Intercambio con Fontenilles, Francia

Para acceder a todas as fotos pinchar no enlace

Un ano máis un grupo de 33 alumnos e alumnas de 3º de ESO pasou a súa semana de intercambio organizada polo departamento de francés  co colexio Irène Joliot-Curie, en Fontenilles, unha localidade próxima a Toulouse. Ao longo da semana viviron unha intensa inmersión lingüística nas súas familias de acollida, pero tamén visitaron as cidades de Toulouse, Auch e Carcassonne, foron recibidos polo alcalde de Fontenilles, que lles explicou os símbolos da República , acudiron a unha antiga fragua para descubrir un oficio tradicional, observaron os distintos postos do mercado “Victor Hugo” de Toulouse, mercaron produtos típicos, recibiron un curso de cociña dun chef francés e realizaron moitas outras actividades, deportivas e culturais, organizadas polo centro. O programa culminou coa festa de despedida que nos ofreceron as familias, na  que tivemos a ocasión de agradecer todas as mostras de hospitalidade. Os dous grupos interpretaron as cancións que tiñan preparadas en francés e español. Todos os asistentes coincidimos en valorar moi positivamente este encontro que cada ano intensifica os vínculos entre ambos os centros, pensando xa na  continuidade desta enriquecedora experiencia.

Enlaces a videos de diferentes actividades:

Vídeo 1
Vídeo 2