL

O pasado 25 de abril o alumnado das materias de Bioloxía e Xeoloxía de 4º ESO e 1º de Bacharelato dos IES de Monterroso e do Camiño (Palas de Rei) realizaron un roteiro xeolóxico polo Cabo de Ortegal da man do xeólogo e divulgador Francisco Canosa. A visita foi organizada de forma conxunta polos Departamentos de Ciencias Naturais de ambos centros.

Na visita, ademais de disfrutar das paixases que ofrecen os cantís máis altos de Europa continental, puideron ver e interpretar en directo algunhas das estruturas xeolóxicas vistas nas clases.

SEMANA DA CIENCIA

Entre os días 11 e 14 de abril os departamentos de Ciencias Naturais, Física e Química e Matemáticas do IES de Monterroso organizaron una "Semana da Ciencia". O alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato das materias de ciencias desfrutaron dunha charla diaria de poñentes da Universidade de Santiago de Compostela gracias ao programa Aponte.

Este alumnado ademais preparou e puxo en escea unha exposición diaria de experimentos para o alumnado de 1º, 2º e 3º ESO.

VIAXES DE ESTUDOS

A finais do mes de febreiro o alumnado de 4º ESO participou nunha viaxe cultural a Andalucía. Visitou Sevilla, Córdoba e Granada.

Nas mesmas datas, o alumnado de 1º de Bacharelato viaxou a Italia e a Florencia noutra visita cultural.

Visita á Serra do Careón

O pasado 6 de abril o alumnado das materias de Bioloxía e Xeoloxía de 4º ESO e 1º de Bacharelato e de Cultura Científica de 4º ESO visitaron a Serra do Careón da man do xeólogo e divulgador Francisco Canosa.

Na saída o alumnado puido coñecer a diversidade xeolóxica da zona formada por xistos, seixos ou granito de Monterroso e rochas procedentes do manto terrestre como a serpentinita.

Tamén puideron recrear eventos xeolóxicos que aconteceron hai millóns de anos a partir das pegadas que deixaron no terreo como cabalgamentos ou filóns de seixo.

O alumnado descubriu con sorpresa que hai moito tempo o que hoxe chamamos Galicia formaba parte da maior cordilleira que xamais existiu no noso planeta, máis longa e alta que o actual Himalaia.

Caeron Caeron

Monólogo de Caxoto sobre igualdade e micromachismos

O martes 23 de novembro, disfrutamos do Monólogo de Caxoto "Micromachista eu?" no IES de Monterroso. Empregando diversos contos tratou o tema dos micromachismos. Agradecemos ao Concello de Monterroso por axudar económicamente coa actividade.

Caxoto 2021 Caxoto 2021

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

Unha maneira de tomar contacto coa labor investigadora e participar nos campus científicos que 13 Universidades de toda España organizan para este verán.

CONCURSO GRAFFITI

Alumnas de 1º de BAC participaron con este cartafol no Concurso de Graffitis contra a Violencia de Xénero que organiza a Fundación Barrié. Desexámoslles moita sorte!

Xestión do talento. Técnicas de relaxación e autocontrol

O vindeiro 22 de maio a partir das 10.00 h da mañá no Salón de Actos do Centro, o alumnado de 1º de BAC asistirá a unha charla sobre o espíritu emprendedor e a xestión do talento.

Viaxe a Roma

Do vindeiro 14  ata o 19 de maio o alumnado de 4º ESO e 1º BAC realizará unha viaxe cultural a Roma.

Itinerario e información sobre el viaje