Arquivo de premios e eventos

Premio Extraordinario de Bacharelato 2020

Mellor nota nos Premios Extraordinarios de Bacharelato curso 2019 - 2020

Paula García Corral

MELLORES EXPEDIENTES DE ENSINO MEDIO 2020

Mellor alumnado do ensino medio de Galicia 2020.

David Fanego López e Paula García Corral.

MELLORES EXPEDIENTES DE ENSINO MEDIO 2019

O alumnado que participou o 4 de xullo de 2019 no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia

no acto de recoñecemento ó mellor alumnado de centros de ensino medio de Galicia foron

Martín Rodriguez Camino, Ana Díaz Carracedo e Manuel Rubiños Trelles.

3º Posto na Olimpíada Filosófica Galega

AIDA MASIDE GIL (IES MONTE CASTELO) participou na V Olimpíada Filosófica Galega na modalidade

de Disertación e queda no terceiro posto. Parabéns !!

Premio extraordinario de FP a Ana Aranzazu Incera Ares

Concesión do premio extraordinario de formación profesional de grao superior

a Ana Aránzazu Incera Ares na familia profesional de Sanidade

Recoñecemento ós mellores expedientes de ensino medio de Galicia a 4 alumnas dentro do programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC"

Mª Caamaño Cebro, Mª Teresa Bermúdez de la Puente Campos, Paula López Cao e Sandra Gómez Daura asisten ó Acto de recoñecemento

ó mellor alumnado de Centros de Ensino Medio de Galicia, acompañadas da vicedirectora do IES Monte Castelo Esperanza Pernas.

Para ver o video dos chamamentos clicade aquí.

1º PREMIO DE CREATIVIDADE ARTÍSTICA ESCOLAR JUAN PUCHADES QUILIS

1º premio de creatividade artística escolar Juan Puchades Quilis

Coa obra “Os fíos da arte e a natureza” que foi realizada en obradoiros impartido polos alumnos de 1º Bac de Artes ós alumnos de 4 anos e 5 anos do CEIP Plurilingüe Vista Alegre.

Premio Extraordinario de Bacharelato 2016

Uxio Fernandez obtivo un dos 20 premios extraordinarios de Bacharelato no Curso 2015/2016

Premio do programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" 2016

Cada ano realizase un acto de recoñecemento aos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia, que son os estudantes que acadan unha media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso a universidade.

Este acto tivo lugar na Sala Ángel Brage do Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela.

Premio "A Ponte" 2016

Finalistas no debate Parlamento Xove da ESO

Dentro do Plan Proxecta PARLAMENTO XOVE na convocatoria do 2016 os nosos alumnos de 4º de ESO pasaron á fase final tras gañar os tres debates da fase clasificatoria.Os días 15 e 16 de abril de 2016 participarán no debate final no que o tema é: O machismo adolescente segue presente na nosa cultura?

Os alumnos participantes, que foron acompañados pola profesora de latín Mª Carmen Fernández, son:

-María Caamaño Cebro

-Elvira Luna Pérez

-Luna Catalán Kasperski

-David García Novoa

Noraboa!!!

Máis información no enlace: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmontecastelo/node/1479