Actividades Extraescolares

CONCERTO PRESENTACIÓN DA BANDA DE ROCK-MADE ON MARS

A banda de rock "MADE ON MARS", formada íntegramente por alumnado do noso insti, fixo un concerto para celebrar o fin de curso.

Jose de mate botou unha man á guitarra.

XUÑO TECNOLÓXICO

O alumnado de Tecnoloxía dos diferentes grupos puideron expoñer os seus proxectos tanto no hall do instituto coma na aula taller.

Foron pasando durante dous días alumnado de diferentes grupos.

VISITA AO AQUAPARK DE CERCEDA POLO PREMIO DE AULAS SEN FUME

O alumnado de 1º ESO B foron premiados nunha viaxe ó Aquapark de Cerceda polo accésit no concurso autonómico "Clases sen fume.

Estiveron acompañado da Directora, Carmen Castelao Cora , e de Roberto Ramallal, profe de EF.

OS CAMIÑOS DA TERRA , OS CAMIÑOS DO MAR

O mércores 9 de Xuño o noso alumnado de 1º ESO  viaxa a Vilalba para participar na primeira xornada do intercambio entre o noso IES e o CEIP Terra Chá.

Alí visitaron a Torre dos Andrade, o casco histórico, no polígono industrial unha empresa de formación do sector eólico e madereiro etc

Aquí vai unha pequena mostra fotográfica. Máis nas nosa redes sociais.

O 15 de Xuño o alumnado do CEIP Terra Chá visitounos e participaron co noso alumnado de 1º ESO B nunha serie de actividades. Primeiramente foron recibidos polo equipo directivo e polo alumnado de 1º ESO B.

Despois fixemos un roteiro por Burela e comeron na praia. Logo visitamos o Barco Museo, a asociación de xubilados do mar de Burela, A Moncloa e por último a Lonxa.

Aquí vai unha pequena mostra fotográfica. Máis nas nosa redes sociais.

VISITA A PARQUE DE AVENTURA ROQ PARK DE VIVEIRO

O alumnado do Clube de Lectura e 2º ESO A participaron nunha xornada lúdica no Roq Park, un Parque de Aventura con diferentes circuitos entre los árboles, tirolinas, reserva de fauna etc

PREMIO AULAS SEN FUME 1º ESO B

O noso alumnado de 1º ESO B acudiu a Santiago de Compostela para recoller o accesit da edición deste curso de Aulas sen Fume.

Foron acompañados pola súa titora Dolores Rodríguez Pazo e da profesora de Francés Paula Ballesteros Andrade,

Dolores además recibiu un diploma á innovación educativa.

Noraboa!!

LECTURA DE POEMAS DE FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

O venres 20 de Maio léronse poemas de Florencio Delgado Gurriarán, homenaxeado este ano nas Letras Galegas.

ACTO DE GRADUACIÓN DE 2º DE BACHARELATO

Onte celebramos un pequeno acto para homenaxear ao noso alumnado de 2º de Bacharelato que remata a súa etapa escolar no noso centro.

As matrículas de honra foron para Alba Geada e Sabela Fdez. Os titores fixéronlles entrega dun diploma.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VOZ NATURA 2022

Fotos das actividades levadas a cabo no Proxecto Voz Natura neste curso 2021-2022.

ROTEIRO POR BURELA

O alumnado de 3º ESO participou nun roteiro por Burela. Esta actividade estivo organizada polo Departamento de Xeografía e Historia. O alumnado puido descubrir Burela  da man da profesora Herminia Pernas.

Aquí vai unha mostra fotográfica do evento.