Latín

Departamento de Latín

Teatro Grecolatino

Conforme vén sendo habitual, o alumnado de latín, grego e cultura clásica  acudiu  un ano máis  ao Festival  de Teatro Grecolatino celebrado en Lugo, para asistir á representación da traxedia  “Coéforas” de  Esquilo  e da comedia “Gurgullo” de Plauto, interpretadas, nesta ocasión, polo grupo In Albis Teatro do I.E.S. Fuente Nueva de Morón de la Frontera.

EXPOSICION SOBRE USOS TRADICIONAIS DE PLANTAS DA ZONA

"O Departamento de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega, Inglés, Francés, Latín/grego, Artes Plásticas e Bioloxía e Xeoloxía, veñen de realizar unha exposición sobre usos tradicionais de distintas plantas típicas da zona que permanecerá no recibidor do centro as próximas semanas.

TEATRO CLÁSICO

O día 25 de marzo o alumnado de latín e de cultura clásica asistíu ao Festival de Teatro Grecolatino que se celebrou en Ourense.