Actualidade

SOLICITUDE PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA ERASMUS+FCT 2014/15

Notifícase aos alumnos de 2º curso de Ciclos Formativos que se abre o prazo para se inscribir no programa Erasmus +FCT.

O prazo de recepción de candidaturas queda fixado entre o luns 13 e o venres 24 de outubro de 2014.

As solicitudes deben presentarse consonte aos modelos predeterminados.

que se poden descargar desde a web do centro (sección Departamentos – Erasmus Programas Europeos – Actualidade) ou desde o computador “Turismo05” da aula 27, en formato impreso, directamente ao Coordinador, ou na Conserxería do Centro en horario de tarde.

Para maior información, ou aclarar dúbidas, por favor contactade co Coordinador do Programa Erasmus-FCT, Felipe S. Gómez Taibo, en horario vespertino.

En A Coruña, a 10 de outubro de 2014.

O Departamento de Programas Europeos - ERASMUS.

O IES Plurilingüe Eusebio da Garda obtén a Carta Erasmus para Educación Superior

A Comisión Europea galardoa ao IES Plurilingüe “Eusebio da Guarda” coa

“Carta Erasmus para Educación Superior"

A Comisión Europea availou positivamente o proxecto elaborado polo departamento de Turismo e Programas Europeos outorgándolle ao noso Centro a “Carta Erasmus para Educación Superior”.

Este galardón faculta ao insituto para participar no programa Erasmus + ao longo do período 2014-2020, e supón un recoñecemento para ao traballo que o equipo do departamento de Turismo e Programas Europeos ven desenvolvendo neste eido.

Compre lembrar que nos últimos dez anos, grazas a estes programas, máis de oitenta alumnos de Ciclos Formativos puideron realizar estadías profesionais en empresas turísticas europeas co-financiados con becas da Comisión Europea.

Para obter máis información sobre este tema e ler o “Erasmus Policy Statement”, clicar AQUÍ.

Solicitudes recibidas para participar no programa ERASMUS-FCT 2014

Rematado o prazo de inscripción para participar no programa ERASMUS-FCT 2014, faise pública a listaxe de solicitudes recibidas:

1.- Barja Centeno, Ana

2.- Ciordá Naya, Jessica

3.- Leis Suárez, Alba

4.- López Méndez, Marta

5.- Menaya Fernández, María

6.- Regueiro Lendoiro, Álvaro

7.- Riveiro Barreiro, Miguel Angel

8.- Tato Regueiro, Melisa

En A Coruña, a 22 de outubro de 2013

O departamento de Programas Europeos - Erasmus

SOLICITUDE PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA ERASMUS-FCT

AVISO:

SOLICITUDE PARA PARTICIPAR NO PROGRAMA ERASMUS-FCT

Notifícase aos alumnos de Ciclos Formativos que se abre o prazo para se inscribir no programa Erasmus-FCT.

O prazo de recepción de candidaturas queda fixado entre o luns 14 e o venres 19 de outubro de 2013.

As solicitudes deben presentarse consonte aos modelos predeterminados (FCTERAS001_Solicitud-inscripcion-1 e FCTERAS002_Protocolo_de_compromiso) que se poden descargar desde a web do centro (sección Departamentos – Erasmus Programas Europeos – Actualidade) ou desde o computador “Turismo05” da aula 27,en formato impreso, directamente ao Coordinador, ou na Conserxería do Centro en horario de tarde.

En A Coruña, a 14 de outubro de 2013

O Departamento de Programas Europeos - ERASMUS