Exposición "É simplemente o que está a acontecer neste lugar, neste momento (Pandemia)"

Ata o 17 de maio. Obra realizada pola profesora de Educación Plástica, Visual e Audiovisual María Marticorena co seu alumnado de 1º de ESO.

Exposición colectiva: É simplemente o que está sucedendo neste lugar, neste momento

Museo KIOSCO ALFONSO (11 marzo - 17 maio 2021)
Av. Jardines de Méndez Núñez, 3. 15003 A Coruña
Horario: de 12 a 14 e de 18 a 21 horas, todos os días da semana.

A exposición forma parte do ciclo A nosa arte en corentena. Trátase dunha iniciativa municipal para poñer en valor o traballo dos artistas nados ou residentes na Coruña, que se encontran en activo en tempos da Covid19.

Obra: Corona Kids, 2021
María Marticorena
Instalación artística colaborativa co alumnado do IES P Eusebio da Guarda, A Coruña.
Materiais: pupitres, cadeiras, mamparas, perfís de aluminio, rotuladores, pinturas e papel.
Medidas variables.

NOTA: Para apreciar a obra Corona Kids recoméndase o uso do teléfono móbil. Para iso será necesario acender a lanterna do seu dispositivo e interactuar coas mamparas.

Esta obra parte da experiencia artística e docente en tempos adversos. Trátase dunha obra colaborativa desenvolvida para a materia de Educación Plástica, Visual e Audiovisual, onde se involucrou ao alumnado de 1º A, B, C, D e E de ESO do IES Plurilingüe Eusebio da Guarda, A Coruña, durante o curso académico 2020-2021.

Ligazón ao vídeo: "Corona Kids", María Marticorena Corona Kids - YouTube

Profesora e artista:

MARÍA MARTICORENA

Estudantes e artistas:

SABELA BLANCO FERNÁNDEZ

SABELA CERVELO FILGUEIRA

ARTURO CONDE SOUTO

ELSA FRADE NOYA

IZAN PEÓN FERNÁNDEZ

EVA PÉREZ TRIGO

MARCO RODRÍGUEZ PEINADO

IRENE VÁZQUEZ COBO

JOSÉ VIEITEZ OLIVIER

MATEO VIZCAÍNO NIETO

LUCÍA YAÑEZ MARIÑO

Colaboración especial do grupo PEMIM e 1ºB

Agradecementos a Mª ISABEL RUSO DE LAGO (directora), así como ao persoal do centro.

Corona Kids -instalacion colaborativa - alumnos participantes.pdf39.8 KB
Corona kids - cartela + fotos.pdf1.31 MB