Todos os alumnos

Todos os alumnos do centro

Concurso de Postais de Nadal

O alumnado do IES de Monterroso quixo felicitarnos o Nadal cunhas preciosas postais que presentou ao concurso convocado polo EDLG. O xurado tivo moi difícil a escolla dada a calidade dos traballos. Estas postais expuxéronse no taboleiro da entrada do IES.

As gañadoras foron:

1º PREMIO - Thais Otero Veiga (2º ESO A)

2º PREMIO - Claudia García Prado (2º ESO B)

Revista Escolar do curso 2022-2023 A Leira dos Trasnos

Temos o pracer de anunciar a saída da revista do curso escolar 2022-2023. Preme na imaxe da portada para descargala.

Revista

Concurso de Relatos de Terror

Chegou o outono e con el o Samaín e os nosos trasniños puxéronse a escribir uns preciosos relatos de terror que presentaron ao Concurso de Relatos convocado polo EDLG do IES de Monterroso.

O xurado, que o tivo moi difícil dado a cantidade e a calidade dos traballos, ACORDOU por maioría emitir o seguinte fallo:

1º PREMIO - Iria Vázquez López (4º ESO A)

2º PREMIO - Sara Vázquez Rodríguez (1º ESO A) e Saúl Cid Seijas (4º ESO A)

ENTROIDO 2023

E case sen darnos conta chegou o Entroido e os nosos rapaces de 1º da ESO puxéronse a traballar e a buscar información sobre o Entroido na zona e en Galicia. Os moi lambonciños preguntaron nas súas casas por receitas típicas desta época do ano. Ademais  como este curso contamos con alumnado procedente doutros países tamén soubemos como se celebra o Entroido en Colombia e Perú... e cales son os pratos típicos desta época.

O alumnado de 2º, 3º,4º da ESO e 1º de BAC elaborarou coplas e así soubemos dos seus amores e desamores,  houbo crítica social e como non podía faltar tamén  de fútbol.

Unha vez rematados os traballos expuxéronos na columna grande da entrada e polos corredores do IES coa axuda do alumnado de 1º FPB e de Reforzo de Lingua. Pasados uns días estes traballos expuxéronse no Taboleiro das Verbas onde permanecerán todo o curso.

SIMULTÁNEA DE XADREZ

O departamento de Matemáticas, da man de Miguel Varela, organizou o 22 de decembro na biblioteca unha simultánea de xadrez. Xogou 10 partidas ao mesmo tempo enfrontándose a alumnos/as e profesores/as.

Revista Escolar do curso 2021-2022 A Leira dos Trasnos

Temos o pracer de anunciar a saída da revista deste curso escolar. Preme na imaxe da portada para descargala.

Revista escolar a Leira dos Trasnos. Curso: 2022-2023

Gañadores do concurso de Videopoemas

O noso alumnado, acostumado xa a participar en todas as actividades propostas polo EDLG, presentou uns videopoemas preciosos ó Concurso de videopoemas sobre composicións poéticas de Rosalía de Castro, Florencio Delgado Gurriarán ou calquera outro autor ou autora da literatura galega. Dada a calidade e a cantidade de traballos presentados o noso xurado tivo moi difícil a escolla. Ó final o alumando gañador foi Naiara Fernández Conde de 3º da ESO B e Hugo Diéguez Gómez de 2º da ESO A.

Camiño de Santiago

O día trece de xuño, e xa como remate das actividades do EDLG, realizouse a última etapa do Camiño de Santiago( Pedrouzo-Santiago). Esta foi unha actividade plurianual que se comezou a facer no curso 2012/2013 coa etapa Cebreiro-Triacastela e que tras o parón dos dous últimos anos por mor da covid puidemos rematar este curso. A actividade tivo moitísima aceptación e un total de noventa e cinco alumnos/-as o oito profesores/-as puxémonos a andar desde Pedrouzo ata Compostela. Dado que este tamén foi considerado Ano Santo puidemos acceder á catedral pola Porta Santa.

Foi unha experiencia marabillosa, ata o punto de que para o ano pensamos repetir e comezar outra vez coa etapa Cebreiro-Triacastela.

Ata o ano!

foto foto foto foto foto foto