Departamento Economia IES de Monterroso

OBRADOIRO MISIÓN FUTURO DA FUNDACIÓN MAPFRE

O pasado martes 18 de decembro tivo lugar no instituto un obradoiro sobre aforro e previsión social promovido pola Fundación Mapfre.

VISITA TALLERES ELENA FERRO (VILA DE CRUCES)

O Departamento de Economía organizou unha visita co seu alumnado de 2º de Bac ao taller da zoqueira Elena Ferro en Vila de Cruces o venres 24 de Marzo.

Xestión do talento. Técnicas de relaxación e autocontrol

O vindeiro 22 de maio a partir das 10.00 h da mañá no Salón de Actos do Centro, o alumnado de 1º de BAC asistirá a unha charla sobre o espíritu emprendedor e a xestión do talento.

O espíritu emprendedor

O día 19 de marzo estivo con nós José Luis Garza, propietario da empresa afincada en Sarria "Vida Láctea". Unha proposta innovadora que non deixou indiferente a ninguén. Ocio, cultura, natureza e deporte de risco no Camiño de Santiago.

Visita á refinería de A Coruña

O martes día 1 de marzo o alumnado que cursa a materia de Economía en 1º e 2º de Bacharelato, así como o alumnado de ciclos, realizou unha visita pola mañá a refinería de Repsol de A Coruña.